motor forum sticker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racekip #1

MF veteraan
9 mrt 2003
49.916
530
kunnen jullie ook geen motor forum brommer plaatjes maken?
dan ben ik de eerste die er 1 wil hebben

gr. Kawa AR50
 
ik wist dat er zoiets zou komen.
maarja ik kan er nix aan doen ik ben motor forum verslaafd
 
Jullie brommer rijders maken het jezelf ook wel moeilijk

Als je nou gewoon niet dit forum leest,word je ook niet elke keer eraan herinnerd dat je nog geen motor mag rijden.

En eigenlijk heb je hier ook niets te zoeken,je hebt nog geen eens een rijbewijs laat staan een motor.

Dus wat jullie te melden hebt kan niet veel boeiends zijn.(Is dus allemaal maar forum vervuiling)

 
moet jij zeggen met je brommer RS250 ik bedoel rij dan niet, koop dan een goede fiets ofzow

sorry twas niet beledigend bedoelt mare ik heb hier net zoveel te zoeken als jij!!!
 
Jullie brommer rijders maken het jezelf ook wel moeilijk

Als je nou gewoon niet dit forum leest,word je ook niet elke keer eraan herinnerd dat je nog geen motor mag rijden.

En eigenlijk heb je hier ook niets te zoeken,je hebt nog geen eens een rijbewijs laat staan een motor.

Dus wat jullie te melden hebt kan niet veel boeiends zijn.(Is dus allemaal maar forum vervuiling)

RS 250 ? nou kan ik ook gaan generaliseren maar doe het niet.

[me]DutchR1 denkt dat sommige best wel iets zinnigs te melden kunnen hebben.[/me]
 
dankje maar ik moest het gewoon ff zeggen

en ik kon niet wachten op jullie reacties :P
 
Haha

Laat me niet lachen,mijn motor is net zovolwaardig als iedere 4 takt.

En als jij daar anders over denkt,dan ben je geen enkele motor waardig.

EEn RS 250 is op geen een front te vergelijken met een brommer,enig idee hoe snel deze motor is heb je dus ook al niet.

En een RS250 is een goede fiets,van een behoorlijk formaat

Dus ga jij even de rest van de dag je moeder lekker lastig vallen,ipv hier onzin te lopen uitkramen,over mijn motor
 
Maak er zelf eentje zeg....

Lees es terug hoeveel moeite en werk het heeft gekost om stickers te maken. En dan moet er 1 stickertje (nou vooruit, misschien 10) speciaal voor jou/jullie gemaakt worden :Z
 
Hahahahahahahahhahaha

ookal is het rendabel om zulke stickers te gaan maken.
Waar wil jij ze in godsnaam op je kenteken (verzekeringsplaatje) gaan plakken¿
|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
 
gaan we nu weer de eeuwige 2tact-is-geen-echte-motor-discussie voeren :X

en kawa ar50... hoe haal je het in je hoofd dat te zeggen? je weet niet half waar je het over hebt, snotneus :(

laat ik maar ophouden, straks loopt het weer uit de hand |(
ar50 ga je maar eens goed achter de oren krabben en kom maar terug als je weet waar je over praat. wat een lapswans...


en nee, ik ben geen 45... maar dan nog behoud ik me het recht het woord snotneus te gebruiken
 
vloeistof gekoeld 2 cilinder V blok
249cc
compressie verhouding 13,2 :1
boring x slag 56 x 50,6
maximum vermogen 51,5 kw (70pk) bij 11.900 tpm
maximum koppel 39,9 nm (4 kgm) bij 10.750 tpm
topsnelheid 210km/u
onsteking electronisch
startsysteem electronisch
koppeling meervoudige natte plaat
versnellingen 6

er heeft er hier 1tje zijn huiswerk gedaan *D

en wat een leuke reacties, nog niet zo als aprillia_smoke ze altijd krijgt ;(
maar het komt in de buurt ga door met dit hoogst vermakende werk *D *D *D *D *D *D
 
Jullie brommer rijders maken het jezelf ook wel moeilijk

Als je nou gewoon niet dit forum leest,word je ook niet elke keer eraan herinnerd dat je nog geen motor mag rijden.

En eigenlijk heb je hier ook niets te zoeken,je hebt nog geen eens een rijbewijs laat staan een motor.

Dus wat jullie te melden hebt kan niet veel boeiends zijn.(Is dus allemaal maar forum vervuiling)

Nee , jij hebt een BOEIEND verhaal |(

Laat m lekker op dit forum zitten. Er zitten er hier genoeg zonder motor.
 
Hahahahaaa...ff de brommerrijders zeggen dat ze moeten oprotten van het forum...met zijn Italiaans kwartlitertje
Imo ben jij ook een veredelde brommerrijder (als we toch gaan discrimineren)

Ik heb motor noch brommer kereltje zal ik dan ook maar oprotten?
Of zal ik hier de nodige info opdoen vooraleer ik aan mijn rijbewijs begin zodat ik tenminste iets weet als ik uitrij?

En WANNEER ik uitrij zal dat waarschijnlijk op een fiets zijn die jou speelgoedfietsje het snot voor de ogen rijdt (eerst ga ik stiekem wel wat ervaring opdoen op een rustigere fiets O-) )
 
Je zegt het precies goed "ook geen"

misschien dat je op de basisschool met knip en plakles wel iets mag maken van de juffrouw. :+

de jufvrouw vertrouwd mij niet met een schaar en een potje lijm sorry :P
 
Nee , jij hebt een BOEIEND verhaal |(

Laat m lekker op dit forum zitten. Er zitten er hier genoeg zonder motor.

Ik zeg ook niet dat ik zo boeind ben,maar kan wel iets zinnigers melden dan deze brommert lui

En die mensen die hier zonder motor zitten hebben in ieder geval wel de keuze,om er een aan te schaffen,en die brommert lui niet
 
Hahahahaaa...ff de brommerrijders zeggen dat ze moeten oprotten van het forum...met zijn Italiaans kwartlitertje
Imo ben jij ook een veredelde brommerrijder (als we toch gaan discrimineren)

Ik heb motor noch brommer kereltje zal ik dan ook maar oprotten?
Of zal ik hier de nodige info opdoen vooraleer ik aan mijn rijbewijs begin zodat ik tenminste iets weet als ik uitrij?

En WANNEER ik uitrij zal dat waarschijnlijk op een fiets zijn die jou speelgoedfietsje het snot voor de ogen rijdt (eerst ga ik stiekem wel wat ervaring opdoen op een rustigere fiets O-) )

whaha, het is werkelijk niet te bevatten dit...
jij hebt nog nooit op een motor gereden neem ik aan. stel je komt er OOIT nog eens aan toe.. dan verbaas je je over de kracht van zo'n kawa er5
en als je dan, het is te hopen voor je, je rijbewijs haalt... en dan op een rs250 stapt, dan weet je niet wat je meemaakt.
al die apen die denken te weten waar ze het over hebben :X je hebt er waarschijnlijk nog nooit een in het echt gezien.
en ik kan je verzekeren dat een RS250 echt wel moeilijker rijdt dan elke 400/600 SS'er ook....
anders post je wat als je weet waar je het over hebt :( |(



Op zondag 08 juni 2003 15:45 schreef Kawa AR50 het volgende:
vloeistof gekoeld 2 cilinder V blok
249cc
compressie verhouding 13,2 :1
boring x slag 56 x 50,6
maximum vermogen 51,5 kw (70pk) bij 11.900 tpm
maximum koppel 39,9 nm (4 kgm) bij 10.750 tpm
topsnelheid 210km/u
onsteking electronisch
startsysteem electronisch
koppeling meervoudige natte plaat
versnellingen 6

er heeft er hier 1tje zijn huiswerk gedaan *D

en wat een leuke reacties, nog niet zo als aprillia_smoke ze altijd krijgt ;(
maar het komt in de buurt ga door met dit hoogst vermakende werk *D *D *D *D *D *D

huiswerk? beetje copy pasten?
wat wil je nou? |(
 
Hahahahaaa...ff de brommerrijders zeggen dat ze moeten oprotten van het forum...met zijn Italiaans kwartlitertje
Imo ben jij ook een veredelde brommerrijder (als we toch gaan discrimineren)

Ik heb motor noch brommer kereltje zal ik dan ook maar oprotten?
Of zal ik hier de nodige info opdoen vooraleer ik aan mijn rijbewijs begin zodat ik tenminste iets weet als ik uitrij?

En WANNEER ik uitrij zal dat waarschijnlijk op een fiets zijn die jou speelgoedfietsje het snot voor de ogen rijdt (eerst ga ik stiekem wel wat ervaring opdoen op een rustigere fiets O-) )

Dit soort posts,reageer ik maar niet op.

Als je dit soort uitspraken doet ben je toch al tever heen.
 
Op zondag 08 juni 2003 15:52 schreef Aniki het volgende:whaha, het is werkelijk niet te bevatten dit...
jij hebt nog nooit op een motor gereden neem ik aan. stel je komt er OOIT nog eens aan toe.. dan verbaas je je over de kracht van zo'n kawa er5
en als je dan, het is te hopen voor je, je rijbewijs haalt... en dan op een rs250 stapt, dan weet je niet wat je meemaakt.
al die apen die denken te weten waar ze het over hebben :X je hebt er waarschijnlijk nog nooit een in het echt gezien.
en ik kan je verzekeren dat een RS250 echt wel moeilijker rijdt dan elke 400/600 SS'er ook....
anders post je wat als je weet waar je het over hebt :( |(huiswerk? beetje copy pasten?
wat wil je nou? |(

ik heb wel eens motor gereden een oude offroud van mijn oom
suzuki 400 4 takt (valt nog binnen de 25 kw wet)
en als ik 18 ben wil ik wel met het motorrijbewijs beginnen
 
Op zondag 08 juni 2003 15:52 schreef Aniki het volgende:whaha, het is werkelijk niet te bevatten dit...
jij hebt nog nooit op een motor gereden neem ik aan. stel je komt er OOIT nog eens aan toe.. dan verbaas je je over de kracht van zo'n kawa er5
en als je dan, het is te hopen voor je, je rijbewijs haalt... en dan op een rs250 stapt, dan weet je niet wat je meemaakt.
al die apen die denken te weten waar ze het over hebben :X je hebt er waarschijnlijk nog nooit een in het echt gezien.
en ik kan je verzekeren dat een RS250 echt wel moeilijker rijdt dan elke 400/600 SS'er ook....
anders post je wat als je weet waar je het over hebt :( |(

Ja kweetut.
Daarom misschien dat ik het er ook zo dik oplegde??? :Z

Ik wou er alleen maar mee zeggen dat zulk gezeik van "jij bent brommerrijder dus fok op" belachelijk is.

EN dat ik evenveel recht heb om hier te posten als hij.
Hoe ga ik het anders leren, dat zo'n kwartlitertje een "machtig masjien" is?
 
ik heb wel eens motor gereden een oude offroud van mijn oom
suzuki 400 4 takt (valt nog binnen de 25 kw wet)
en als ik 18 ben wil ik wel met het motorrijbewijs beginnen

ja en?

en tot die tijd ben je zo gefrustreerd dat je je met het beledigen van ECHTE motorrijders bezig houdt?
ja dan kom je ergens...
waarom kun je je niet gewoon stil houden tot je wel wat zinnigs te melden hebt? dat heb ik ook gedaan en het is echt niet zo moeilijk.
voordat ik mn rijbewijs + motor had haalde ik het niet in mn hoofd dit soort posts te plaatsen.
maar ja...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan