Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel heb ik hem 2X gezien bij de witte boerderij aan de rechterkant als je van Melissant naar Stellendam rijdt over de oude weg.

Goed dat je dat zegt, daar wil ik ook nog wel eens een beetje harder dan toegestaan rijden... :X
 
eeejjj... bewoners van het andere eiland, haha.
nee, ik woon niet op Flakkee, maar op Voorne-Putten.
mn moeder woont in Dirksland, en veel ritjes gaan over jullie wonderschone flitseiland met koffiestop bij moe.. ;)

waarschijnlijk ligt er wel al rubber van mij, maar waar is nu de Stadse dijk :?
 
eeejjj... bewoners van het andere eiland, haha.
nee, ik woon niet op Flakkee, maar op Voorne-Putten.
mn moeder woont in Dirksland, en veel ritjes gaan over jullie wonderschone flitseiland met koffiestop bij moe.. ;)

waarschijnlijk ligt er wel al rubber van mij, maar waar is nu de Stadse dijk :?

Bij Dirksland rechtdoor tot de rotonde bij Middelharnis, 2de afslag op de rotonde , rechtdoor naar de volgende rotonde en daar gelijk rechts af de stadsedijk op. :9
 
eeejjj... bewoners van het andere eiland, haha.
nee, ik woon niet op Flakkee, maar op Voorne-Putten.
mn moeder woont in Dirksland, en veel ritjes gaan over jullie wonderschone flitseiland met koffiestop bij moe.. ;)

waarschijnlijk ligt er wel al rubber van mij, maar waar is nu de Stadse dijk :?


Flitseiland???
Nou valt dat tegenwoordig best wel mee. Het hangt er vanaf hoe snel je ons eiland weer wil verlaten 8-) 8-) .
 
Ik heb pas mijn aso record gebroken. De maximum snelheid met ...x overschreiden... :?

Was wel op Schouwen Duiveland, bij Bruinisse langs Aqua Delta. Was even een rondje om het eiland aan het doen met een maatje van het werk. En toen we voor een bochtje aanremden zagen we ineens het bord einde 30 km zone... O-)

Sloeg wat mij betreft nergens op, want anders hadden we wel niet zo hard gereden. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dat is zeker aso gedrag en best een beetje jammer als je nog een kwart gas over heb :Y
Nee hoor was maar een grapje, maar ik wil niet weten wat de rekening is van een laser moment op die plek en die snelheid :N
 
Bij Dirksland rechtdoor tot de rotonde bij Middelharnis, 2de afslag op de rotonde , rechtdoor naar de volgende rotonde en daar gelijk rechts af de stadsedijk op. :9

oohh die... het lekkere weggetje tussen Middelharnis en Stad ah Haringvliet toch?
hmm.. vreemd, staat op de kaart als Oudelandsedijk :? snap ik het nog :?

Ja, het is jammer dat er zo veel gecontroleerd wordt, maar dat is niet alleen op het eiland, maar overal tegenwoordig.

Nou ja, weer een reden om eens wat minder bekende routes te rijden ...
 
Hmm hebben we er wel eens aan gedacht aan een cafe of plek ?
Zijn er meerdere op het eiland zoals bij de kaa van sommelsdijk of in Den Bommel heb je een cafe op dat plein of iets dergelijks, garage bij iemand ?

P.s zie net dat er een motorclub op dit adres is iemand mee bekent ?

Marietjespad 4, 3241 BN Middelharnis
 
Laatst bewerkt:
oohh die... het lekkere weggetje tussen Middelharnis en Stad ah Haringvliet toch?
hmm.. vreemd, staat op de kaart als Oudelandsedijk :? snap ik het nog :?

Ja, het is jammer dat er zo veel gecontroleerd wordt, maar dat is niet alleen op het eiland, maar overal tegenwoordig.

Nou ja, weer een reden om eens wat minder bekende routes te rijden ...

Oudelandse dijk staat bij de "aboriginals" beter bekend onder "Stadse dijk".
 
Wanneer gaan we weer eens toeren? Enne iemand een idee waar we heen rijden/of een leuke route?

Ik hoop wel dat er nog een beetje mooi weer komt! :)

Beetje goed weer moet je maar afwachten, dat heb je de 1e keer gezien.
Wat datum betreft, wie roept er wat?. Early heeft er wel zin in.
( laatste zondag van augustus kan ik helaas niet)
 
Laatst bewerkt:
Zondagen hebben wel mijn voorkeur, misschien wat eerder weg deze keer, dan kunnen we wat eten onderweg miscchien? (bv uur of 10.00 weg of zo)
 
Isard...
-Oude weg tussen Stellendam en Goedereede
-Tilsedijk op Voorne Putten (vlak bij MotoPort Rockanje
-Binnendoor Hellevoetsluis-Rockanje (weet ff niet hoe die weg heet)
-en ga zo maar door

Allleen maar Stadse dijk is boring (althans bij mij)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan