MotoGP LeMans/Frankrijk

Roept u maar............

  • Lorenzo

    Stemmen: 10 12,5%
  • Stoner

    Stemmen: 18 22,5%
  • Pedrosa

    Stemmen: 16 20,0%
  • Rossi

    Stemmen: 27 33,8%
  • Spies

    Stemmen: 0 0,0%
  • Simoncelli

    Stemmen: 9 11,3%

  • Totaal aantal stemmers
    80
wordt gewoon eens tijd dat iemand simoncelli een flinke beuk verkoopt, liefst buiten de baan.
behalve dat alle rijders daar wel interesse in hebben acht ik Barbera en de Puniet daar wel geschikt voor :P

maar idd, ik geloof het nu allemaal wel, zonde helaas maar we moeten verder naar Barcelona!

Hier nog wat voer voor alle Simoncelli-haters:
http://www.livevideo.com/video/0FDC08D74AD940F49108D0EE3CDEA368/hector-barbera-crash-mugello-.aspx

Iedere rijder heeft door de jaren heen fouten gemaakt. Ik blijf Simoncelli een mooi mens en een goede rijder vinden, die ook voor actie en spektakel zorgt. Met 17 Pedrosa's op de grid had ik allang afgehaakt als fan van de MotoGP.

En ik zal even heel duidelijk afsluiten met te zeggen dat ik Pedrosa alles gun behalve een blessure. Hopelijk is hij over 2,5 week 'fit' genoeg om te racen:
MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl
 
Hier nog wat voer voor alle Simoncelli-haters:
http://www.livevideo.com/video/0FDC08D74AD940F49108D0EE3CDEA368/hector-barbera-crash-mugello-.aspx

Iedere rijder heeft door de jaren heen fouten gemaakt. Ik blijf Simoncelli een mooi mens en een goede rijder vinden, die ook voor actie en spektakel zorgt. Met 17 Pedrosa's op de grid had ik allang afgehaakt als fan van de MotoGP.

En ik zal even heel duidelijk afsluiten met te zeggen dat ik Pedrosa alles gun behalve een blessure. Hopelijk is hij over 2,5 week 'fit' genoeg om te racen:
MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl

zomg nasty crash van barbera.. heb niks tegen simoncelli, zou hem ook niet willen missen, en idd hij zorgt voor actie en spektakel.. aan de andere kant is het niet erg dat hij eens een tik op de vinger krijgt, want sommige acties gaan gewoon tever.. andere laten crashen lijkt me niet de bedoeling van racen, ookal is dat wss simon zijn bedoeling niet.
 
@ dennisdani : wat voor een hooligan ben jij dat je zou willen dat Simoncelli een oplawaai moet krijgen, 't is weer lekker heldhaftig om zulke wartaal uit te slaan vanachter je klaviertje. Waarom roepen we niet de 2 supportergroepen op om op één of ander parkeerterrein lekker op mekaar in te hakken en het op die manier uit te vechten wie nu fout zat, clown die je d'r bent :+ (en dan is deze smiley-clown wel komischer dan jij)

haha held om zo enthousiast te reageren op een reactie waar ook nog eens een :P achter staat.

je hebt waarschijnlijk niet begrepen dat ik dat meer als afsluiter van mijn Le Mans schrijf, vandaar dat ik ook zeg dat we door naar Barcelona moeten....
 
Maverick Vinales heeft niet alleen oog voor snelle motoren _O-
full
 
ik heb het wel 100x gezien.. mijn mening veranderd niet.
daar kan je het niet mee eens wezen ... dat is dan jouw probleem.

nee hoor ik heb geen probleem, vind het hoogstens komisch dat sommige fans zo blind zijn dat ze niet kunnen zien dat hun favo rijder een (behoorlijk domme) fout maakt _O- _O-


zo is Valentino absoluut mn favo coureur boven al maar ook hij maakt fouten that's it..
 
nee hoor ik heb geen probleem, vind het hoogstens komisch dat sommige fans zo blind zijn dat ze niet kunnen zien dat hun favo rijder een (behoorlijk domme) fout maakt _O- _O-


zo is Valentino absoluut mn favo coureur boven al maar ook hij maakt fouten that's it..

hij ziet kennelijk pedro vooraan door de bocht gaan en sic rijd aan de binnekant tegen em aan _O-
 
hoe lang gaat dit gezeik nog door, het is racen, ze zijn niet aanhet kaarten!!!.
als je dit bij een of andere hobbyklasse doet klopt er gen ruk van, maar deze jongens rijden voor het geld, en dan wil er nog wel eens wat gebeuren
 
nee hoor ik heb geen probleem, vind het hoogstens komisch dat sommige fans zo blind zijn dat ze niet kunnen zien dat hun favo rijder een (behoorlijk domme) fout maakt _O- _O-


zo is Valentino absoluut mn favo coureur boven al maar ook hij maakt fouten that's it..

dat vind jij.. als ik inet zo doorlees zijn de meningen behoorlijk verdeeld ...
ben dus niet de enige als je dat denkt.

anyway zullen we erover op houden? :P
 
Laatst bewerkt:
wat zou er gebeurd zijn als stoner pedrosa die beuk had gegeven? gebroken arm :P
 
Laatst bewerkt:
nee hoor ik heb geen probleem, vind het hoogstens komisch dat sommige fans zo blind zijn dat ze niet kunnen zien dat hun favo rijder een (behoorlijk domme) fout maakt _O- _O-


zo is Valentino absoluut mn favo coureur boven al maar ook hij maakt fouten that's it..

Laat ie kerel lekker zijn mening houden en respecteer dat.. dom gedoe altijd..
 
wordt gewoon eens tijd dat iemand simoncelli een flinke beuk verkoopt, liefst buiten de baan.
behalve dat alle rijders daar wel interesse in hebben acht ik Barbera en de Puniet daar wel geschikt voor :P

maar idd, ik geloof het nu allemaal wel, zonde helaas maar we moeten verder naar Barcelona!
triest ben jij :r
 
Deze blijft ook geniaal.

Marco Simoncelli School of High Speed Offroad Racing


wordt gewoon eens tijd dat iemand simoncelli een flinke beuk verkoopt, liefst buiten de baan.
behalve dat alle rijders daar wel interesse in hebben acht ik Barbera en de Puniet daar wel geschikt voor :P

maar idd, ik geloof het nu allemaal wel, zonde helaas maar we moeten verder naar Barcelona!

Barbie van 53 kilo en Randy van 62 kilo? Wist je dat Barbie al eens een klap op zijn bek heeft gekregen van ik meen Alex Debon? Nee... Marco hoeft niemand te vrezen, hooguit Karel maar die doet ook geen vlieg kwaad... en kan hem sowieso niet bijhouden :+ Maar wel leuk bedacht *D
 
Laatst bewerkt:
Behoorlijk evenwichtige race dus, als ik dit topic zo doorlees. Heb van de race zelf nog helemaal niks gezien, maar dat komt aanstaand weekend wel zodra ik weer thuis ben. Heb wel het filmpje van de crash gezien, en moet zeggen dat ik het een race-incident met vervelende afloop vind, jammer voor Pedrosa. Wat dat mannetje nodig heeft is een airbagpak, en snel ook.

Heb ook de foto van Rossi gezien die inhaalde onder geel dan wel vermeend zou hebben ingehaald onder geel, en ik moet zeggen dat als dit dus inderdaad zo mocht zijn het in mijn ogen behoorlijk amateuristisch is van de raceorganisatie dat dit onbestraft blijft (lees: dat ze niet gezien hadden). Met al die camera's langs de baan en op de motoren moet het mijn inziens ook mogelijk zijn om na de races nog straffen uit te delen indien nodig.

Maargoed, desondanks heeft Rossi dus wel zijn eerste podium. :) Heb er nog niets van gezien, maar zal zeker mooi kijken zijn! :)

Vraag die mij nog rest: heeft er iemand beelden van het incident tussen de Puniet en Stoner? Zou graag willen zien waar het om ging. Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan