Motor stallen Den Haag omg. zuiderpark

Toine748

Rookie
3 mei 2010
2
0
Hallo ik zoek voor 5 maanden een motor stalling in de omgeving van het zuiderpark. Is er iemand die een stalling weet of heeft iemand een plekje vrij naast zijn of haar motor?

Groeten,

Toine
 
Bureau voertuigenonderzoek zit in de buurt, zoek een mooie reden om 'm daar neer te kunnen zetten ;)
 
Ik weet dat er stallingen schuin tegen over de ingang van het hapje aan de vreeswijkstraat zijn. Achter wat woningen staan allemaal schuurtjes die verhuurd worden.

Ik weet niet of er wat beschikbaar is en wat precies de kosten zijn maar als je geen dikke chopper rijdt dan past het daar wel in. Verder durf ik niet direct te zeggen of het voor 5 maanden mogelijk is.

Edit: Is aan de Juffastraat. Misschien dat je daar meer aan hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag toevallig op Funda dat er een garagebox in die buurt te koop stond.
Dus mocht je er zo'n € 40k voor over hebben.....

Ow, ik lees maar half; zie dat je 'm maar 5 maanden nodig hebt.... |(
 
Laatst bewerkt:
Kennis van me stalde z'n motor in zo'n opslagbox geloof ik, van Shurgard of zo'n vergelijkbare toko. Zit er in ieder geval eentje bij de Werf.
 
tja ik woon er en heb een mooie tuin met veel ruimte alleen is de tuin nog niet af en toegankelijk om 3 motoren dan te stallen.....
 
tjek Q-Park in den haag eens,. wellicht hebben ze een stalling in de buurt,. volgens mij is de parkeer garage onder de woning van mijn schoonmoeder ook van q-park. (natalstraat)
huur zelf een plekje bij een q-park garage in laak. werkt super en redelijk van prijs (35 euro voor een plek waar een auto kan staan) je kan er alleen niet sleutelen en er is geen stroom voor een druppellader.
 
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om een motor op de kop te tikken en zoek dus met spoed iemand die nog een plekje weet of over heeft.

HELP!
 
tjek Q-Park in den haag eens,. wellicht hebben ze een stalling in de buurt,. volgens mij is de parkeer garage onder de woning van mijn schoonmoeder ook van q-park. (natalstraat)
huur zelf een plekje bij een q-park garage in laak. werkt super en redelijk van prijs (35 euro voor een plek waar een auto kan staan) je kan er alleen niet sleutelen en er is geen stroom voor een druppellader.
Vragen ze daar maar 35euro voor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan