Motor slaat af.

pjotter1969

Rookie
16 mei 2020
3
0
Hallo.
Ik ben in het bezit van een Suzuki Intruder VS600 bj '97, en ik heb het volgende probleem.Als ik de motor start loopt hij gewoon netjes zoals het hoort.Maar zodra ik hem in de versnelling wil zetten slaat hij meteen weer af.Als ik m in zijn vrij zet dan start hij weer en zodra ik weer wil inschakelen valt hij weer uit.Ik heb de standaard netjes ingeklapt en de koppeling in tijdens het starten en inschakelen.De ene keer heeft hij bovengenoemde storing en de andere keer kan ik zonder problemen weg rijden.Wie heeft dit ook wel een meegemaakt en wat was daar de oorzaak van?Alvast bedankt voor de reacties.
mvrgr Pjotter.
 
Precies daar zat ik ook al aan te denken . Het schakelaartje bij je standaard of bij je koppeling is waarschijnlijk kapot . Verbind deze door dan zal je zien dat het wel goed gaat.
 
Onder het voorste zadel kan een draad van de jiffybeveiliging los zitten. (Groene draad waarschijnlijk)

In dit topic kwam een zelfde probleem voor:
 
Allen.Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb alle stekkers onder het voorste zadel opnieuw aangedrukt.Het lijkt op dit moment de oplossing te zijn.Anders ga ik een keer langs de werkplaats van de motordealer en leg t probleem daar opnieuw voor.mvgr en veilige KM-ters voor iedereen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan