TSL is 5% toevoegen bij de olie 1e keer en daarna 3% bij vervanging. Als het goed zou zijn zouden de oliefabrikanten het er wel voor je aan toe voegen. Yeah right. Als er 1 bandprofiel voor banden het beste was voor allroundgebruik dan hadden alle banden wel hetzelfde profielAls het goed zou zijn, zouden de oliefabrikanten het er wel voor je aan toevoegen. Ik heb het niet zo op deze toevoegingen. Een vriend heeft TSL gebruikt, kost je een set koppelingsplaten. Schijnt wel dat je het daarna nooit meer hoeft toe te voegen. Bij elke keer olie wisselen ook de kopp. platen moeten vervangen zal duur geintje worden.
TSL is 5% toevoegen bij de olie 1e keer en daarna 3% bij vervanging. Als het goed zou zijn zouden de oliefabrikanten het er wel voor je aan toe voegen. Yeah right. Als er 1 bandprofiel voor banden het beste was voor allroundgebruik dan hadden alle banden wel hetzelfde profielAls de olie langer meekan omdat er minder slijtage en wrijving in de motor is gaat dat ten koste van de hoeveelheid verkochte olie, natuurlijk doen ze dat niet. Als een manier was om dingen goed te doen hoeven we niet steeds nieuwe 2ekamerleden te kiezen. Alles heeft te maken met marketing en niet perse het beste product overleefd. Betamax en video2000 hebben ook verloren van VHS wat crap was
Als er geen slijtagedelen in de olie komen wordt de olie niet zo vuil en kunnen de vuildeeldjes van normaal geen schade aanrichten omdat ze er niet zijn. Slijtage blijft wel aanwezig maar in mindere mate, dus is de olie minder snel vervuild. Zo begrijp ik het tenminsteHet is juist goede marketing om het er wel in te gooien als het wel werkt. Dit verstevigd je concurrentiepositie en zullen meer mensen die olie kopen. Daarnaast zegt het niets over de levensduur van je olie want die gaan echt niet langer mee door TSL toevoeging.
Als er geen slijtagedelen in de olie komen wordt de olie niet zo vuil en kunnen de vuildeeldjes van normaal geen schade aanrichten omdat ze er niet zijn. Slijtage blijft wel aanwezig maar in mindere mate, dus is de olie minder snel vervuild. Zo begrijp ik het tenminste
...
Wat dacht je van vocht, benzineresten en verzuring van de olie?????????
...
Dan wil ik het wel voor je doen
Wil nou wel zelfs eens zien wat het doet..
Als het goed zou zijn, zouden de oliefabrikanten het er wel voor je aan toevoegen.
Als de olie langer meekan omdat er minder slijtage en wrijving in de motor is gaat dat ten koste van de hoeveelheid verkochte olie
Alleen als iederen terugzwaait, dan...Volgenz mij werkt het alleen samen met V-power..
Zo'n beetje alle Beemers. Misschien nog wel wat machines met cardanaandrijving, want het is wel een logische opstelling voor die configuratie.die Vespa had DROGE koppeling en dat schijnt bij motorfietsen zeldzaam te zijn.
En ik beweer dat je met je kloon reclame probeert te maken voor een middel waar je zelf beter van word als wij het zouden kopen. Alleen beetje dom dat je niet eerst even hebt gekeken hoe dit forum echt werkteen vriend adviseert voor mijn oldtimer een additief - revitalisant aan de olie toe te voegen, (bijvoorbeeld dat spul van xado.nl) Zou pingelen verminderen, slijtage verminderen, benzine en olieverbruik verminderen, kortom, een wondermiddel. Mijn vriend beweert dat het werkt, ikzelf ben een beetje sceptisch.
Heeft iemand ervaring?