LOLEn anders even de carburateurs schoonmaken en synchroniseren
het is toch een twee cilinder of ben ik nou gekLOL
1 carb
Dat is normaal, het is de reden dat er een choke op zit.Hallo motorliefhebbers,
- De motor slaat haast niet aan bij een koude start en valt anderzijds eigenlijk direct weer uit. Alleen door de choke te gebruiken gaat deze aan.
ja en jahet is toch een twee cilinder of ben ik nou gek
oke!ja en ja
Volgensmij moet je nee zeggenOntkennende vraag. Altijd lastig of je daar nou ja of nee op moet antwoorden.
Je wil sleutelen en en vervolgens alles laten doen?
Kijk eerst eens of de stationairsproeier- en de rest- niet vuil/verstopt is/zijn..
Huh, je koopt een sleutel motor en bij het eerste gebrek wil je hem wegbrengen?
Maar goed, ik zou eens met lopende motor een beetje remmenreiniger (of iets anders brandbaars) in de buurt van je inlaatrubbers spuiten, als je toerental daarop reageert, zijn je rubbers lek en zuigt hij valse lucht aan.
Inderdaad een twee cilinderhet is toch een twee cilinder of ben ik nou gek
Ja, eentje met maar één carb dus zoals hierboven gezegd.Inderdaad een twee cilinder
Ja, eentje met maar één carb dus zoals hierboven gezegd.
Dat trucje met die spray is heel simpel, je spuit bij een stationair lopende motor die spray op en rondom de inlaatrubbers (die rubberen slangen die op je carb zitten) en als je dan hoort dat het toerental opeens verandert is dat rubber lek.
je moet het gewoon even proberen, als ze lek zijn hoor je het echt wel
Ik ben geen monteur nee, dat verzin jij erbijIk verbaas me altijd dat iedereen hier schrijft alsof ze monteur zijn maar uiteindelijk blijkt dat een groot deel een gebrek aan kennis heeft. Dit resulteert dan in verwarring bij de topic starter.
Een cb250 heeft geen inlaat rubbers. Er zit enkel een pakking op het spruitstuk.de kans dat hij daar valse lucht trekt is niet groot.
Het probleem is zeer waarschijnlijk een verstopte carburateur.
Een cb250 heeft geen inlaat rubbers. Er zit enkel een pakking op het spruitstuk.de kans dat hij daar valse lucht trekt is niet groot.
Het probleem is zeer waarschijnlijk een verstopte carburateur.
klinkt meer als op 1 cilinder lopen. Worden beide uitlaten even heet? Natte lap of plantenspuit erop voor testTijdens het rijden klimt de motor maar moeilijk, ongeacht hoe ver ik de gaskraan opendraai. Ook stottert de motor soms tijdens het rijden.