Motor is weer klaar!!!

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Mijn R6 zit weer helemaal in elkaar!!!

Echt super mooi geworden. De nota is zowat 2 kantjes doordat alle kuipdelen incl. tank volledig vervangen zijn en hij is nu dus blauw wat ik eigenlijk toch wel veel mooier vind.

Zal eens een digi fototoestel hier meenemen en wat foto's maken :) .

Enige wat ik nog moet is mijn helm en jack terug krijgen en zaterdag meteen nieuwe ketting en tandwielen want die zijn echt slecht merkte ik gisteren.

Wel weer even wennen na 2 maanden niet gereden te hebben. Zit denk ook nog wel een beetje in mijn kop dat auto's levens gevaarlijk zijn na 2 crashes maar daar komen we ook wel weer overheen. Voorlopig dus maar even redelijk normaal rijden hehe.
 
Gewoon op het gemakje weer kilometers gaan maken en plezier maken. Suc7 met je weder opstanding *D
 
Mooi, pics!

Maar hoe is het eigenlijk met je vinger?
Jij was toch degene die een stukje vinger kwijt was geraakt?
 
Yup....beetje vreemd gevoel nog. Steekt nog iets een stukje uit....vraag me alleen af of dat dus een korstje is of gewoon bot. Als het bot is zullen ze er wel weer aan moeten knutselen lijkt me. Verder gaat het wel goed :) .
 
Je moet maar zo zien: je bent in ieder geval herkenbaar. Alleen hoe ons beiden uit elkaar te houden?
 
Ook linker wijsvinger toevallig? Lijkt me wel heeelllll toevallig.

Rechts.

Is dus ogelost.

(en ik ben niet echt meer wat kwijt, wel geweest, op de knokkel was alles eraf, maar heb daar nu een FLINK litteken. Vandaar mun nickname. Maar ik snap dus wel een beetje hoe veel pijn dat doet, sterkte nog)
 
Rechts.

Is dus ogelost.

(en ik ben niet echt meer wat kwijt, wel geweest, op de knokkel was alles eraf, maar heb daar nu een FLINK litteken. Vandaar mun nickname. Maar ik snap dus wel een beetje hoe veel pijn dat doet, sterkte nog)
Dan ben ik ook te herkennen , rechterduim voor meer dan de helft ingekort, ketting en tandwielen waren de oorzaak
 
Ik ben ook te herkennen, want ik heb alles nog })

Dan hebben wij nu een probleem
image.php
 
Alle kuipdelen plus tank vervangen, was die fiets dan niet gewoon totalloss? :?
Prijzen van Yamaha schijnen enorm mee te vallen.
Voorvelg met band ook vervangen, dat zijn zeg maar de grote kosten.
Daarnaast natuurlijk nog steppies, knipperlichten, carterdeksel en dat soort onzin.
Zat geloof ik nog iets van 1.000 EURO tussen dus net niet loss.
Tis trouwens een Yamaha hoor en geen Gixxer....deze blijft geld waard dus de dagwaarde ligt hoger :)
 
Ziet er weer mooi uit voor een Yamaha ;)

Die knipperlichten in die koplampen zijn :9~

Ga je nog die lelijke gaten van de knipperlichten wegwerken :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan