Motor laten spuiten

Tot,kijk eens naar PULP FICTION.

Zed's dead honey and this ain't a Harley,this is a chopper.

Zed's fiets dus.

Alf vind hem mooi zoals ie is.
 
Laatst bewerkt:
full

FXR evo.inpakkenen meenemen.
 
August, ja dat is bijna wat ik zoek, net ietsjes meer rood, denk ik. :) thx voor je hulp man! :) Ik zal o0ok inderdaad naar JPSAirpaint kijken.

Alf, die heb ik nog niet gezien, maar ik zal eens checken! *D Thx!
En wow, die foto; die bike lijkt in de verste verte niet op de mijne joh, ondanks dat het ook een FXR is! Wel errug gaaf! Dat zwart lijkt de tank een heel andere vorm te geven.
 
Laatst bewerkt:
August, ja dat is bijna wat ik zoek, net ietsjes meer rood, denk ik. :)

Alf, die heb ik nog niet gezien, maar ik zal eens checken! *D Thx!
En wow, die foto; die bike lijkt in de verste verte niet op de mijne joh, ondanks dat het ook een FXR is! Wel errug gaaf!
Nee dat is ook de fiets uit pulp fiction niet.MAAR HIJ HEEFT WEL VLAMMEN.Vond hem ewel mooi.Ben een FXR liefhebber.Vind wel dat op een FXR een supertrapp moet.
 
pf7.jpg


Ah, deze dus? :)

LOL Nee ik had wel door dat die met die vlammen niet Zed's bike was, maar hij is wel cool, met andere vlammen als dat ik in gedachten had. Het geeft 'm een modernere look. Iets om in gedachten te houden.
 
(Afbeelding)

Ah, deze dus? :)

LOL Nee ik had wel door dat die met die vlammen niet Zed's bike was, maar hij is wel cool, met andere vlammen als dat ik in gedachten had. Het geeft 'm een modernere look. Iets om in gedachten te houden.
Fototje van je eigen DVD gemaak?
Tarantino roels.
 
Alf, nee gewoon gejat van het internet, ik heb 'm niet op DVD. :+

COOLNESS Technolab!!! *D Geen flames, maar wel errug mooi!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan