MotoGP ronde 18 - Valencia, Spanje

Wie wordt er wereldkampioen MotoGP 2013?

  • Marquez

    Stemmen: 69 65,7%
  • Lorenzo

    Stemmen: 36 34,3%

  • Totaal aantal stemmers
    105
Nog één DNF te gaan dus. O-)

Dat zou zo maar kunnen :X .....en als dat gebeurd ..Lorenzo kampioen...zou ik ook goed vinden...heeft hij ook verdiend..na het uitstekende rijden in Japan :Y
 
Laatst bewerkt:
een laatste keer voor de verkeerde gestemd. moge het nog een mooie afsluiter worden.
 
Ik heb in het begin van het seizoen de hele tijd de gedachte gehad. "Marquez is echt heel snel, maar houdt dit niet vol, die zal een paar DNF's krijgen, maar gaat wel een goed rookie jaar."

Maar vanaf Sahsenring reed hij zo zelfverzekerd naar die winsten of podium plekken toen begon ik te denken, niemand kan em nou meer stoppen om te winnen. Nu met 13 punten is weer veel mogelijk. Maar, hij moet minimaal 5e worden EN moet Lorenzo winnen, dat moet het toch wel enorm tegen zitten voor Marquez, diegene die met zijn finishes niet lager dan 3e heeft gescoord. Dus MM pakt de titel *D

Ik vraag me wel af of hij voor de winst in Valencia zal gaan... Dan legt Lorenzo zijn safety-first-uitspraken-boekje opzij en gaat het hard tegen hard. Hoewel ik het graag zie gebeuren, vind ik het nog steeds niet terecht dat Lorenzo dat zou doen na al zijn uitlatingen dit jaar.


Dat denk ik wel ..............maar dat kan hem opbreken.
 
Ik heb begin dit jaar voorspelt dat Marquez dit jaar drie DNF's zal kennen, waarvan één op Mugello. Dit is vooralsnog uitgekomen. Nog één DNF te gaan dus. O-)

Hoop nog steeds dat Lorenzo kampioen wordt alhoewel ik het vanuit een historisch oogpunt ook wel retegaaf zijn vinden als Marquez de titel zou pakken!


Als hij ...........dat denk ik wel , de titel pakt is dat gewoon dik verdiend en daar kan niemand omheen.
 
En dan is lorenzo evengoed een goede tweede, wie weet hoe het seizoen zou zijn gelopen als jorge en dani niet geblesseerd waren geraakt. Ik denk dat marc hem pakt. Maar to finish fierst, you first have to finish
 
en als mm er niet af gestuiterd was in Mugello en wel tot 10 kan tellen?
het is alleen niet zo gebeurd.
ik vind het seizoen vrij gelijk in pech en geluk voor beide.
de beste word ook echt kampioen in Valencia imo.
 
en als mm er niet af gestuiterd was in Mugello en wel tot 10 kan tellen?
het is alleen niet zo gebeurd.
ik vind het seizoen vrij gelijk in pech en geluk voor beide.
de beste word ook echt kampioen in Valencia imo.


Idd, gelul over wat als.......dit is de stand en hier moeten we het mee doen.
 
Cheste 2003.

full
 
en als mm er niet af gestuiterd was in Mugello en wel tot 10 kan tellen?
het is alleen niet zo gebeurd.
ik vind het seizoen vrij gelijk in pech en geluk voor beide.
de beste word ook echt kampioen in Valencia imo.
Dan had die gek in zn rookie year elke race op het podium gestaan _O- _O-
 
Lorezo gestemd? Waarom? OMDAT IK HET FUCKING HOOP!!! :)
Als Marquez het wordt is het verdient no doubt about it. Maar ik hoop dat 'ie over het randje gaat in een gevecht met Lorenzo en ergens te wijd gaat en ff gaat offroaden om vervolgens achteraan aan te sluiten. Hatelijk? Misschien ;)
 
Lorezo gestemd? Waarom? OMDAT IK HET FUCKING HOOP!!! :)
Als Marquez het wordt is het verdient no doubt about it. Maar ik hoop dat 'ie over het randje gaat in een gevecht met Lorenzo en ergens te wijd gaat en ff gaat offroaden om vervolgens achteraan aan te sluiten. Hatelijk? Misschien ;)

Nee hoor waarom , dat zou dan gewoon zijn "eigenschuld dikke bult"
 
Lorezo gestemd? Waarom? OMDAT IK HET FUCKING HOOP!!! :)
Als Marquez het wordt is het verdient no doubt about it. Maar ik hoop dat 'ie over het randje gaat in een gevecht met Lorenzo en ergens te wijd gaat en ff gaat offroaden om vervolgens achteraan aan te sluiten. Hatelijk? Misschien ;)
Dan moet ie mm wel uitdagen. En dus niet meteen weg rijden.
 
Dan moet ie mm wel uitdagen. En dus niet meteen weg rijden.

Eerste paar rondjes iets weglopen en dan zachtjes naar je toe laten komen zodat hij kan zien op z'n pitbord dattie inloop op Lorenzo en er voorbij laten gaan en dan waanzinnig opjagen ,......lijkt mij de enige oplossing om hem onder druk te zetten ....maar wie ben ik. ;)
 
Maar ja die eerste bocht na de start is wel een listige !!!!!!!!!!!!!!

Bautista wil na zijn goede presteren van de laatste tijd ook nog wat laten zien in zijn thuisrace .........dus wordt het nog linker daar .

full
 
Laatst bewerkt:
Lief van Marc dat Jorge even achterop mocht om te kijken hoe je zo hard een bocht in moet gaan :Y
 
Vraag me af of Marquez rustig aan gaat doen. Lorenzo heeft de meeste wins (7nu), zal toch beetje irriteren als Lorenzo er meer heeft.. althans bij mij wel O-)
 
ik snap niet waarom velen denken dat marquez een fout gaat maken, die jongen rijdt volwassener dan wie dan ook in motogp. Net als laatste race; hij calculeert gewoon hoeveel risico het kost om te winnen, als het teveel is pakt hij gewoon 2. In spanje zal het precies hetzelfde gaan. De 3(eventueel met rossi) rijden weg. Vervolgens kijkt marquez of hij een overwinning kan pakken, als het teveel risico is pakt hij rustig 2 of 3 en kopt hij het kampioenschap binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan