Motor slaat niet aan

Nosje88

Rookie
5 feb 2014
6
0
Duiven
Hallo,

Ik heb een Yamaha R6 uit 1999. De afgelopen 2 maanden heeft die stil gestaan en gister wou ik hem starten en een rondje rijden. De startmotor gaat hard rond maar wil niet aanslaan. Voor de zekerheid aan de acculader gelegd maar geen resultaat. Soms lijkt die aan te willen slaan maar blijven lopen doet die niet. Als ik blijf doorstarten begint die ploffen uit de uitlaat. Wel goed rijdend weg gezet!
Alvast bedankt als iemand mij tips kan geven.
 
Hallo,

Ik heb een Yamaha R6 uit 1999. De afgelopen 2 maanden heeft die stil gestaan en gister wou ik hem starten en een rondje rijden. De startmotor gaat hard rond maar wil niet aanslaan. Voor de zekerheid aan de acculader gelegd maar geen resultaat. Soms lijkt die aan te willen slaan maar blijven lopen doet die niet. Als ik blijf doorstarten begint die ploffen uit de uitlaat. Wel goed rijdend weg gezet!
Alvast bedankt als iemand mij tips kan geven.
Wat is ploffen uit de uitlaat? Aanslaan of verbranding in de uitlaat?
 
Hallo,

Ik heb een Yamaha R6 uit 1999. De afgelopen 2 maanden heeft die stil gestaan en gister wou ik hem starten en een rondje rijden. De startmotor gaat hard rond maar wil niet aanslaan. Voor de zekerheid aan de acculader gelegd maar geen resultaat. Soms lijkt die aan te willen slaan maar blijven lopen doet die niet. Als ik blijf doorstarten begint die ploffen uit de uitlaat. Wel goed rijdend weg gezet!
Alvast bedankt als iemand mij tips kan geven.
Al geprobeerd te starten met de Carter ventilatie eraf?
 
Het is gelukt! Vanavond weer geprobeerd, motor (benzine) ff goed heen en weer geschud en ineens sloeg die aan. De ploffen waren meer knallen met vuur van inverbrande benzine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan