Motor-Forum in kaart brengen

Ik vraag me af hoe je dat nu eigenlijk wil gaan doen....!? (5 MB aan een JPGtje ivm redelijke resolutie cq zoveel plaatsnamen & nicks)

Maar goed, SUCCES ! ! ! en we wachten maar af...
 
Op donderdag 11 juli 2002 00:45 schreef the_smoke het volgende:Mijn maatje had vorige week een prent binnen van 92 pleurootjes, alstumblieft... Ga boeven vangen :j :j !

Dat was ikke dus !! Stom stelletje gnoe's. Maargoed. Was met het koekblik. En nog wel op de dag dat ik hem moest inleveren bij m'n oude werkgever. Eerste bekeuring voor Freeman sinds tie de weg onveilig maakt (sinds 1996)

Op vrijdag 12 juli 2002 19:07 schreef Niels het volgende:Tis maar goed dat ik je niet tegengekomen was anders had ik wel gezorgd dat je gepakt zou worden.
Je zal niet de eerste zijn waar ik dat blij flik.
En helemaal al die me bijna voor mn flikker gereden hebben. :(

Ehm, was voor snelheid. Reed op een lege dijk. Niet voor drank.

Pffiew, bijna Niels achterme aan ;) :+ LOL
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je helemaal de pestpokke in hebbe geschopt als ik je tegekwam...en guess wat...je zou niet de eerste en ook niet de laatste zijn....alcohol in het verkeer=doodstraf...

Ik ben het ook niet eens met alcohol in het verkeer hoor...

ff serieus... controles op alcohol kunnen niet streng genoeg zijn en de straffen niet hoog genoeg...
 
Een grote hoop van de belgen komen precies uit oost- en west-Vlaanderen? Turnhout is het dichts bij waar ik woon. Zitten er echt geen limburgers op dit forum?
 
Terug
Bovenaan Onderaan