Motor afstellen pops and bangs

Status
Niet open voor verdere reacties.
zodra je zo'n dragswingarm op de openbare weg ziet weet je genoeg

Dit soort gedrag bij Delft is ook achterlijk. Ga lekker spelen op een afgesloten stuk weg of ergens waar geen hond komt (industriegebieden in het weekend bijv). Wat eten (BBQ?) en drinken erbij en je hebt een geslaagde dag. Je weet niet wat er achter in de file staat wat wellicht enorme haast heeft, waar misschien wel levens van af kunnen hangen.
Lopen stunten en kloten moet je lekker zelf weten, maar val er geen andere mensen mee lastig en doe dat niet op de openbare weg en zet al helemaal geen mensen vast/stil die er geen zak mee te maken hebben. Egoïstisch gedrag waar echt niemand op zit te wachten en het enige wat je er mee creëert is haat naar alle motorrijders.

Bij de MF-Meetings lieten 'we' nog auto's gewoon door en werd er tussendoor wat gestunt. :+
 
Bottomline in dit 'lawaaiige' topic is denk ik dat we niet allemaal hetzelfde zijn, sommigen ervaren een beetje meer motor / uitlaat geluid als tof, anderen vinden het vreselijk. Met een klein beetje rekening houden met elkaar en tevens wat verdraagzaamheid, ook al je eens iets hoort wat jij minder tof vind, komen we een heel eind verder in deze wereld. :]🤙
 
Bottomline in dit 'lawaaiige' topic is denk ik dat we niet allemaal hetzelfde zijn, sommigen ervaren een beetje meer motor / uitlaat geluid als tof, anderen vinden het vreselijk. Met een klein beetje rekening houden met elkaar en tevens wat verdraagzaamheid, ook al je eens iets hoort wat jij minder tof vind, komen we een heel eind verder in deze wereld. :]🤙
Wel de omgekeerde wereld waar we dan volgens jou een heel eind verder in komen.
 
Wel de omgekeerde wereld waar we dan volgens jou een heel eind verder in komen.

Ja, ik ben dan wel benieuwd waar het 'rekening houden met elkaar' precies past in het plaatje waar mensen met pops & bangs rijden. Hoe houden zij rekening dan met de rest? Iets minder pops & bangs dan je eigenlijk willen laten horen? :+

We leven wel in een veel te klein land met teveel mensen, waar iedereen wel wat te zeiken heeft, inclusief ik. Maar we leven ook in een land waar iedereen al schijt aan elkaar heeft, dus gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig was. :)
 
Wel de omgekeerde wereld waar we dan volgens jou een heel eind verder in komen.
Half motorrijdend Nederland rijdt met een vervangingsdemper, en dat is niet alleen omdat carbon zoveel mooier is dan een standaard chrome demper.
En zo zijn er nog tig dingen die iemand “anders" maakt dan de rest.

De een wil opvallen met geluid, de ander met een fluoriserend hesje.
 
Heeft er al iemand een hack i.v.m. mijn elektrische motorfiets voor over twintig jaar?
Hij maakt te weinig geluid. :+
 
Heeft er al iemand een hack i.v.m. mijn elektrische motorfiets voor over twintig jaar?
Hij maakt te weinig geluid. :+
DSCK0008.JPG
Het topic was al om zeep zodra de topic starter vroeg om wie hem kon helpen om tegelijkertijd zo veel mogelijk voor lul te staan en zo veel mogelijk andere mensen te irriteren.
ts heeft slecht 3 x gepost in dit topic en m.i. irriteert hij helemaal niemand.
Enige probleem is dat iedereen hem afbrandt omwille van zijn keuze, maar laat hij lekker doen wat hij leuk vindt.
 
en door die kutjeugd op motoren is de tolerantie van de medemensen dus tot onder het nulpunt gezakt , bedankt daar voor
Beetje kort door de bocht denk ik... De hele samenleving kan niks meer aan en als je een scheet laat is iedereen al direct van het padje af. Lijkt wel een trend geworden om over alles en iedereen te zeiken. Of de tolerantie voor motorrijders door 'de kutjeugd op motoren' komt weet ik niet, denk eerder dat het een verschuiving is in de gedachtegang van de samenleving.
 
Beetje kort door de bocht denk ik... De hele samenleving kan niks meer aan en als je een scheet laat is iedereen al direct van het padje af. Lijkt wel een trend geworden om over alles en iedereen te zeiken. Of de tolerantie voor motorrijders door 'de kutjeugd op motoren' komt weet ik niet, denk eerder dat het een verschuiving is in de gedachtegang van de samenleving.
denk niet dat het kort door de bocht is , laten ze de leeftijdsgrens maar verhogen naar 45 of zo
 
denk niet dat het kort door de bocht is , laten ze de leeftijdsgrens maar verhogen naar 45 of zo
Dus als ik het goed begrijp verpest de kutjeugd tot 45 jaar het voor alle motorrijders boven de 45? Ik snap je punt dat de jeugd op een andere manier wordt/is opgevoed maar ook de 'ouderen van tegenwoordig' kunnen er wat van. Ik vind niet dat je dit lauter kan afschuiven op wat jij de kutjeugd noemt
 
Dus als ik het goed begrijp verpest de kutjeugd tot 45 jaar het voor alle motorrijders boven de 45? Ik snap je punt dat de jeugd op een andere manier wordt/is opgevoed maar ook de 'ouderen van tegenwoordig' kunnen er wat van. Ik vind niet dat je dit lauter kan afschuiven op wat jij de kutjeugd noemt
nou , ik noemde zomaar een getalletje , mag ook 44 zij n hoor , en nee , uiteraard zijn ze niet allemaal het zelfde , maar er zit wel een probleem in die groep wat gedrag betreft op de openbare weg , bij ons op het werk zijn 3 jonge gasten in dienst die allemaal vrij recent een rijbewijs en auto hebben en die kunne alledrie niet normaal doen op de weg
 
nou , ik noemde zomaar een getalletje , mag ook 44 zij n hoor , en nee , uiteraard zijn ze niet allemaal het zelfde , maar er zit wel een probleem in die groep wat gedrag betreft op de openbare weg , bij ons op het werk zijn 3 jonge gasten in dienst die allemaal vrij recent een rijbewijs en auto hebben en die kunne alledrie niet normaal doen op de weg

En jij was heel erg braaf toen je 18 was?
 
nou , ik noemde zomaar een getalletje , mag ook 44 zij n hoor , en nee , uiteraard zijn ze niet allemaal het zelfde , maar er zit wel een probleem in die groep wat gedrag betreft op de openbare weg , bij ons op het werk zijn 3 jonge gasten in dienst die allemaal vrij recent een rijbewijs en auto hebben en die kunne alledrie niet normaal doen op de weg
Ik snap dat het gedrag van de jongeren opvalt, zeg ook zeker niet dat de jongeren in veel te snelle (of juist de echte barreltjes) aso rijden, maar ook de oudere zie ik capriolen uithalen die ik nog nooit gezien heb.

Maar goed, denk dat we iets off topic aan het raken zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan