Motor agent Pesten

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee hoor ben marokkaan met een nederlandse nationaliteit! en you got owned
:N

maar als je zo graag je gelijk wilt halen :W

er staat een koud biertje op mij te wachten!
als je er al zo over denkt rot dan aub gauw een
end op graag,je bent nederlander of niet,ik heb ook 2 paspoorten maar daar loop ik niet mee te koop ik voel me 100% nederlands en dat zal ik ook blijven tenzij de voertaal hier arabisch word want dan sticht ik wel ergens mn eigen land in de sahara ofzo die zitten daar dan toch niet meer _O-
 
Het houdt dus in dat als zij zich niet gedragen zoals het hoort, zij behandeld moeten worden zoals iedere andere Nederlander die zich niet weet te gedragen.


Bijvoorbeeld, iig niet met een gare smoes aankomen, bv. dat ze er niks aan kunnen doen (afhankelijk van leeftijd, maar denk hierbij aan gebrekkige opvoeding) of zoals sommigen 'de wil van god' ...(weet wel dat het een eindeloos discussie is, zeker wanneer er meerdere gevoelens/ gedachtes zijn) Verder ga ik persoonlijk er niet meer te veel op reageren, want ik laat men denken wat ze willen, doe ik hetzelfde :Y Ieder in z'n waarde.
 
Het houdt dus in dat als zij zich niet gedragen zoals het hoort, zij behandeld moeten worden zoals iedere andere Nederlander die zich niet weet te gedragen.
ja dan komen we dus bij t punt dat ik vind dat de politie iedereen die zich misdraagt genadeloos wezenloos moet kunnen slaan als dat nodig is op dat moment of t nou auto's of alochs zijn,het respect voor t gezag moet er gewoonweg ingeramd worden want met dat slappe groenlinks boomknuffel geouwehoer zijn we niet veel opgeschoten niet waar??
ik bedoel dat heeft de tijd ons wel geleerd :)
 
ja dan komen we dus bij t punt dat ik vind dat de politie iedereen die zich misdraagt genadeloos wezenloos moet kunnen slaan als dat nodig is op dat moment of t nou auto's of alochs zijn,het respect voor t gezag moet er gewoonweg ingeramd worden want met dat slappe groenlinks boomknuffel geouwehoer zijn we niet veel opgeschoten niet waar??
ik bedoel dat heeft de tijd ons wel geleerd :)



tis dat ik niet wou aankomen met boom knuffelaars :9
 
tsja wat moet ik hiervan zeggen van dit filmpje.
ik vind iedergeval dat de politie veel harder moet optreden.
en er zijn zat agenten denk ik die dat ook willen doen maar zij moeten zich ook aan de regels houden.
 
Dat zeg je juist. Politie is ook zeer beperkt in hun mogelijkheden. Misschien een apv in bepaalde buurten, verder bijvoorbeeld preventief fouilleren. Scheelt zeker wat, al is het alleen afschrikkend! Brengt weer wat rust in de groepen, effect kan een daling van de baldadigheid zijn, toch mooi meegenomen...
 
http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/regionaal/duinenbollen/article1800125.ece

Shit happens dus ook in " de provincie" :+ . Ook deze dame dient, wat mij betreft, wat respect bij gebracht te worden. Het artikel vermeld helaas niet of dit een Nederlandse, Marokaanse Nederlandse, Nederlandse Turkse of weet ik veel wat voor dame is. Voor mij is iedereen gelijk behalve degene die zichzelf buiten de algemeen aanvaarde normen en waarden plaatsen.

Vroeger (God wat ben ik oud ;) ) flikte we ook van alles maar je scheet wel in je broek voor de wouten.
 
ja dan komen we dus bij t punt dat ik vind dat de politie iedereen die zich misdraagt genadeloos wezenloos moet kunnen slaan als dat nodig is op dat moment of t nou auto's of alochs zijn,het respect voor t gezag moet er gewoonweg ingeramd worden want met dat slappe groenlinks boomknuffel geouwehoer zijn we niet veel opgeschoten niet waar??
ik bedoel dat heeft de tijd ons wel geleerd :)

Nee, ik ben toch meer voorstandern van een Rechtstaat, waarbij iedereen, dus iedere Nederlander, recht heeft op een eerlijk proces, waarbij de Rechter bepaalt of iemand strafbaar is en wat voor strafmaat iemand krijgt.

Politie die eigen rechter gaat spelen, nou nee.

Respect voor gezag ram je er niet in. Bepaalde 'allochs' menen zelf ook respect te moeten afdwingen met fysiek geweld. Maar werkt dat? Je bent dan feitelijk geen haar beter.

Mensen die strafbare feiten begaan moeten op gepaste wijze worden aangepakt. Niets meer en niets minder.

Het is een algemeen erkend feit dat bepaalde politieke groepen de 'shit' met de mantel der liefde hebben bedekt, totdat die shit ook onder de mantel vandaan kwam.

Het zijn de scholen en de sociale sector die verantwoordelijk zijn voor het signaleren en aanpakken van deze problematiek. De oplossing is recent ook al geuit: sociale hulpverlening moet niet langer vrijblijvend en vrijwillig zijn.

Het gaat al fout bij de opvoeding, of een gebrek daar aan. Een defecte TV breng je terug naar de winkel en die wordt dan vervangen of gerepareerd. Maar een defect kind kun je moeilijk repareren (niet zonder grote investeringen) en vervangen, tja dat doen we niet.
 
Nee, ik ben toch meer voorstandern van een Rechtstaat, waarbij iedereen, dus iedere Nederlander, recht heeft op een eerlijk proces, waarbij de Rechter bepaalt of iemand strafbaar is en wat voor strafmaat iemand krijgt.

Politie die eigen rechter gaat spelen, nou nee.

Respect voor gezag ram je er niet in. Bepaalde 'allochs' menen zelf ook respect te moeten afdwingen met fysiek geweld. Maar werkt dat? Je bent dan feitelijk geen haar beter.

Mensen die strafbare feiten begaan moeten op gepaste wijze worden aangepakt. Niets meer en niets minder.

Het is een algemeen erkend feit dat bepaalde politieke groepen de 'shit' met de mantel der liefde hebben bedekt, totdat die shit ook onder de mantel vandaan kwam.

Het zijn de scholen en de sociale sector die verantwoordelijk zijn voor het signaleren en aanpakken van deze problematiek. De oplossing is recent ook al geuit: sociale hulpverlening moet niet langer vrijblijvend en vrijwillig zijn.

Het gaat al fout bij de opvoeding, of een gebrek daar aan. Een defecte TV breng je terug naar de winkel en die wordt dan vervangen of gerepareerd. Maar een defect kind kun je moeilijk repareren (niet zonder grote investeringen) en vervangen, tja dat doen we niet.

ik kan me nog van een jaar of 2 geleden herinneren dat zon figuur een leraar doodschoot in de school.denk jij dat leraren echt nog durven die stukken stront aan te pakken????

die kijken wel uit die willen ook savonds nog naar de kinderen toe kunnen,en ook dat rechtstaat systeem is t een beetje achterhaald vind je niet??

als de politie meer vrijheid krijgt om mensen die daar om vragen met de harde hand respect bij te brengen dan werkt dat imho een stuk beter dan arresteren en vervolgens de bekende bureaucratie op gang te brengen om zon figuur voor t gerecht te brengen
terwijl t met een paar goede meppen van de wapenstok ook klaar was geweest,ik zeg niet dat de politie mensen maar direkt moet doodslaan maar corigerende hengsten met een wapenstok oid moet kunnen,een beetje wat de ME ook doet bij rellen enzo,de volgende keer laten ze t wel uit hun hoofd en aangezien je niet voor kleine vergrijpen de mallepapiermolen hoeft op te starten is t economisch ook nog eens verantwoord!!!

tadaaa!!! gewoon kappen of je krijgt klappen :)
 
ik kan me nog van een jaar of 2 geleden herinneren dat zon figuur een leraar doodschoot in de school.denk jij dat leraren echt nog durven die stukken stront aan te pakken????

Dat is 1 excessief indicdent geweest. Tragisch, maar dat is het.

die kijken wel uit die willen ook savonds nog naar de kinderen toe kunnen,

Overdrijven is een vak.

en ook dat rechtstaat systeem is t een beetje achterhaald vind je niet??

Nee?

als de politie meer vrijheid krijgt om mensen die daar om vragen met de harde hand respect bij te brengen dan werkt dat imho een stuk beter dan arresteren en vervolgens de bekende bureaucratie op gang te brengen om zon figuur voor t gerecht te brengen
terwijl t met een paar goede meppen van de wapenstok ook klaar was geweest,ik zeg niet dat de politie mensen maar direkt moet doodslaan maar corigerende hengsten met een wapenstok oid moet kunnen,een beetje wat de ME ook doet bij rellen enzo,de volgende keer laten ze t wel uit hun hoofd en aangezien je niet voor kleine vergrijpen de mallepapiermolen hoeft op te starten is t economisch ook nog eens verantwoord!!!

tadaaa!!! gewoon kappen of je krijgt klappen :)

Als hier iets van zou kloppen, dan hadden we geen 'suporters'rellen meer gehad.

En ik zou niet weten in welke gevallen een paar klappen met een gummiknuppel iets wijzer zouden maken. Dat soort figuren tref je niet met een paar klappen. Die tref je via de bureaucratische weg in de portemonnaie.

Het multiculturele probleem oplossen met een paar meppen met de gummiknuppen? Dan heb je de problematiek echt niet begrepen en ben je hoogstens bezig met een ineffectieve manier van symptoombestreiding.
 
Tsja...niet dreigend....jochies die springende bewegingen maken naar jouw fiets...van alles naar je roepen... je hebt maar een vonkje nodig en de boel explodeert. Als agent zou je maar door zo'n domme spring reactie over een voet rijden...drie maal raden wat er dan gebeurt. Sta je als agent...alleen -O-

Verder vind ik het ook misselijkmakend dat de zogenaamde buurtvaders (of wat die oudere mannen ook zijn) totaal niet ingrijpen en zelfs de situatie aanmoedigen. Ik zou zoiets iig niet kunnen doen voor de ogen van mijn ouders.

Gezeik over de afkomst en kansloze buurten en dat de overheid moet ingrijpen... :N Iedereen maakt zijn eigen toekomst ga werken en studeren... lekker makkelijk de hele dag beetje over straat lanterfanten...geld toegestopt krijgen...alles wordt voor je geregeld |( En dan ook nog geen woord Nederlands kunnen spreken...gebruik de tijd dan nuttig :Y B|

Wat ik ook wel vreemd vind is dat sommige buitenlanders zich nog steeds (bijv) Marokkaan met Nederlandse nationaliteit noemen. Stop daar gewoon mee, je bent of Nederlander of Marokkaan. Voel je je Marrokaan dan vraag ik mij af waarom je hier woont... :?
En telkens mijn volk wordt telkens over één kam geschoren :? .... als het goed is zijn alle Nederlanders jouw volk en niet de 'Marokkanen'.
En over een kam scheren gebeurt altijd (wel zo makkelijk om zo 'iets' aan te duiden, bij de 'marokkaanse jongeren' in dit filmpje ...we kennen ze toch niet allemaal bij naam...en elke naam noemen duurt zo lang dus generaliseren we het, we weten ook wel dat niet elke marokkaan zo is) ... politie agenten zoals aangegeven zijn zeker ook allemaal k*t gasten... zitten top lui bij, ook de lui die mij wel eens op de bon hebben geslingerd, niks mis mee, waarom moet ik hun #@^$%^% vinden als ik wordt beboet voor fouten die ik zelf heb begaan?
Zo is het natuurlijk ook met autochtonen, heb zat vrienden die van buitenlandse afkomst zijn, top gasten en totaal niet te vergelijken met deze uit het filmpje. Serieus bezig met de studie en werk, respect voor de mede mens :}

Geloofskwesties is ook altijd zo'n gezeur... veel moslims zijn streng gelovig, daar kan je wel eens gek op aan gekeken worden...hebben alle streng gerevormeerden ook last van. Misschien niet altijd even prettig, maar je moet je wel realiseren dat streng gelovigen al behoorlijk lang als 'vreemd' wordt gezien...en waarom zou dat nu opeens moeten veranderen? Ik vind het prima dat iedereen een geloof heeft of niet, en het maakt me geen donder uit hoe fanatiek iemand is in het beoefenen ervan, maar waarom zou ik beperkt moeten worden in mijn doen en laten door een geloof van iemand anders?

Nu is het tijd om te slapen :z
 
Haha...nee die supporters worden er ook niet slimmer van...elke klap op hun hoofd met zo'n stok vermindert het aantal hersencellen
Snap de fun factor ook niet van hooligan zijn? Alhoewel....dagje ME zijn lijkt me ook wel top...ff tentamenstress eruit slaan :+
 
als je er al zo over denkt rot dan aub gauw een
end op graag,je bent nederlander of niet,ik heb ook 2 paspoorten maar daar loop ik niet mee te koop ik voel me 100% nederlands en dat zal ik ook blijven tenzij de voertaal hier arabisch word want dan sticht ik wel ergens mn eigen land in de sahara ofzo die zitten daar dan toch niet meer _O-

aah kijk eens aan iemand met een identiteit crisis!

ik ben ook nederlander ZWART OP WIT!

maar zal mn eigen afkomst nooit verloochenen en bij deze heb jij dat wel gedaan!

dus rot jij maar lekker een eind heen! weet niet van wat voor afkomst je bent maar je bent simpelweg een schande voor je volk!



en niet aan komen schijten met excuusjes je bent wie je bent en je afkomst heeft daar wel degelijk betrekking op!

wat was die link ook alweer :W
 
Tsja...niet dreigend....jochies die springende bewegingen maken naar jouw fiets...van alles naar je roepen... je hebt maar een vonkje nodig en de boel explodeert. Als agent zou je maar door zo'n domme spring reactie over een voet rijden...drie maal raden wat er dan gebeurt. Sta je als agent...alleen -O-



Nu is het tijd om te slapen :z

ik kan me hier wel degelijk in vinden maar ik zal nooit afstand doen van mn achtergrond! diep van binnen blijf je toch marokkaan in mijn situatie!
zo zou jij je ook voelen als je emigreert naar bijv. spanje!
 
ik kan me hier wel degelijk in vinden maar ik zal nooit afstand doen van mn achtergrond! diep van binnen blijf je toch marokkaan in mijn situatie!
zo zou jij je ook voelen als je emigreert naar bijv. spanje!


Je hoeft ook geen afstand te doen van je achtergrond. Als je je maar gewoon aanpast aan de maatschappij. En als je dat niet wilt of kunt.......... Dan moet je ook niet van onze maatschappij profiteren en gewoon maken dat je wegkomt.

En ik weet zeker dat als hij naar Spanje emigreert. Dat hij binnen een half jaar Spaan spreekt.

on-topic: Dat tuig van het filmpje inderdaad eens goed met rubberkogels en gummiknuppels aanpakken.
 
jammer jammer,
heb de topic gezien, "motoragent" pesten, dus dacht ik vast een leuk filmpje,
en idd vond het een grappig gezicht, en moest er ook om lachen.
heb maar een pagina gelezen, en werd er echt misselijk van zoals sommige mensen zich hier uitlaten :(

maar helaas zijn er weer een paar dombos |( |( , die net als dat "tyfus, en ander kwalijke ziekte tuig :( " en wat er nog allemaal langs kwam, zelf geen respect hebben, en zelf net komen kijken, het hele topic kapot maken.

ik hoop echt dat hier zo snel mogelijk een slot op komt, en dit topic verwijdert wordt,

jammer jammer
 
@zrex1200

Je bent niet consequent in je gedachtengang. De 'echte' belgen veroorzaken ook criminaliteit dus die moeten we er ook maar uit gooien.

Uiteindelijk kom je dan bij het punt dat we de ovens weer moeten opstoken, maar dit keer om de gehele mensheid uit te roeien, ipv een bepaalde groep, want waar mensen zijn, is shit, tenslotte.
Ik ben wel consequent.

Je hebt gelijk als je schrijft dat "waar mensen zijn, is shit", dus om MINDER shit te hebben is het noodzakelijk minder mensen te hebben.
Er komen oa mensen bij door import/immigratie. Als ik minder criminele mensen wil hebben stop ik gewoon de import/immigratie.
Nu moeten de inboorlingen lijden onder die massa buitenlandse criminelen EN binnenlandse criminelen. Als er géén buitenlandse criminelen meer zijn dan blijven enkel de binnenlandse criminelen over, waardoor je uiteraard minder criminaliteit hebt.

Dan is er tijd/geld/middelen over om de EIGEN bevolking aan te pakken.

Ik zie niet hoe ik minder consequent ben. (en ik ga sinds 28 jaar niet meer op reis naar het buitenland)
 
Ik ben wel consequent.

Je hebt gelijk als je schrijft dat "waar mensen zijn, is shit", dus om MINDER shit te hebben is het noodzakelijk minder mensen te hebben.
Er komen oa mensen bij door import/immigratie. Als ik minder criminele mensen wil hebben stop ik gewoon de import/immigratie.
Nu moeten de inboorlingen lijden onder die massa buitenlandse criminelen EN binnenlandse criminelen. Als er géén buitenlandse criminelen meer zijn dan blijven enkel de binnenlandse criminelen over, waardoor je uiteraard minder criminaliteit hebt.

Dan is er tijd/geld/middelen over om de EIGEN bevolking aan te pakken.

Ik zie niet hoe ik minder consequent ben. (en ik ga sinds 28 jaar niet meer op reis naar het buitenland)
Kunnen we wel iets regelen dat de mooie vrouwen nog wel binnen komen? :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan