• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Motor rijbewijs

mierewietje

Rookie
Lid geworden
30 dec 2007
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal...
Al jaren wilde ik mijn motor rijbewijs....en jawel na een proefles 19 mei...was ik verkocht....6 juni mijn eerste rijles....dus de bijzondere verrichtingen....zucht...achtjes draaien,straatje keren,slaom,remproeven....wow...valt ff vies tegen...paar keer vallen,maar toch 6 september examen...en ik slaag in 1 keer.....tussen door jawel die theorie.....6 november en ik slaag in 1 keer....nu de lessen.....ik woon in almere,dus rijden in het Gooi.....en jawel 8 lessen 19 december in de kou,en de vorst...jawel ik slaag in 1 keer.....dus in een half jaar tijd,alles even voor elkaar geknokt....hoor van iedereen extreem geval van...wow alles zo snel in 1 keer...klopt dit jongens en meisjes...motor rijders?...4 januari kan ik mijn rijbewijs ophalen....en dan kan het feest beginnen...lees graag jullie reacties....en allemaal vast een top motor jaar!!! toedels van Miranda...

grappige manier van interpunctie :X

maar er zijn ook mensen die een 2daagse cursus hebben gedaan O-)
ligt denk ik ook aan hoeveel uren les je heb gehad hea

Maar welkom! :W

al een motor in gedachte? *D

welkom en gefeliciteerd met je rbw

weet niet wat normaal is voor aant lessen who cares you have it!!!

dat was iig wel mijn gedachte, weet niet eens het aantal lessen wat ik heb gehad intereseerde me ook niet als ik maar in 1 keer slaagde :] en dat is gebeurt :P

...en jawel 8 lessen 19 december in de kou,en de vorst...jawel ik slaag in 1 keer.....dus in een half jaar tijd,alles even voor elkaar geknokt....hoor van iedereen extreem geval van...wow alles zo snel in 1 keer...

Ja,,, je bent geweldig...slechts een half jaar (!!??!!) _O- _O-

Hoor net opmerkingen....opmerking verwijderd, was niet netjes :+ :+

Laatst bewerkt:
@Mierewietje - Tiid besteed op dit forum - "2 minuten"
Wel originele naam, trouwens..

@Mierewietje - Tiid besteed op dit forum - "2 minuten"
Wel originele naam, trouwens..
Even melden dat ze binnen een half jaar dr rbw had ....wat moet je dan nog tijd verspillen op een forum? :+

Even melden dat ze binnen een half jaar dr rbw had ....wat moet je dan nog tijd verspillen op een forum? :+

idd, ff snel posen en dan weer weg.

Erg aparte manier van interpunctie zoals al gezegd is, lezen word ook weer een hele uitdaging, zat bijna met m'n vinger op m'n scherm de woorden te volgen.

Gefeliciteerd met je rbw en natuurlijk..........

full

Gr. :W

Haye mierewietje,

Nou gefeliciteerd hoor met het behalen van je A-tje *:)

Ook voor jou een goed en veilg jaar toegewenst :Y

En wat voor een bike ga je rijden :]

@Mierewietje...Knap gedaan hoor!! Snel gedaan. Zelf ben ik in augustus begonnen, gelijk na mijn heerlijke vakantie naar Canada/Amerika...3maand later had ik hem...Totaal 11 lessen gehad, waaronder ook AVB...Rijbewijs kostte mij ongeveer maar zo'n goede 700,-...Ging uit van 1000,- dus dat scheelde weer met dingen die ik voor mijn CBR kon kopen...
Geniet ervan en koop een mooi/goede bike...Tja, dan kom je al gauw op 1 merk uit...Haha...

Gr Pdavie...

Ik vind het knap hoor. Ik ga binnenkort een treurig jubileum vieren: mijn 250ste les -O-
Leuke Hyves heb je!

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal...
Al jaren wilde ik mijn motor rijbewijs....en jawel na een proefles 19 mei...was ik verkocht....6 juni mijn eerste rijles....dus de bijzondere verrichtingen....zucht...achtjes draaien,straatje keren,slaom,remproeven....wow...valt ff vies tegen...paar keer vallen,maar toch 6 september examen...en ik slaag in 1 keer.....tussen door jawel die theorie.....6 november en ik slaag in 1 keer....nu de lessen.....ik woon in almere,dus rijden in het Gooi.....en jawel 8 lessen 19 december in de kou,en de vorst...jawel ik slaag in 1 keer.....dus in een half jaar tijd,alles even voor elkaar geknokt....hoor van iedereen extreem geval van...wow alles zo snel in 1 keer...klopt dit jongens en meisjes...motor rijders?...4 januari kan ik mijn rijbewijs ophalen....en dan kan het feest beginnen...lees graag jullie reacties....en allemaal vast een top motor jaar!!! toedels van Miranda...

Gefeliciteerd en veel rij plezier ..... *D

Gefeliciteerd met je rijbewijs *O*

Maar als je je B rijbewijs al hebt, vind ik een half jaar vrij lang.
Ikzelf had binnen 2.5/3 maand mijn papiertje en 2 lessen in de week en denk dat ik zeker geen uitzondering ben.

Maar wat zou het, je hebt hem.

8 motor lessen....maar inderdaad het papiertje is binnen...en nu op naar Honda...gaat mijn voorkeur naar uit....maar van alles uitproberen,is ook wel een leuke uitdaging....goed uiteinde allemaal...tot laters!...toedels Miranda

8 motor lessen....maar inderdaad het papiertje is binnen...en nu op naar Honda...gaat mijn voorkeur naar uit....maar van alles uitproberen,is ook wel een leuke uitdaging....goed uiteinde allemaal...tot laters!...toedels Miranda

Honda CBR 600F

een heerlijke motor, geeft goeie feedback en is een must om op te rijden.
maar goed dat is mijn persoonlijke mening maar hoe dan ook.

Probeer zoveel motoren uit als je kan en je komt er vanzelf wel uit wat je wilt.

Gefliciteerd... stop... Veel plezier met je motor... stop... Wees welcom op dit forum... einde bericht :+ ;)

Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, en welkom hier.

[TOPIC=186814//]MF Flevoland topic deel XXXVII[/TOPIC]
MF-flevoland

Ik heb in totaal in drie maanden zo'n 30 lessen gehad en in één keer m'n papiertje gehaald... De laatste vijf lessen waren een beetje overbodig, maar dat kwam gewoon zo uit. Vond dat ik er best lang over gedaan had eigenlijk... Maar hoera hoera motorrijden hoera!

Terug
Bovenaan Onderaan