MotoGP Ronde 11: bwin Grand Prix Ceské republiky

Wordt het 11 uit 11 voor Marc Marquez?

  • Ja

    Stemmen: 35 66,0%
  • Nee

    Stemmen: 18 34,0%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Casey was een geweldige rijder, maar ik moet onderhand wel een beetje spugen van alle opmerkingen dat Casey het record van Marquez wel ff had doorbroken. :r

2011 was het jaar van Casey, maar 2012 was echt niet bijster bijzonder. Voor zijn crash op Indy (geheel eigen schuld) ging hij nek aan nek met Pedrosa en Lorenzo. In Sachsenring dom gecrashed en in Catalunya verremt en daardoor 8ste ge-eindigd. Natuurlijk, hij reed in Philip Island weer iedereen op een hoopje, maar verder gewoon even sterk als Lorenzo en Pedrosa, die op dit moment heel erg tegen Marquez opkijken. Ook Casey had em niet zomaar gepakt, echt niet :N
 
Mooie beelden weer..... :')... Of Casey .....Marc kan verslaan.... we zullen het nooit weten..maar hij had zeker meer tegenstand gegeven :Y
Zeker niet, dat ligt niet in Casey's aard. Marquez zou hem twee keer de pas hebben afgesneden en Casey "you know" Stoner zou vijf persconferenties nodig hebben om zijn beklag te kunnen doen.
 
Casey was een geweldige rijder, maar ik moet onderhand wel een beetje spugen van alle opmerkingen dat Casey het record van Marquez wel ff had doorbroken. :r

2011 was het jaar van Casey, maar 2012 was echt niet bijster bijzonder. Voor zijn crash op Indy (geheel eigen schuld) ging hij nek aan nek met Pedrosa en Lorenzo. In Sachsenring dom gecrashed en in Catalunya verremt en daardoor 8ste ge-eindigd. Natuurlijk, hij reed in Philip Island weer iedereen op een hoopje, maar verder gewoon even sterk als Lorenzo en Pedrosa, die op dit moment heel erg tegen Marquez opkijken. Ook Casey had em niet zomaar gepakt, echt niet :N
Ik denk wel op philip Island ;)
 
Voor hen met een MotoGP.com videopass:

Special Press Conference LIVE on Friday at 12.00 LT with HRC's Shuhei Nakamoto, Yamaha's Kouichi Tsuji and Ducati's Luigi dall'Igna

Kan interessant zijn. :Y
 
Voor hen met een MotoGP.com videopass:

Special Press Conference LIVE on Friday at 12.00 LT with HRC's Shuhei Nakamoto, Yamaha's Kouichi Tsuji and Ducati's Luigi dall'Igna

Kan interessant zijn. :Y

LT wil zeggen local time, en Brno zit in dezelfde tijdszone als wij. Morgenmiddag om 12:00u dus. Ben benieuwd waar dit over gaat.
 
Zeker niet, dat ligt niet in Casey's aard. Marquez zou hem twee keer de pas hebben afgesneden en Casey "you know" Stoner zou vijf persconferenties nodig hebben om zijn beklag te kunnen doen .

_O- , zeiksnol dat die was.
 
Laatst bewerkt:
FP1, ik zit er klaar voor! *O*

Edit: Scott Deroue onderuit. :X
 
Laatst bewerkt:
Niet voor de rijder maar bij de motor zaten wat onderdelen los. :+

Nog 15 minuten te gaan in FP1 Moto3 en ik denk eerlijk gezegd niet dat we hem in deze sessie nog in actie gaan zien of de monteurs moeten wonderen kunnen verrichten.
 
David Emmett ‏@motomatters 1 min.
With rain a possibility this afternoon and tomorrow morning, a few riders chasing a fast lap to get them into Q2 already. CRU now 10th.
 
Eerste tien binnen een seconde, redelijk close. Top3 binnen 52 honderste :]. Ik hoop dat het zo blijft.
Hernandez had ff aangepikt bij Rossi om een lekker tijd neer te zetten. Als het echt gaat regenen kan hij hierdoor nog wel eens direct naar Q2 kunnen gaan!

full
 
Laatst bewerkt:
Special Press Conference LIVE on Friday at 12.00 LT with HRC's Shuhei Nakamoto, Yamaha's Kouichi Tsuji and Ducati's Luigi dall'Igna

Jullie waren me al voor ;)
Iemand enig idee waar dit over gaat :?
 
Laatst bewerkt:
Haha... ik versta er echt geen zak van Nakamoto _O-

Nou, dat gaat dus echt helemaal nergens over, zeker niet de moeite waard om de lunch over te slaan -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan