MotoGP Ronde 11: bwin Grand Prix Ceské republiky

Wordt het 11 uit 11 voor Marc Marquez?

  • Ja

    Stemmen: 35 66,0%
  • Nee

    Stemmen: 18 34,0%

  • Totaal aantal stemmers
    53
ik zat afgelopen race gewoon Lorenzo en Rossi aan te moedigen, moet niet gekker worden :X
hou er niet van dat een persoon zo dominant is, vooral in dit veld met Rossi, Lorenzo, Pedrosa maar dat irritante klootzakje wint gewoon alles _O-
ik hoop gewoon dat ie een goed pak slaag krijgt van wie dan ook, heb dan ook nee gestemd.!
Rossi wint deze! *D *O*

Laatste keer was 2009 en hij heeft op Indy laten zien dat het er nu in zit (reed 10 ronden aan de leiding)..puntjes op de i en geen 11 uit 11 voor Marquez ;)
 
De openingspost heb ik aangepast, hopelijk tot tevredenheid. Mis je iets in de OP dat er perse bij moet? Laat het me even weten. ;)
 
Lorenzo zet hem aan de binnenkant bij Marquez in die lange turn 1, Rossi neemt die bocht niet goed te langzaam dus Lorenzo plaats zijn motor zo om hem uit te remmen in turn 2, zet alsnog Marquez zijn motor ernaast om zodoende Rossi en Lorenzo intehalen, pakt de eerste plek en geeft die niet meer uit handen.

ik bedoel waar bijv Pedrosa netjes zou aansluiten achter Lorenzo of zelfs Rossi pakt Marquez gewoon de leiding, geen halfwerk voor hem, klasse.
 
Ik denk dat Rossi en Lorenzo deze keer wel even beter samen gaan werken om deze overwinning niet aan MM te gunnen.Elkaar niet te veel dwars zitten zodat Marquez weer vrij spel heeft.Als de overwinningen van de nummer 93 een keer doorbroken wordt,zal dit niet blijven doorgaan lijkt me.Ik heb er alle vertrouwen in dat er deze keer een blauwe motor als eerste over de finish komt...
 
Ik hoop het echt, deze reeks heeft lang genoeg standgehouden. Wat moet het volgende supertalent al wel niet doen om dit te breken.
 
Ik las over een interessant gerucht dat er een rijderswissel aankomt in Brno in een zeker factory team... Gaat Iannone al meteen naar het fabrieksteam en zingt Crutchlow de laatste acht races uit bij Pramac?
 
Ik las over een interessant gerucht dat er een rijderswissel aankomt in Brno in een zeker factory team... Gaat Iannone al meteen naar het fabrieksteam en zingt Crutchlow de laatste acht races uit bij Pramac?

Of laat Crutchlow Loi zijn plaatsje overnemen :z
 
Ik las over een interessant gerucht dat er een rijderswissel aankomt in Brno in een zeker factory team... Gaat Iannone al meteen naar het fabrieksteam en zingt Crutchlow de laatste acht races uit bij Pramac?

Ik zat daar laatst al over te denken, maar bedacht gelijk dat er wel heel veel sponsorbelangen kunnen zijn die daar wellicht niet om staan te springen. We zullen zien, ik zou het wel tof vinden om Iannone in vol rood te zien!
 
Ik las over een interessant gerucht dat er een rijderswissel aankomt in Brno in een zeker factory team... Gaat Iannone al meteen naar het fabrieksteam en zingt Crutchlow de laatste acht races uit bij Pramac?

Zou inderdaad wel gaaf zijn en dan ben ik ook wel benieuwd of Ianonne zoveel beter gaat presteren. Want zijn de Pramac duc's en die van het fabrieksteam niet nagenoeg hetzelfde?
 
Tussen de Ducati van Dovizioso en Iannone zit wel degelijk verschil, zij het niet bijster veel. De grootste verschillen zul je nu vooral in de teamstructuur en het personeel moeten zoeken denk ik. Overigens vermoed ik dat er gaandeweg deze tweede seizoenshelft een groter verschil gaat groeien tussen de motoren van Crutchlow en Iannone, in het voordeel van Iannone. Zelfs zonder wissel.

De motor van Hernandez doet eigenlijk helemaal niet mee in dit verhaal want die rijdt namelijk nog op een GP13.

Ik zat daar laatst al over te denken, maar bedacht gelijk dat er wel heel veel sponsorbelangen kunnen zijn die daar wellicht niet om staan te springen. We zullen zien, ik zou het wel tof vinden om Iannone in vol rood te zien!
Ik zou me niet kunnen indenken om welke andere rijderswissel het dan zou gaan.

Dit is wat David Emmett tweette:

Also, hearing whispers of an interesting development in the MotoGP paddock. A bike could be changing hands. More when I get to Brno

Hier is geen sprake van een factory team, dat las ik in een andere tweet die ik niet meer kan vinden. Het is de donderdag voor de GP van Brno, morgen beginnen de trainingen en vanavond is de persconferentie. We zullen het wel merken.
 
Tussen de Ducati van Dovizioso en Iannone zit wel degelijk verschil, zij het niet bijster veel. De grootste verschillen zul je nu vooral in de teamstructuur en het personeel moeten zoeken denk ik. Overigens vermoed ik dat er gaandeweg deze tweede seizoenshelft een groter verschil gaat groeien tussen de motoren van Crutchlow en Iannone, in het voordeel van Iannone. Zelfs zonder wissel.

De motor van Hernandez doet eigenlijk helemaal niet mee in dit verhaal want die rijdt namelijk nog op een GP13.Ik zou me niet kunnen indenken om welke andere rijderswissel het dan zou gaan.

Dit is wat David Emmett tweette:

Also, hearing whispers of an interesting development in the MotoGP paddock. A bike could be changing hands. More when I get to Brno

Hier is geen sprake van een factory team, dat las ik in een andere tweet die ik niet meer kan vinden. Het is de donderdag voor de GP van Brno, morgen beginnen de trainingen en vanavond is de persconferentie. We zullen het wel merken.
Pirro rijdt op de derde fabrieks-Duc dit weekend.

Pirro <--> Iannone ? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan