Motor-Forum en geen Supersport-Forum

Nou, dan zal ik het nog één keer proberen.....
als het nou niet lukt Ralfie mag ik dan een beroep op je doen...??

Laffie, als je mee wilt met de Ouwe brikken tour in Brabant, zekerste weten welkom!!!!! Super mooi man Laverda :9~ echt waar!

Ralf zal je wel helpen met je icoon :+

[edit]

Ik zit wel echt OBT te worden nu, vergeet over het eigenlijke toppic te reageren :+

Ik rijd zelf een zzr1100 (sport :? ) en een CB 400 N (brik 8-) )

Ben begonnen op een Magna (sjopper :? ) En als Dennis nog eens reageert ( ;) dennis)ga ik ook nog crossen/offroad rijden.

Ik vind echt alles op 2 wielen gaaf, zelfs BMW's :+ :+

Dus ik lul ook over alle fietsen mee, no probs. Ik vind het wel goed dat dit soort berichten worden neer gezet! Hulde aan ruud en de modjes!!

[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry..mag ik ff inhaken...

ik heb een hele dag op het circuit lelystad op een fjr1300 rond gereden...met koffers en zonder koffers op 5 verschillende types..met verschillende banden...

en ik kan je vertellen...het is GEENsuffe toermotor!

super heerlijke stuur/toerfiets...man man...dat rijdt hardstikke goed... :}

Mijn suffe toermotor
 
sorry..mag ik ff inhaken...

ik heb een hele dag op het circuit lelystad op een fjr1300 rond gereden...met koffers en zonder koffers op 5 verschillende types..met verschillende banden...

en ik kan je vertellen...het is GEENsuffe toermotor!

super heerlijke stuur/toerfiets...man man...dat rijdt hardstikke goed... :}

Krijgen we nu een flamewar omdat iemand zijn eigen motor uitscheldt voor suffe toerfiets :+ :+
 
Krijgen we nu een flamewar omdat iemand zijn eigen motor uitscheldt voor suffe toerfiets :+ :+

Ah joh...FC vindt het een suffe toerfiets en Nappie vindt het GEEN suffe toerfiets.

Maar ja...geef Nappie een skelter en hij gaat nog ver over de 200 km ;)
 
Mijn suffe toermotor zit nog in de garantie due daar blijf ik nog ff vanaf. Met mijn eerste motoren had ik niet zo'n moeite, maar vanwege gebrek aan werkplaats heb ik daarna niet veel meer gesleuteld...

Wat betreft opmerkingen... ik zal vaker een ;) plaatsen, scheelt dat? ;)

Op zich zou het inderdaad leuk zijn als er ook andere motorrijders zouden komen. Met zo'n Vmax-rijder als Niels een stap in de richting van de trage rijders gezet ;) (alweer 1)
Vmax wil ik niet echt als traag beschouwen (240 als top en < 3 sec op de 100 ) maar meer als niet-supersport

daarnaast heb ik al wat blokken open getrokken en goed rijdend gekregen
ook chevy's zijn geen probleem
 
Een groot deel van de bezoekers hier is supersportrijder en dit zorgde er (tot voor kort waren ook alle mods supersportrijder) voor dat we een beetje het etiket supersport-forum kregen opgeplakt. Dit is iets waar we vanaf willen, we zijn tenslotte een motor-forum in de breedste zin van het woord, en daar vallen ook choppers, naked bikes, toermotoren enzovoorts onder.

Om aan dit beeld iets te veranderen is Niels Saarloos er bijgekomen als moderator. We willen verder van jullie als bezoekers graag nog dat elke motorrijder dan ook in z'n waarde wordt gelaten op dit forum. Het gaat makkelijk om grappig bedoelde opmerkingen over choppers of Harley's te maken maar je zult net zien dat zo'n topic waarin je dat post gestart is door een nieuwe user, die voelt zich gelijk aangevallen en zoiets schrikt gewoon af! Ik heb mailtjes gehad van users die ook zo in de zeik werden gezet, en me vroegen of ik hun topics niet wou verwijderen. Ondanks excuses namens de crew heb ik die users helaas niet weer teruggezien op Motor-Forum! :(

Zoiets kan gewoon niet! We hebben allen dezelfde hobby, gun iedereen nou gewoon z'n eigen type fiets waar hij of zij van houdt, en laat ieder in z'n waarde, hou (zeker bij nieuwe users) die grappig bedoelde ongein graag voor je, voor je het weet komen hier straks helemaal geen toerrijders/chopperrijders etcetara meer. :(

Dank u voor uw tijd. Verder zijn jullie wel lief. ;)

De M-F Crew.
Deels mee eens, maar hoe ver moet dat gaan?

Het imago van supersportforum raak je niet kwijt, zo lang de meerderheid op supersports rondrijdt... Zal dit imago echt veranderen als er geen stekelige opmerkingen worden gemaakt naar anderssoortige motorrjders? I don't think so... De meeste rijders hier rollen supersport, dus de meeste topics gaan over supersport. Dit is niet wat een toerrijder zoekt, dus supersportforum imago.

Mag ik iemand die bezig is met z'n rijbewijs en info vraagt over een chopper niet meer wijzen op het feit dat er fietsen zijn die gewoon beter sturen en meer comfort bieden (noem een ZZR1200 ofzo)? Dit kan voor een chopperrijder aanstootgevend zijn, want ik roep dat zijn fiets minder goed stuurt.

Ik vind wel dat er wel eens minder toffe opmerkingen worden gemaakt naar niet - supersporters... Dat mag wat minder... Maar betekent dat dat je bijvoorbeeld maar braaf moet roepen hoe mooi die nieuwe motorscooter is, terwijl je nog niet binnen een straal van 50 meter van zo'n ding gezien wil worden? Misschien kwets je anders wel een nieuwe user... Iedereen in hun waarde laten oké, maar als iemand om je mening vraagt en deze kan kwetsend opgevat worden, moet je dan maar helemaal zwijgen? Ik vind dat dit wel wat genuanceerd mag worden. Grappig bedoelde rotopmerkingen zoals advies over een duc en dan roepen zorg dat je kan sleutelen of bij een harley zorg dat je een zak olieabsorberende korrels bij je hebt hoeft niet, maar als iemand vraagt over een Duc ST en je zegt dat met name de bedrading nogal eens storingen geeft omdat dit rommelig is afgewerkt (door meerdere bladen geroepen & zelf gezien toen zo'n ding op de brug stond bij de motorshop...) is dat missschien wel vervelend voor die persoon, maar wel duidelijk advies...

En wat heeft wat je rijdt nu te maken met je functioneren als modje? Een goeie mod behandelt alle motorrijders op een soortgelijke wijze. Ik denk ook niet dat de supersport modjes andere motorrijders benadeeld hebben in hun optreden als mod. Ik wil hiermee niet zeggen dat Niels slecht modereert, want hij doet het naar mijn mening gewoon goed, maar dat hij toevallig een naked rijdt, moet geen argument zijn om voor hem te kiezen. Het moet om de kwaliteiten van de persoon gaan, niet om z'n fiets... Het komt op mij een beetje over als "We willen van het SS-image af, dus we laten Niels modereren..." Hiermee doe je het forum en Niels tekort. Niels als imagebuilder is :r ... Niels als gewoon een andere mod, die gekozen is vanwege zijn kwaliteiten als waardevol forumlid & zijn grote bereidwilligheid tot ondersteunen is :}

Ik hoop dat er inderdaad meer toerijders, chopperrijders, scooterrijders, klassiekerrjders, terreinrijders en andere niet-supersportrijders komen, zodat ook voor de rijders die zich nu soms wat eenzaam voelen op het forum tussen al die supersporters met hun supersportberichtjes het forum de gezellige plaats (met soms een pittige discussie) wordt zoals wij die kennen. Maar dat betekent voor mij niet dat ik moet zwijgen als iemand bijvoorbeeld een afgrijselijke streetfighter laat zien en zegt dat prachtig te vinden... Wel kan die mening subtieler gebracht worden dan "Waar heb je dat opgedoekn, op de sloop?" Als je niets negatiefs wilt horen, moet je niet iemands mening vragen, want de kans bestaat dat die anders is dan de jouwe... Het moet niet zo zijn dat posts van niet-supersportrijders met fluwelen handschoentjes aangepakt moeten worden. Respect is goed, maar we moeten het niet overdrijven naar alles altijd maar braaf... Dan zou ik liever zijn dat er tegengas gegeven wordt... Een chopper is tenslotte een mooi vormgegeven stuk metaal, een supersport is een lelijk stuk frame met een berg (mooi vormgegeven) plastic eromheen... Moet toch ook wel wat te verzinnen zijn dan? Termen als rijdend stuk tupperware komen wel in mij op... :P

Wat mij betreft is iedereen welkom en moeten we elkaar, als een grote vriendenclub, gewoon de waarheid kunnen zeggen zonder dat we elkaar daarmee diep beledigen... :)

Respect... :)
 
Deels mee eens, maar hoe ver moet dat gaan?

Het imago van supersportforum raak je niet kwijt, zo lang de meerderheid op supersports rondrijdt... Zal dit imago echt veranderen als er geen stekelige opmerkingen worden gemaakt naar anderssoortige motorrjders? I don't think so... De meeste rijders hier rollen supersport, dus de meeste topics gaan over supersport. Dit is niet wat een toerrijder zoekt, dus supersportforum imago.

Mag ik iemand die bezig is met z'n rijbewijs en info vraagt over een chopper niet meer wijzen op het feit dat er fietsen zijn die gewoon beter sturen en meer comfort bieden (noem een ZZR1200 ofzo)? Dit kan voor een chopperrijder aanstootgevend zijn, want ik roep dat zijn fiets minder goed stuurt.

Ik vind wel dat er wel eens minder toffe opmerkingen worden gemaakt naar niet - supersporters... Dat mag wat minder... Maar betekent dat dat je bijvoorbeeld maar braaf moet roepen hoe mooi die nieuwe motorscooter is, terwijl je nog niet binnen een straal van 50 meter van zo'n ding gezien wil worden? Misschien kwets je anders wel een nieuwe user... Iedereen in hun waarde laten oké, maar als iemand om je mening vraagt en deze kan kwetsend opgevat worden, moet je dan maar helemaal zwijgen? Ik vind dat dit wel wat genuanceerd mag worden. Grappig bedoelde rotopmerkingen zoals advies over een duc en dan roepen zorg dat je kan sleutelen of bij een harley zorg dat je een zak olieabsorberende korrels bij je hebt hoeft niet, maar als iemand vraagt over een Duc ST en je zegt dat met name de bedrading nogal eens storingen geeft omdat dit rommelig is afgewerkt (door meerdere bladen geroepen & zelf gezien toen zo'n ding op de brug stond bij de motorshop...) is dat missschien wel vervelend voor die persoon, maar wel duidelijk advies...

En wat heeft wat je rijdt nu te maken met je functioneren als modje? Een goeie mod behandelt alle motorrijders op een soortgelijke wijze. Ik denk ook niet dat de supersport modjes andere motorrijders benadeeld hebben in hun optreden als mod. Ik wil hiermee niet zeggen dat Niels slecht modereert, want hij doet het naar mijn mening gewoon goed, maar dat hij toevallig een naked rijdt, moet geen argument zijn om voor hem te kiezen. Het moet om de kwaliteiten van de persoon gaan, niet om z'n fiets... Het komt op mij een beetje over als "We willen van het SS-image af, dus we laten Niels modereren..." Hiermee doe je het forum en Niels tekort. Niels als imagebuilder is :r ... Niels als gewoon een andere mod, die gekozen is vanwege zijn kwaliteiten als waardevol forumlid & zijn grote bereidwilligheid tot ondersteunen is :}

Ik hoop dat er inderdaad meer toerijders, chopperrijders, scooterrijders, klassiekerrjders, terreinrijders en andere niet-supersportrijders komen, zodat ook voor de rijders die zich nu soms wat eenzaam voelen op het forum tussen al die supersporters met hun supersportberichtjes het forum de gezellige plaats (met soms een pittige discussie) wordt zoals wij die kennen. Maar dat betekent voor mij niet dat ik moet zwijgen als iemand bijvoorbeeld een afgrijselijke streetfighter laat zien en zegt dat prachtig te vinden... Wel kan die mening subtieler gebracht worden dan "Waar heb je dat opgedoekn, op de sloop?" Als je niets negatiefs wilt horen, moet je niet iemands mening vragen, want de kans bestaat dat die anders is dan de jouwe... Het moet niet zo zijn dat posts van niet-supersportrijders met fluwelen handschoentjes aangepakt moeten worden. Respect is goed, maar we moeten het niet overdrijven naar alles altijd maar braaf... Dan zou ik liever zijn dat er tegengas gegeven wordt... Een chopper is tenslotte een mooi vormgegeven stuk metaal, een supersport is een lelijk stuk frame met een berg (mooi vormgegeven) plastic eromheen... Moet toch ook wel wat te verzinnen zijn dan? Termen als rijdend stuk tupperware komen wel in mij op... :P

Wat mij betreft is iedereen welkom en moeten we elkaar, als een grote vriendenclub, gewoon de waarheid kunnen zeggen zonder dat we elkaar daarmee diep beledigen... :)

Respect... :)
je bedoelt dat je niet met alles eens bent :+
 
Een groot deel van de bezoekers hier is supersportrijder en dit zorgde er (tot voor kort waren ook alle mods supersportrijder) voor dat we een beetje het etiket supersport-forum kregen opgeplakt. Dit is iets waar we vanaf willen, we zijn tenslotte een motor-forum in de breedste zin van het woord, en daar vallen ook choppers, naked bikes, toermotoren enzovoorts onder.

Om aan dit beeld iets te veranderen is Niels Saarloos er bijgekomen als moderator. We willen verder van jullie als bezoekers graag nog dat elke motorrijder dan ook in z'n waarde wordt gelaten op dit forum. Het gaat makkelijk om grappig bedoelde opmerkingen over choppers of Harley's te maken maar je zult net zien dat zo'n topic waarin je dat post gestart is door een nieuwe user, die voelt zich gelijk aangevallen en zoiets schrikt gewoon af! Ik heb mailtjes gehad van users die ook zo in de zeik werden gezet, en me vroegen of ik hun topics niet wou verwijderen. Ondanks excuses namens de crew heb ik die users helaas niet weer teruggezien op Motor-Forum! :(

Zoiets kan gewoon niet! We hebben allen dezelfde hobby, gun iedereen nou gewoon z'n eigen type fiets waar hij of zij van houdt, en laat ieder in z'n waarde, hou (zeker bij nieuwe users) die grappig bedoelde ongein graag voor je, voor je het weet komen hier straks helemaal geen toerrijders/chopperrijders etcetara meer. :(

Dank u voor uw tijd. Verder zijn jullie wel lief. ;)

De M-F Crew.
Mag ik nog wel SS-ers afzeiken? :)
Ah, toe nou......

Maar even serieus, ben het er wel mee eens. Maar geldt vooral voor de nieuwelingen. Als je mekaar langer kent, kun je elkaar ook wat makkelijker afzeiken.....
 
Veel mensen (vooral IT-ers) zijn een beetje bang van vieze handen. En aangezien hier 80% IT-er is....

Hey, wie riep mij?

Ik las ook nog in een andere reactie dat je niet van het supersport-imago af komt zolang de meesten op een supersport rijden maar ik moet zeggen dat de oude brikken ook behoorlijk van zich doen spreken en die leven toch in harmonie naast de super sporters?
 
Hey, wie riep mij?

Ik las ook nog in een andere reactie dat je niet van het supersport-imago af komt zolang de meesten op een supersport rijden maar ik moet zeggen dat de oude brikken ook behoorlijk van zich doen spreken en die leven toch in harmonie naast de super sporters?
Must be me... Helemaal doorgelezen, die post? Echte verslaving, als je mijn posts als helemaal leest(beetje veel getikt, geloof ik :P )...

Zo lang nieuwe mensen hier in 80 % van de posts supersport / sportsportdingen / reacties van van supersportmensen zien, omdat deze er nu eenmaal meer zijn op dit forum, zal een nieuweling dit forum al snel als supersportforum bestempelen, waardoor het imago dus gehandhaafd blijft...

Het gaat uitstekend naast / door elkaar en ik kijk ook graag naar die posts, dus dikke pret... Maar toch overheersen de supersportjes nog duidelijk, waardoor het maar al te makkelijk is om dit forum als supersportforum te bestempelen...

Korte versie: ja, maar imago blijft... ;)
 
Hey, wie riep mij?

Ik las ook nog in een andere reactie dat je niet van het supersport-imago af komt zolang de meesten op een supersport rijden maar ik moet zeggen dat de oude brikken ook behoorlijk van zich doen spreken en die leven toch in harmonie naast de super sporters?

Ik ben ook ITer ( wel iets te ,want ik ga thuis door met werken ,maar dat terzijde )
Ik heb regelmatig vieze fikken, nu op dit moment ook weer, net klaar met sleutelen.

Ik wil bevestigen dat het klassiekerforum wel aardig loopt.
Maar het probleem is dat enkelen zich hier zitten te vervelen dus gaan ze maar in Choppers, Nakeds of Klassiekers ( of welke plek dan ook ) zitten mauwen of stoken dus erg kinderachtig zitten doen en frustraties bij anderen zitten opwekken.

Op vrijdag 07 juni 2002 20:44 schreef Bert.....of Henk het volgende:Mag ik nog wel SS-ers afzeiken? :)
Ah, toe nou......

Maar even serieus, ben het er wel mee eens. Maar geldt vooral voor de nieuwelingen. Als je mekaar langer kent, kun je elkaar ook wat makkelijker afzeiken.....
[/quote]

Afzeiken of wat dan ook is nergens voor nodig.
Er zijn ook mensen die dat juist niet prettig vinden om het tussen de postings door te moeten lezen.
Let dus op wat er gezegd word en zeker waar je het doet, doe je het bij je bekenden dan zal het minder problemen geven dan anders, maar liever gewoon niet.
En dingen zoals van : ja, maar als dat niet kan is het een saai forum, jammer dan zou ik zeggen , het is een motor forum en geen gein forum, de basis ligt nog steeds bij motoren.

Op vrijdag 07 juni 2002 19:05 schreef DeGroteMuis het volgende:[knip uit grote lap text]
ok , deels heb je gelijk, deels niet ( lijkt me logisch ook )

supersport forum kan je wel vanaf als iedereen in zn goeie hokje gaat zitten
blaat niet naar andere mensen en zeik ze ook niet af, wat helaas daadwerkelijk persoonlijk gebeurd

mensen die een chopper graag willen hebben kiezen daarvoor
strak sturen hoeft geen pre te zijn, dat is meestal een kwestie van smaak boven comfort

welke zot gaat er op een hardtail rijden ??? er zijn er genoeg en tevreden mee
Een Vmax, die gaat de bocht niet om ?
Nu bij mij wel na wat aanpassingen, ik ben er tevreden mee en zal niet overstappen naar iets anders.
Een ouwe brik staat elke keer stil ?
Geeft niks , zij zijn er tevreden mee
Een supersport teveel plastic ?
Ook smaak, maar kan ook een naked worden.

Als er gevraagd word om een mening en dat ding staat in choppers of wat dan ook, ga daar dan niet zitten roepen dat het ding afschuwelijk is, dan had ie wel in algemeen gestaan.

Als er gevraagd word of een supersport mooi is dan ga ik er ook niet tussen hangen met een standaard kreet van :r , dat is gewoon kinderachig.
Zou wat zijn zeg, elke keer mijn kop ertussen met een :r , zouden jullie ook niet al te prettig vinden, eerder van daar heb je hem weer met zn :r en dan als tegenreactie :j .

Ik ben hoofdzakelijk gekozen op andere punten dan er aangedragen word, het supersport forum verhaal loopt al langer maar word steeds erger en dat erger worden moet juist niet.
Ik ben er niet om het imago aan te passen , maar om te modden wat er te modden valt, en dan zeker alles in overleg, dat doen alle mods gezamenlijk dus achter de schermen.
Zo is de keus gemaakt omdat ik anders tegen supersports aan kijk dan de supersport rijders zelf.
De meningen worden gewoon gedeeld en besproken, ik krijg niet altijd mn gelijk, soms wel soms niet.

De fluwelen handschoentjes hoeven niet gebruikt te worden om mensen te beschermen van Choppers en zo.
Wat wel moet is dat iedereen zich een beetje beter leert te gedragen en nadenkt wat ie zegt.
Er zijn er een paar die het heft in handen nemen en de rest gaat er als een stel domme schapen achteraan en meedoen met de ongein ( denk zelfs uit verveling )
Dit probleem moet opgelost worden.
Degenen die daar veel mee bezig zijn, krijgen gewoon een waarschuwing of een mail.
 
Niels je gaat toch niet alle lol eruit halen??

Doe dat alsjeblieft niet.... '( '(

Het zal wel niet zo bedoeld zijn, maar zo interpreteer ik je text wel...
 
Op vrijdag 07 juni 2002 22:50 schreef Niels Saarloos het volgende:
Ik wil bevestigen dat het klassiekerforum wel aardig loopt.
Maar het probleem is dat enkelen zich hier zitten te vervelen dus gaan ze maar in Choppers, Nakeds of Klassiekers ( of welke plek dan ook ) zitten mauwen of stoken dus erg kinderachtig zitten doen en frustraties bij anderen zitten opwekken.
Afzeiken of wat dan ook is nergens voor nodig.
Er zijn ook mensen die dat juist niet prettig vinden om het tussen de postings door te moeten lezen.
Da's gewoon zielig... Maar aan de andere kant: hoe ver ga je met tussen de postings door lezen? In het topic over soorten motoren zag ik echt niet wat daar zo slecht geroepen werd tegen andere motoren dan sportfietsen. Als ik daar op enige wijze aan bijgedragen heb, dan sorry, maar ik ben me echt van geen kwaad bewust. Ik ben gewoon enthousiast over m'n Kawa en vond de naam supersport gepast... :) Daarmee zeg ik niet meteen dat alles wat niet direct onder sport valt afval is... Als die interpretatie daaraan wordt gegeven, dan kan je altijd wat tussen de regels lezen... Als het in dat topic om andere posts ging, vertel dan graag wat, zodat we daarop kunnen letten... :)

supersport forum kan je wel vanaf als iedereen in zn goeie hokje gaat zitten
Dan moet je wel nog even algemeen uitdunnen, want daar wordt erg veel gebabbeld over dingen die voornamelijk met supersportjes te maken hebben.

blaat niet naar andere mensen en zeik ze ook niet af, wat helaas daadwerkelijk persoonlijk gebeurd
Absoluut mee eens... Maar dat geldt net zo goed binnen de groepen rijders... Voorbeeld: de mini-rel rondom Nappie, die overging in een heel verhaal rondom een stoute HELLdesker, omdat hij het uit de hand vond lopen en een slotje plaatste...

mensen die een chopper graag willen hebben kiezen daarvoor
strak sturen hoeft geen pre te zijn, dat is meestal een kwestie van smaak boven comfort

welke zot gaat er op een hardtail rijden ??? er zijn er genoeg en tevreden mee
Een Vmax, die gaat de bocht niet om ?
Nu bij mij wel na wat aanpassingen, ik ben er tevreden mee en zal niet overstappen naar iets anders.
Een ouwe brik staat elke keer stil ?
Geeft niks , zij zijn er tevreden mee
Een supersport teveel plastic ?
Ook smaak, maar kan ook een naked worden.

Als er gevraagd word om een mening en dat ding staat in choppers of wat dan ook, ga daar dan niet zitten roepen dat het ding afschuwelijk is, dan had ie wel in algemeen gestaan.
En wat als het topic wel in algemeen staat? Voorbeeld: Vraag om advies van Robin Boelen. Komt ook voor. Of als een topic in algemeen wordt geopend met een vraag over ideale beginnersfietsen en er staan voornamelijk choppers bij? Tuurlijk, een kwestie van stijl enzo, maar er zijn ook mensen die niet weten hoe het rijdt en gewoon blindelings zo'n ding aanschaffen. Mag je die geen goedbedoeld advies geven? Natuurlijk ervan uitgaande dat ze in algmeen staan...

Als er gevraagd word of een supersport mooi is dan ga ik er ook niet tussen hangen met een standaard kreet van :r , dat is gewoon kinderachig.
Zou wat zijn zeg, elke keer mijn kop ertussen met een :r , zouden jullie ook niet al te prettig vinden, eerder van daar heb je hem weer met zn :r en dan als tegenreactie :j .
Is het bij sommigen echt zo erg? Ik kom niet heel vaak meer in de andere categorien, dus ik zie dat eigenlijk niet meer zo vaak... Dat vinnik dus gewoon triest... Ik doe dat niet bij jou en ik verwacht hetzelfde terug... Dat moet bij iedereen zo gelden. Een keer een geintje moet kunnen (zeker met bekenden onder elkaar, voorzien van een ;) om misverstanden te voorkomen), maar je moet niet overdrijven.

Ik ben hoofdzakelijk gekozen op andere punten dan er aangedragen word, het supersport forum verhaal loopt al langer maar word steeds erger en dat erger worden moet juist niet.
Ik ben er niet om het imago aan te passen , maar om te modden wat er te modden valt, en dan zeker alles in overleg, dat doen alle mods gezamenlijk dus achter de schermen.
Zo is de keus gemaakt omdat ik anders tegen supersports aan kijk dan de supersport rijders zelf.
De meningen worden gewoon gedeeld en besproken, ik krijg niet altijd mn gelijk, soms wel soms niet.
Zo had ik het al in gedachten, maar zoals het er stond vond ik dat je daarin tekort werd gedaan... Stukje tekst van Rev was op dit gebied wat kort door de bocht...

De fluwelen handschoentjes hoeven niet gebruikt te worden om mensen te beschermen van Choppers en zo.
Wat wel moet is dat iedereen zich een beetje beter leert te gedragen en nadenkt wat ie zegt.
Er zijn er een paar die het heft in handen nemen en de rest gaat er als een stel domme schapen achteraan en meedoen met de ongein ( denk zelfs uit verveling )
Dit probleem moet opgelost worden.
Degenen die daar veel mee bezig zijn, krijgen gewoon een waarschuwing of een mail.
Algemeen blijft denk ik toch snel het hoekje waar snel gein wordt getrapt... Helaas soms ook over de fietsen... Maar dit gebeurt niet alleen tussen supersportjes en anderen, maar ook tussen supersportjes onderling. Maar de specifieke categorien moeten inderdaad gewoon serieus kunnen blijven. Dit kan en mag niet betekenen dat een supersportrijder daar niet mag posten (denk aan ex-intruderrjder JohnV, die best nog wel nuttige tips kan hebben in het chopperdeel), maar wel dat het Amerikaanse gedrag (Mine = bigger, better, faster enzovoorts) eruit moet... En ik zou ook graag horen als ik dom schaapje speel (wil graag slim schaapje zijn ;) :P )

Zo klinkt het allemaal al veel redelijker...
Ik hoop dan ook dat het verbetert, zodat iedereen lol heeft op het forum... en het plezier dat motorrijden heet kan delen...
Want uiteindelijk telt maar een ding: Als je zelf maar fun hebt met je bike...
 
Niels je gaat toch niet alle lol eruit halen??

Doe dat alsjeblieft niet.... '( '(

Het zal wel niet zo bedoeld zijn, maar zo interpreteer ik je text wel...
de lol eruit halen zal zeker niet gebeuren,maar het niveau van sommige postings slaat nergens op

Op vrijdag 07 juni 2002 23:36 schreef DeGroteMuis het volgende:[knip]
klopt als een bus, je begrijpt iig wel wat ik bedoel, nu de rest nog ( die het voor een overgroot deel wel snapt )
het gaat meer om wat zegt men en hoe vat een ander het op
vaak krijg ik dan bericht van posts waar een groot grijs gebied om hangt
 
Ik kan me prima vinden in het commentaar van Niels.

En als je niets zinnigs te zeggen hebt op een vraag iemand: reageer dan gewoon niet. Voor sommige mensen hier lijkt het wel dwangmatig om in alle topic te moeten reageren. Ik betrap mezelf er ook wel eens op trouwens, sukkel die ik ben :)
 
Op vrijdag 07 juni 2002 19:05 schreef DeGroteMuis het volgende:
En wat heeft wat je rijdt nu te maken met je functioneren als modje? Een goeie mod behandelt alle motorrijders op een soortgelijke wijze. Ik denk ook niet dat de supersport modjes andere motorrijders benadeeld hebben in hun optreden als mod.

Wat je niet leest kan je niet modden he.
 
Ik zal altijd trachten eenieder een goed advies te geven, ongeacht het type motor dat hij/zij rijdt, mits het een zeer behoorlijke vraag betreft.
Laten we niet vergeten dat de oude brikken de heren constucteurs de weg hebben gewezen naar de huidige standaard van de supersport motoren, en als je een oude brik eenmaal goed begrijpt, je de basis hebt gelegd naar een betere kijk op de moderne(re) techniek.
Tevens wil ik ook nog opmerken dat de custom/chopper rijders op een motorfiets rijden die technisch niet aan de top staan., begrijp me niet verkeerd, ik wil hiermee zeker niet zeggen dat ze op een slechte, of onveilige motor rijden, maar bij het construeren van een dergelijke motor worden de natuurkundige wetten op sommige vlakken een beetje "gebogen".
Doch hoe je het ook wend of keert, als je van een echte custom of chopper houdt, wil je ook deze motor in een topconditie houden, en ook daar wil ik een steentje in bijdragen als me hierom gevraagd wordt.
Het enige motorvolk dat ik wat wil zeggen is het type rijder die zijn/haar motorfiets zo slecht onderhouden om welke reden dan ook, dat deze een gevaar op de weg zijn, en dat ze het dan nog steevast ontkennen ook.
Sterker nog, ze worden dan zelfs boos als je hun erop wijst!
Het spreekt voor zich dat ik deze mensen structureel minder technish advies moet gaan geven om boze gezichten te voorkomen.

Groeten Paul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan