MotoGP ronde 18 - Valencia, Spanje

Wie wordt er wereldkampioen MotoGP 2013?

  • Marquez

    Stemmen: 69 65,7%
  • Lorenzo

    Stemmen: 36 34,3%

  • Totaal aantal stemmers
    105
Ik heb net gelezen op motoGP.com dat er 100.000 man verwacht worden en dat er nog zo'n 600 kaartjes te koop zijn.
Wordt druk!!!
Tof ;)
En hopelijk nog een reden om Valencia niet van de kalender te halen. Machtig mooi circuit is dat!
 
Ben eerlijk gezegd meer benieuwd wat de Moto3 gaat brengen. MotoGP is, als er niks geks gebeurd gewoon voor MM. Moto3 hoop ik toch op Rins(tijd geleden dat ik echt fan van iemand in de GP's was). Als Rins kampioen wordt gaat ie waarschijnlijk naar Moto2 in het team waar de Duitser Schrotter voor rijdt. Welliswaar een Kalex, maar geen top team. De Pons en MarcVDS ritjes zijn al vergeven.
 
Tja, wat moet ik hier nou stemmen? Marquez zal wel kampioen worden. Ik denk niet dat hij zo stom is om te veel risico te lopen. Maar ik hoop op Lorenzo..

Nog een week voor ik die kant op ga *O*
 
Ben eerlijk gezegd meer benieuwd wat de Moto3 gaat brengen. MotoGP is, als er niks geks gebeurd gewoon voor MM. Moto3 hoop ik toch op Rins(tijd geleden dat ik echt fan van iemand in de GP's was). Als Rins kampioen wordt gaat ie waarschijnlijk naar Moto2 in het team waar de Duitser Schrotter voor rijdt. Welliswaar een Kalex, maar geen top team. De Pons en MarcVDS ritjes zijn al vergeven.
Verwacht ook het meeste vuurwerk van de Moto3, wie wint is kampioen dus dat kan echt een heftige laatste ronde worden. Hoop zelf dat Vinales het wordt. Laat Rins nog maar een jaar in de Moto3 rijden en dan in 2015 naar een goed team in de Moto2 gaan, denk overigens dat hij het volgend jaar best lastig zou kunnen krijgen tegen Marquez.
 
Laatst bewerkt:
Verwacht ook het meeste vuurwerk van de Moto3, wie wint is kampioen dus dat kan echt een heftige laatste ronde worden. Hoop zelf dat Vinales het wordt. Laat Rins nog maar een jaar in de Moto3 rijden en dan in 2015 naar een goed team in de Moto2 gaan, denk overigens dat hij het volgend jaar best lastig zou kunnen krijgen tegen Marquez.
Mee eens. Vinales vind ik al veel langer een goede kanshebber. Die jongen is gewoon een geboren racer. Veel tegenslag gehad etc. Maar ook dit jaar titelkandidaat. Laat Rins en die kleie Marquez eerst maar eens zien dat ze meerdere seizoenen goed kunnen draaien in de moto3
 
Verwacht ook het meeste vuurwerk van de Moto3, wie wint is kampioen dus dat kan echt een heftige laatste ronde worden. Hoop zelf dat Vinales het wordt. Laat Rins nog maar een jaar in de Moto3 rijden en dan in 2015 naar een goed team in de Moto2 gaan, denk overigens dat hij het volgend jaar best lastig zou kunnen krijgen tegen Marquez.

Hoop ook Vinales, zou mooi zijn als het net zo'n thriller word als de bsb 2 jaar geleden met Hopkins.
Wie het eerst het voorwiel over de streep krijgt is kampioen.
Ben bang dat de MotoGP niet zo geweldig gaat worden.
 
Als Rossi er nu eens voor zorgt dat íe tussen Lorenzo en Maquez komt, en ervoor zorgt dat Pedrosa, Bautista, Bradl en Crutchlow aansluiting krijgen bij MM. DAT zou nog eens leuk zijn :Y
 
Laatst bewerkt:
Als Rossi er nu eens voor zorgt dat íe tussen Lorenzo en Maquez komt, en ervoor zorgt dat Pedrosa, Bautista, Bradl en Crutchlow aansluiting krijgen bij MM. DAT zou nog eens leuk zijn :Y
Rossi heeft liever Marquez als kampioen denk ik, en Pedrosa heeft liever Lorenzo. Verliezen van hun teamgenoot is 1, maar je teamgenoot als kampioen zullen ze nog vervelender vinden.
 
Laatst bewerkt:
Hoop ook Vinales, zou mooi zijn als het net zo'n thriller word als de bsb 2 jaar geleden met Hopkins.
Wie het eerst het voorwiel over de streep krijgt is kampioen.
Ben bang dat de MotoGP niet zo geweldig gaat worden.
Ik hoop op Salom. Prachtige gevechten hoop ik nog het meest op en dat dat gegarandeerd is lijkt wel zeker. :}
 
Hoop ook Vinales, zou mooi zijn als het net zo'n thriller word als de bsb 2 jaar geleden met Hopkins.
Wie het eerst het voorwiel over de streep krijgt is kampioen.
Ben bang dat de MotoGP niet zo geweldig gaat worden.

Dit jaar was de BSB net zo'n thriller.
 
Als Rossi er nu eens voor zorgt dat íe tussen Lorenzo en Maquez komt, en ervoor zorgt dat Pedrosa, Bautista, Bradl en Crutchlow aansluiting krijgen bij MM. DAT zou nog eens leuk zijn :Y
:N

Ja, als Rossi MM op kan houden kunnen die andere 4 in de buurt blijven.
Maar geen van die 4 (ok, heeeeel misschien pedrosa) kan zo laat en diep een bocht induiken als MM, dus al wordt MM opgehouden door Rossi. Ingehaald zal ie niet worden door een Bautista, een Bradl of een Crutchlow. (Bovendien zal een Bautista en een Bradl rijdende op Honda spul ook echt wel even gezegd worden dat als ze op magische wijze in de buurt zouden komen van de factory jongens dat ze hun afstand moeten bewaren en geen domme acties moeten uithalen, al is het maar voor hun eigen toekomst binnen Honda.)
 
:N

Ja, als Rossi MM op kan houden kunnen die andere 4 in de buurt blijven.
Maar geen van die 4 (ok, heeeeel misschien pedrosa) kan zo laat en diep een bocht induiken als MM, dus al wordt MM opgehouden door Rossi. Ingehaald zal ie niet worden door een Bautista, een Bradl of een Crutchlow. (Bovendien zal een Bautista en een Bradl rijdende op Honda spul ook echt wel even gezegd worden dat als ze op magische wijze in de buurt zouden komen van de factory jongens dat ze hun afstand moeten bewaren en geen domme acties moeten uithalen, al is het maar voor hun eigen toekomst binnen Honda.)
Als Bautista MM aantikt vergooit ie z'n kansen bij Honda, maar krijgt íe wel het zitje van Rossi in 2015 _O-
 
Ga jij voor de grap je eigen berichten even door van de afgelopen jaren. _O- :W

Lorenzo kwam er 2/3 van het seizoen niet aan te pas bij Marquez. Zijn laatste twee races heeft die goed gereden, maar over het algemeen rijdt Marquez een beter seizoen zijn en had eigenlijk allang kampioen MOETEN zijn (Bridgstone + Jarvis)
 
Laatst bewerkt:
Al die mensen die hopen dat Marquez eraf gebeukt wordt, man o man wt zijn Lorenzo fans toch sneue hazen :r
Ik hoop dat MM eraf gebeukt wordt, door het grind moet rijden en als 10e de baan weer opkomt, spektakel! :P
 
Als je verder kijkt dan de laatste twee races, zie je dat Lorenzo op ruim 5-10 seconden achter Marquez finishte, dus waarom zal hij het meer verdienen?
 
Als je verder kijkt dan de laatste twee races, zie je dat Lorenzo op ruim 5-10 seconden achter Marquez finishte, dus waarom zal hij het meer verdienen?
Ik gun het beide van harte, maar Lorenzo heeft wel een 'dingetje' gehad met een sleutbeen ofzoiets :o
 
het heeft niets met verdienen te maken, iedereen rijdt zijn rondjes, je gaat een keer op je gezicht, je breekt eens wat, je arm schiet uit de kom, je wint je verliest en als de vlag valt in valencia kijken we naar het lijstje en zien daar wie over het jaar heen de meeste puntjes heeft verzamelt. mijn maakt het niet uit wie kampioen wordt, als ik maar op het puntje van mijn stoel zit tijdens het puntjes verzamelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan