Motor gestolen: Yamaha SZR660

Ja de kleine knippers zitten er nog op, het is de foto van de startpost met alleen de uitlaat van de laatste foto.
 
zo das mooi k*t! :(

maar ik ga zo richting monster/ter heide. ik zal mijn ogen goed openhouden!

veer sterkte met het verlies ;(

*MuK
 
Bedankt! Het is hopen dat er iets van terecht komt want dat is meer dan niks.
 
Blok is geliefd voor supermono's en supermotards en er zitten ook kwaliteitsspulletjes op zoals remmen,wielen en voorvork. Dus hoop voor je dat het de eerste categorie is.
Maar ik woon ook redelijk in de buurt en kom weleens in Westland dus zal eens opletten.Mzzls,Rob.

Blok wordt inderdaad veel gebruikt in de mono's. Blokken worden in Nederland niet veel aangeboden, dus zal er op letten. De meeste Yamaha blokken die gebruikt worden in de mono, komen uit Duitsland. Daar zijn ze namelijk een stuk goedkoper dan hier. Kan me dus ook niet voorstellen dat hij gestolen zou zijn om een supermono van onderdelen te voorzien. Denk dat je domme pech hebt dat er iemand is langsgekomen die zag dat je motor niet op slot stond en vervolgens niet van jou spul af kon blijven.
Blijf ongelovelijk KUT dus gewoon, want het is een machtig mooi fietsje om op te rijden.
 
wist niet eens dat dit model bestond, en nu worden ze ook nog eens gejat? het is dus een 650 cc 1 cilinder? :9 als ik zoiets hoor komen kijk ik wel even op
 
Vorig jaar juli is mijn SZR gestolen maar ik kan jullie blij meedelen dat deze is teruggevonden! *O* Wel met enige schade maar dit is te doen... Bedankt voor jullie hulp!
Slotje dus ;)
 
Vorig jaar juli is mijn SZR gestolen maar ik kan jullie blij meedelen dat deze is teruggevonden! *O* Wel met enige schade maar dit is te doen... Bedankt voor jullie hulp!
Slotje dus ;)

Nou zijn we natuurlijk wel benieuwd naar de toedracht. In ieder geval tof dat 'ie weer terecht is. Hopelijk niet teveel schade?
 
Hoe en waar ze hem hebben gevonden weet ik (helaas) niet maar ik kon hem gisteren ophalen bij de politie in Den Haag. Daar wisten ze te vertellen dat de dader onbekend is.
Hij is een keer gegleden over de linkerkant waardoor een kap schade heeft, er een barst in het kuipruitje zit en er een scheur in de olietank (hangt buiten het blok) zit. Ook zijn alle sloten geforceerd. Verder is er een voorvorkkering lek, moeten de banden en remblokjes verwisselt worden. Allemaal dingen die te fixen zijn, alleen hoop ik dat er niet te lang met de scheur in de olietank rondgereden is want die lekt door de scheur. Hij loopt iig wel (ff snel getest).
M'n digitale teller en shift-light zitten er nog gewoon op :) Op de digitale teller staat een dagafstand van 650km. Ik weet niet of ze deze in de tussentijd gereset hebben (analoge teller staat op een dagafstand van 400km). Ik weet helaas de km-stand toen ie gestolen was niet meer.
 
zo veel gestolen motors.. :r het ruikt naar georganiseerde criminelen.. en dan rijden ze niet meer rond maar wordt het naar andere landen vervoerd -O-

sterkte :Y

Ik heb gehoord dat in nederland motoren meer vermogen mogen hebben dan in omringende landen hier. Dus behalve voor onderdelen, is het blok van de gestolen NL-motors erg interressant voor duitsers, spanjaarden en misschien ook wel fransozen ter vervanging van hun eigen geknepen blokken -O- .

PS: Vlaamse blokken zijn niet aan te raden, die trekken extreem naar rechts :+

@TS: Succes met de afhandeling. Ik hoop dat je 'm terugkrijgt :Y
sjips ik lees net dat je hem terug hebt...gefeliciteerd... *O*
 
Laatst bewerkt:
hee ook gefeliciteerd ben echt blij voor je !.
door die klootzakken moest jij nu een tijd je liefste hobby opgeven
 
zoooo das echt goed nieuws. Wel zonde van de schade, maar het belangrijkste is dat je je fietsje weer terug hebt!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan