Motoragenten onderuit, Rara, wat is hier gebeurd?

Ik loop nou al een poosje naar de eerste foto te kijken... maar kan die buschauffeur die verantwoordelijk voor dit alles is nog steeds niet vinden :N
 
Waarschijnlijk was er een auto met iemand erin die ze wilde aanhouden en toen heeft die auto ze van de weg geramd, heel triest allemaal zouden we geen geintjes over moeten maken :N

Bij nader inzien .. nehh zal wel eigen schuld zijn aangezien het niet in het nieuws komt, politie wil alleen in het nieuws komen als ze niet fout zitten :+
 
Waarschijnlijk was er een auto met iemand erin die ze wilde aanhouden en toen heeft die auto ze van de weg geramd, heel triest allemaal zouden we geen geintjes over moeten maken :N

Bij nader inzien .. nehh zal wel eigen schuld zijn aangezien het niet in het nieuws komt, politie wil alleen in het nieuws komen als ze niet fout zitten :+
Heb je hem ook weer :Z :Z ...
 
De basisrijopleiding is meestal zo ingedeeld dat 1 instructeur 3 cursisten bij zich heeft. Zou kunnen dus...
En dan doen ze deze handelingen het liefst op zo een plaats waar ze het verkeer zoveel mogelijk kunnen in de war brengen?
Dat je voor begeleiding door het normale verkeer rijdt, dat kan ik nog enigsinds begrijpen, maar voor deze manoeuvers lijkt een afgesloten terrein toch ook voldoende?
 
En dan doen ze deze handelingen het liefst op zo een plaats waar ze het verkeer zoveel mogelijk kunnen in de war brengen?
Dat je voor begeleiding door het normale verkeer rijdt, dat kan ik nog enigsinds begrijpen, maar voor deze manoeuvers lijkt een afgesloten terrein toch ook voldoende?
|(
 
ik denk dat ze van hun motor zijn gereden. schijnt in te zijn de laatste tijd :X
 
En dan doen ze deze handelingen het liefst op zo een plaats waar ze het verkeer zoveel mogelijk kunnen in de war brengen?
Dat je voor begeleiding door het normale verkeer rijdt, dat kan ik nog enigsinds begrijpen, maar voor deze manoeuvers lijkt een afgesloten terrein toch ook voldoende?
Dat vroeg ik me ook al af. Het lijkt mij ook niet nodig hier een stuk openbare weg voor te gebruiken/af te sluiten.
Als er 3 bij één instructeur zijn waarom dan niet omstebeurt 1 (reeds beschadigde) motor oppakken ipv 2 voor 3 man? Als het om tijdsbesparing gaat, leg er dan 3 neer.
Kan er op deze manier geen bezine uitlopen zomaar de grond in?

Indien baksteen ons in de maling wou nemen dan is het gelukt. (bij mij dan) ;)

Indien het wel echt zo is dan vind ik het een goede zaak en vraag mij af of het niet handig zou zijn dit in de gewone rijlessen ook mee te nemen. Zou heel wat pijnlijke ruggen, frustratie en leeglopende tanken terwijl je wacht op hulp kunnen voorkomen.
 
Dude! dat je er nog op ingaat ook _O-

Toevallig weet ik dat motoragenten die voor hun werk hun A moeten halen dat gewoon bij de rijschool doen (mijn rijlesleraar gaf ook regelmatig les aan agenten, zelf een keertje samen met een agent gelest)

Ik zou me kunnen voorstellen dat er voor agenten nog een stukje extra opleiding achteraan zit voor ze echt met een politiemotor de weg opgaan, maar een dergelijke handeling ga je natuurlijk niet met 2 tegelijk oefenen met "zo goed als nieuwe" motoren op de openbare weg

Ikzelf denk dat de oorzaak toch gezocht moet worden in de "klein stuntje gone bad"-hoek.
 
Dit is natuurlijk de nieuwste afleidings-truc uit het boekje ...

én..... *FLITS*..... _O-

:+

[me]Trixz vraagt zich af wie er nu gaat bellen :? [/me]
 
Er staat daar 200m verderop bij de stoplichten wel een flitskast... maar dan hadden ze beter op het kruispunt kunnen gaan liggen lijkt me... aan de andere kant, iedereen remt daar af om te kijken, waarschijnlijk pakken ze je als je daarna weer op het gas trapt.

Nouja, je mag daar 80, dus dan moet je nog behoorlijk doortrekken
 
Ik zat net in de auto, onderweg naar het werk (carpoolen) en toen we over de Randweg bij Blaricum reden zag ik ineens dit tafreeltje:

(Afbeelding)

2 politiemotoren onderuit, een midden op een behoorlijk eind rechte weg. Rechts, net buiten beeld staan nog 2 motoren met flitslampen aan om het verkeer over de andere baan te leiden. (vandaar dat je in totaal 4 motoragenten ziet)

Wat zou hier gebeurd zijn? er waren geen andere weggebruikers aanwezig, stonden geen auto's stil of wat dan ook, dus het lijkt erop dat ze tegen elkaar aan gereden zijn ofzo?


WTF!? :o

Dat de randweg bij de Bijvanck, dat is vlak bij me huis. Daar rijd ik ook zo vaak.
Wil ook wel eens weten dan ja, die weg nodigt nogal (te) erg uit om komende vanaf de kant van de carpool flink het gas open te trekken.
 
Wat ik me afvraag: als die gasten op hun eentje een zware BMW leren recht zetten...wat liggen die twee motoren dan nog op de grond terwijl ze er met vieren rond staan O-)
 
Tijdens de rijopleiding word je ook geleerd hoe je zonder problemen in je 1tje zo'n zware BMW weer overeind kunt zetten als ie gevallen is.

Ze worden dan gewoon netjes neergelegd en je zet ze daarna zelf weer overeind.
Zo te zien zijn ze dat hier nu net even aan het oefenen :P

Dát wilde ik ook zeggen :(
 
Wat ik me afvraag: als die gasten op hun eentje een zware BMW leren recht zetten...wat liggen die twee motoren dan nog op de grond terwijl ze er met vieren rond staan O-)

Zal ik je hun dialoog op dit moment even vertellen. Agent 1 en 2 kunnen het gesprek van agent 3 en 4 en vice versa niet horen.

Agent 1 tegen Agent 2:
Hey, maar wat is de techniek nou om de motor recht te zetten, want de motor ligt hier al een tijdje...
Waarop agent 2 tegen agent 1 zegt:
Waarom vraag je mij dat, jij bent toch de instructeur?
Agent 1:
:?

Nu de conversatie van agent 3 en 4.
Agent 3 tegen agent 4:
Goed door je knieen gaan en met je rug naar de motor staan en dan de benen strekken. Doe maar
Agent 4 tegen agent 3:
Ja, hallo, dat hoef je mij niet te vertellen, ik ben de instructeur, doe zelf maar!
Agent 3:
uh, maar ik ben ook instructeur...
:? :? :?


:+
 
Zal ik je hun dialoog op dit moment even vertellen. Agent 1 en 2 kunnen het gesprek van agent 3 en 4 en vice versa niet horen.

Agent 1 tegen Agent 2:
Hey, maar wat is de techniek nou om de motor recht te zetten, want de motor ligt hier al een tijdje...
Waarop agent 2 tegen agent 1 zegt:
Waarom vraag je mij dat, jij bent toch de instructeur?
Agent 1:
:?

Nu de conversatie van agent 3 en 4.
Agent 3 tegen agent 4:
Goed door je knieen gaan en met je rug naar de motor staan en dan de benen strekken. Doe maar
Agent 4 tegen agent 3:
Ja, hallo, dat hoef je mij niet te vertellen, ik ben de instructeur, doe zelf maar!
Agent 3:
uh, maar ik ben ook instructeur...
:? :? :?


:+
_O- _O- _O-
 
Die paar krassen op de motoren moeten zeker ook weer hersteld worden van ons belastingcentjes. -O- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan