Motor importeren uit England

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tnx Peter! Hier kan ik wel wat mee.

Uitlaat zal even moeten worden gewisseld voor het orginele systeem, want er zit nu een one-off custom pijp op.
E-keur op het achterlicht zal ik eens checken.

Tnx!
 
een vraag..

volgende week ga ik een gsx750 halen met een yoshi systeem uitlaat, maar wel met db killer, als deze nu niet teveel geluid maakt maar toch geen e keur heeft word de motor dan op dat punt goedgekeurt?
 
Ter info: (ik kom op dit forum omdat ik net een verhaal heb gehoord dat een gast in engeland een MV agusta f4 voor 5000 euries heeft gehaald????)


Ik heb onlangs een sp1 uit belgie gehaald, waar ze bij de RDW op letten is het volgende:

- zitten er geen voetsteunen en duoseat op: dan komt op het kenteken te staan dat er max 1 persoon op mag worden vervoerd: wel zo handig dus om de seat en steps er voor de keuring toch op te zetten.
- ze letten niet op het E-keurmerk: echter wanneer ze vermoeden dat de pijpjes te veel herrie maken kunnen ze gaan meten: bij de sp1 staat trouwens op het plaatje rechts op het frame wat het aantal db's mogen zijn bij 4750 toeren
- reflector moet achterop zitten
- lampen meten ze ook: dus die engelse koplampjes komen er denk ik niet door heen.
- kleine knipperlichten etc is ook toegestaan

Succes met de aankoop..
 
moraal van alle verhalen: keurmeesters zijn ook mensen. Net zoals niet elke APK keurmeester hetzelfde checked, zal ook bij de rdw iedere keurmeester het net iets anders doen. Dat komt ook door wat ze verder meegemaakt hebben, stukje vakkennis. Ik zag dat sommmige motoren een stukej mee werd gereden, andere niet.
 
heel snel samen gevat,

ff googlen op fastguzzi BPM voor de link naar de pagina van FastGuzzi om je te betalen BPM te berekenen.

Voor de originele nieuwprijs even kijken op www.unive.nl/motor

Keuringsafspraak maken en eendagskenteken aanvragen bij rdw

Motor laten keuren, met keuringsrapport naar douane, daar BPM formulier invullen (scheelt heel veel tijd als je een bekend type motor hebt of thuis je huiswerk al hebt gedaan)

BPM Betalen,


Paar dagen wacthen, met kenteken papieren naar je kenteken boer, plaatje laten drukken.

rijden maar.

As simple as that, spreek uit ervaring.

Snap niet dat mensen er zo tegen opzien.
 
heel snel samen gevat,

ff googlen op fastguzzi BPM voor de link naar de pagina van FastGuzzi om je te betalen BPM te berekenen.

Voor de originele nieuwprijs even kijken op www.unive.nl/motor

Keuringsafspraak maken en eendagskenteken aanvragen bij rdw

Motor laten keuren, met keuringsrapport naar douane, daar BPM formulier invullen (scheelt heel veel tijd als je een bekend type motor hebt of thuis je huiswerk al hebt gedaan)

BPM Betalen,


Paar dagen wacthen, met kenteken papieren naar je kenteken boer, plaatje laten drukken.

rijden maar.

As simple as that, spreek uit ervaring.

Snap niet dat mensen er zo tegen opzien.

Dat is allemaal wel bekend ja.
Maar wil graag weten welke papieren ik van die knakker uit de uk moet meekrijgen.
Hoe gaat het overschrijven daar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan