Motorbeurs utrecht, powerpointpresentatie!!!!!!

Ik zat er zelf eigenlijk al over te denken om wat van die vids te draaien, ik heb er zelf 6....maar ik denk niet dat het mag :(

Duderuud, bedoel jij die filmpjes van Jorund Seim van http://www.motorcycle-dk.com/ ????

Ik ken Jorund redelijk goed en wil hem best vragen of wij enkele van zijn filmpjes mogen draaien. Ik weet dat die redelijk trots is op zijn site en zijn filmpjes, en terecht, dus ik durf niet bij voorbaat te zeggen of die zijn toestemming geeft.

Ik hoor het wel.
 
Maar als Paul bijvoorbeeld een video aanleverd, dat mag toch wel??? Zou wel een uitkomst zijn. Presentatie van het forum, en daarna een ring video, en weer opnieuw. Dan zien de mensen niet iedere 5 minuten hetzelfde voorbij komen...
 
Laatst bewerkt:
Gezien de problemen met Safe Motors zou ik jullie sterk aanbevelen een andere slogan te verzinnen.

Dit gaat je anders zeker geen goed doen.
 
Gezien de problemen met Safe Motors zou ik jullie sterk aanbevelen een andere slogan te verzinnen.

Dit gaat je anders zeker geen goed doen.

Zouden ze zeuren? Hij is toch niet helemaal gelijk, en M-F is een vereniging, geen winst-makende organisatie ofzo :)
Straks spannen ze een rechtzaak aan, wint M-F, en moet Safe de proceskosten betalen en gaan ze daardoor voor de 2e keer onderuit en is het meteen afgelopen met ze... :z :z :z
 
Sorry hoor gizzmo, maar lijkt me toch ook neit echt verstandig om een slogan die voor 99% gejat is te blijven gebruiken. Ok, je gaat nu geen andere flyers meer drukken, maar zou toch effe nadenken of je die na de beurs ook nog wel wil gebruiken.

En JK: nu is m-f nog non-profit jah, maar wie zegt dat dit zo zal blijven? Bijkomend: \'t is niet omdat je geen winst maakt dat merkenrecht en al die toestanden niet van toepassing is he!
 
We share YOUR passion....Visit www.motor-forum.nl[/b]

Hé, je maakt een Powerpoint-presentatie met de huisstijl van het forum.

Je zegt heel kort de bedoeling van het forum. Je laat een screenshot zien. En dat het meer is / wordt dan alleen een forum. Samen toeren (Dit is misschien niet helemaal het juiste woord, maar racen over openbare weg kun je ook niet zeggen... :+ ) en zo. Dan laat je wat foto\'s en filmpjes zien. Tada, klaar. En je stopt met: \'We share our passion!\'...

Wat is er verder op de stand? Paar motoren, pc\'s met Internet (Forum), mensen? Overigens zou ik de presentatie gewoon laten lopen (Desnoods ieder kwartier of zo.) en zelf geen commentaar bij geven. Misschien wel zorgen voor wat muziek op de stand?

Ik ben benieuwd, kom zeker kijken!
 
ik heb die fastbikes video nog op de pc staan...is dat misschien wat?

of is dat weer een beetje te heftig?
vette wheelies en stoppies?

komt er ook nog muziek op de stand?
een dj ofzo?
 
Het ging niet zozeer om de gelijkenis in juridische zin.

Het ging meer om het probleem dat er zeer veel gedupeerde consumenten zijn die bij het horen van een dergelijke slogan een nare smaak in de mond krijgen.
 
safe bestaat toch niet meer....

dus waar maken wij ons druk om...heheh...ze hebben wel andere problemen geloof ik waar ze zich veel meer op moeten concentreren... :)
 
Ik blijf hem wel leuk vinden, en juridisch maakt het geen fluit uit geloof ik zolang je geen winst wil gaan maken.

Maar zodra je winst gaat maken krijgt de slogan ook weer een hele andere betekenis ;) .

Dat het met safe te maken heeft vind ik juist wel grappig, en ik denk dat mensen dat ook zo zien.
 
Het ging niet zozeer om de gelijkenis in juridische zin.

Het ging meer om het probleem dat er zeer veel gedupeerde consumenten zijn die bij het horen van een dergelijke slogan een nare smaak in de mond krijgen.

Daar ben ik het dus niet mee eens....
Juist door die letter verschil laat je het verschil in uitgangs punt zien van het
Motor-Forum.
 
Tjonge tjonge, wat een ouwehoeren zijn jullie.

a - ik denk nog geen 10% die slogan leest,
en dan ook meteen aan Safe denkt

b - dan is motor-forum nog een heel andere instelling

c - zolang we geen motoren gaasn verkopen zie ik geen probleem

d - Safe is failliet, dus hebben ze dan nog wel rechten op die slogan??
 
stupid.gif
 
Tjonge tjonge, wat een ouwehoeren zijn jullie.

a - ik denk nog geen 10% die slogan leest,
en dan ook meteen aan Safe denkt

b - dan is motor-forum nog een heel andere instelling

c - zolang we geen motoren gaasn verkopen zie ik geen probleem

d - Safe is failliet, dus hebben ze dan nog wel rechten op die slogan??
sjongjonge... wat wil je graag gelijk hebben :P

a: ik las em wel

b: dus?

c: dat is het probleem ook niet

d: gaat er niet om of safe loopt te miepen. Safe is groot geworden door \"motomodaal\", en op de beurs loopt voornamenlijk \"motomodaal\". Die lezen dat (dat kunnen ze nog net) en denken huh... ik heb eerder mun passie geshared....

kweet ook wel dat je de logo en flyers niet 1-2-3 kunt veranderen, maar mischien wel iets voor de toekomst?...
\"ineens weet je het, je pakt je de motor\"
\"we make bikes better\"
\"heerlijk helder kneesliden\"
\"motah... -Motor! -zeg ik, motah\"
\"dat is een lekker motortje\"
\"motor?\"
\"met de ronde bocht\"
 
Ik blijf hem wel leuk vinden, en juridisch maakt het geen fluit uit geloof ik zolang je geen winst wil gaan maken.
Think again! Maakt dus echt geen halve reet uit of je eraan verdient of niet.

Dat het met safe te maken heeft vind ik juist wel grappig, en ik denk dat mensen dat ook zo zien.
Grappig? Noujah, \'k heb het niet zo voor die kazenhumor :P
 
Goh... misschien zijn/bestaan er ook wel mensen die wel goede ervaringen met SAFE gehad hebben, daar hoor ik niemand over... :?
 
Ach, of het negatieve reacties oplevert merken we wel NA de beurs, laten we ons nou gewoon eerst richten op die beurs, zien we daarna wel weer wat wel en niet goedging en wat wel en niet werd gewaardeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan