Motorbeurs Utrecht

Onhandig dat de borden aangaven dat je bij de jaarbeurs kon parkeren. Uiteindelijk bij de bazaar geparkeerd. Op donderdag was dat niet erg druk. Uiteindelijk de bmw netjes breed neergezet om parkeerschade te voorkomen.


Prijzen op de beurs waren soms hoger dan op internet. Echt onderhandelen was ook niet mogelijk. Tsja dan is het nogal logisch dat sommige bedrijven veel oude meuk overhouden.
 
Je kunt ook parkeren bij bv. Utrecht Overvecht en dan met de trein komen a 1 euro :+

Woon zelf naast de Jaarbeurs, en op zondag is het gratis parkeren in de straat... altijd leuk als er dan zo'n beurs is ;(
 
Als je plaatselijk bekend bent zijn er waarschijnlijk opties zat, maar dat moet je maar net weten natuurlijk. Maar lijkt me als je daar woont wel vervelend tijdens zo'n beurs inderdaad.
 
Als je plaatselijk bekend bent zijn er waarschijnlijk opties zat, maar dat moet je maar net weten natuurlijk. Maar lijkt me als je daar woont wel vervelend tijdens zo'n beurs inderdaad.
Klopt. Verderop op de Croeselaan (en omliggende straten) is het sowieso gratis. O-)

Ik kies er zelf voor om er te wonen dus een probleem vind ik het niet, alleen vind ik het raar dat parkeren op zondag gratis is terwijl de meeste beurzen ook op zondag zijn.
 
Hoop zuurpruimen in dit topic zeg -O-

Ik vond het een hele leuke dag, geparkeerd bij P+R Papendrecht en zijn gaan lopen naar de beurs. (2.7 km)
Geen zin om op de bus te wachten. Lekker wandelingetje :P Op de terugweg bijna van de brug gewaaid...

Ik was met mijn broertje en een vriend van hem en het was voor hun de eerste keer op de beurs, ze hebben hun ogen uitgekeken en vonden het een hele geslaagde dag. De mennekes hebben vanalles gekocht ook, eerste pak en laarzen, lekker mee rondsjouwen de hele dag :+

En ja het eten is idd niet te betalen maar dat weet je van tevoren toch? Gewoon broodjes smeren en in een rugzakje proppen.

Halverwege nog even gemeet met MFer 4honderd, heel gezellig :j
Al met al dus een leuke dag en ik ga volgend jaar weer, mét mijn broertje. :Y
 
Ik heb niks gezien wat ik echt wilde zien, maar heb me toch mega vermaakt met mn neefjes!
De ene die moet je vooral laten doen, dus hups naar buiten en ga maar op n quad klooien en die ander kan je rustig solo 5 minuten op n motor zetten en die zit dan heel zoetjes broembroem geluiden te maken en gaat op in zijn fantasie! Wel voorkeur voor crossers trouwens :P

Ben het wel eens dat ouders wel n beetje moeten kijken wat hun kroost doet, mijn zwager wilde info over duc's hebben, prima maar zeg me dit even, dan weet ik dat ik oppas moet spelen :+ Krijg ik de wind van voren dat n hyperstrada geen speeltuin is _O-
 
Vrijdag naar de beurs geweest. Met 2 collega's. Auto geparkeerd bij P+R Westraven. Ideaal, kost maar 5 euro per dag en gratis met de tram naar de beurs.
Ik heb een paar winterhandschoenen (bij Goedhart ) en een paddockstand gekocht. Een erg leuke beurs gehad. Veel nieuwe motoren gezien en veel gelachen. Prijzen van eten en drinken zijn wel hoog , maar ja dat neem ik maar voor lief...
Volgend jaar weer .... :) :) :)
 
Weet iemand hoe die kledingzaak heette bij de ingang direct rechts?
Prachtige dag gehad en een leuke aanbieding gezien voor de wederhelft (die niet mee was).
Ging om pakken van Buse en MQP (leer).
Ze hadden daarnaast ook veel textiel (MQP) voor een lage prijs. Helaas waren de reguliere maten in neutrale kleuren al op.
 
Weinig nieuws gezien! Veel blijft toch ieder jaar hetzelfde.
Wel is beurs Utrecht altijd leuk om weer 'motor-gevoel' voor nieuwe seizoen te krijgen.

Volgend jaar ga ik maar eens een keertje overslaan.
Komend najaar is mijn plan de Intermot in Keulen. (5-9 okt 2016)
 
Weet iemand hoe die kledingzaak heette bij de ingang direct rechts?
Prachtige dag gehad en een leuke aanbieding gezien voor de wederhelft (die niet mee was).
Ging om pakken van Buse en MQP (leer).
Ze hadden daarnaast ook veel textiel (MQP) voor een lage prijs. Helaas waren de reguliere maten in neutrale kleuren al op.

Volgens het plattegrondje wat ik hier heb liggen moet dat brouwer motorsport zijn, ingang uiterst rechts, achter de garderobe/ kassa's
 
[me="JAMF"]blijft de komende 5 jaar wel weer weg.[/me]

Drama met parkeren, stond uiteindelijk een paar km. verder in een woonwijk.

Was eigenlijk op zoek naar mooie accessoires voor de Tracer, maar behalve bij MDI niet veel gezien... En eigenlijk was MDI ook niet waar ik naar op zoek was, dus met lege handen weer naar huis..
 
[me="JAMF"]blijft de komende 5 jaar wel weer weg.[/me]

Drama met parkeren, stond uiteindelijk een paar km. verder in een woonwijk.

Was eigenlijk op zoek naar mooie accessoires voor de Tracer, maar behalve bij MDI niet veel gezien... En eigenlijk was MDI ook niet waar ik naar op zoek was, dus met lege handen weer naar huis..
Ik stond gratis om de hoek geparkeerd, was geen enkel probleem en plek zat... :)
 
Wat een parkeer problemen allemaal, het is niet alsof er al niet werd gewaarschuwd op de website dat het slecht parkeren zou zijn :)

Had ik op donderdag ochtend nog mazzel, gewoon op P2, was ook nog ruimte zat, tja kost dan ook 14 euro maar als ik het hele jaar spaar er voor kan ik net de parkeerkosten betalen ;)

db
 
Ik heb weinig principes.........................
Maar ik heb er wel 1 die ik vasthoud: Ik betaal NOOIT voor parkeren!
Deze gemeentelijke melkkoe wil ik niet vetmesten.

In ons centrum is een supermarkt met betaald parkeren. Deze gebruik ik wel.
1e uur is gratis! En als nodig is rijd ik naar even naar buiten en direct weer naar binnen!

Bij de winkelcentra met betaald parkeren daar kom ik eigenlijk niet meer!
Dat is gewoon klantje pesten. Geen wonder dat veel winkels het zo moeilijk hebben.
Bijv. in Amsterdam, daar koop ik zelden nog iets sinds algemene parkeer-kosten-beleid.
 
Zijn er toevallig mensen geweest bij de KGL RACING stand die een kortingscode hebben ontvangen voor de webshop en deze niet gaan gebruiken. Ik zou deze graag gebruiken als deze anders toch in de container verdwijnt.
 
Wat een parkeer problemen allemaal, het is niet alsof er al niet werd gewaarschuwd op de website dat het slecht parkeren zou zijn :)

Dat niet, maar dat de alternatieve parkeerplaats (Utrechtse Bazaar) ook vol stond en de pendelbus vanaf de alternatieve parkeerplaatsen in de file stond die werd veroorzaakt doordat de bewegwijzering ruk was, dat vind ik wel slecht. Als ze verwachten dat het druk wordt moeten ze dat soort dingen toch beter aanpakken vind ik.
 
Ben ook donderdag geweest om 3uur 's middags.Nul problemen met parkeren.Oke tis €14 maar gelukkig is entree voor mij altijd gratis.


Idd gewoon voor de deur parkeren en de €14,- accepteren.

Eten doen we altijd bij het restaurant in de Jaarbeurs waar ik voor €9.95 een goede burger, een aardige salade en overheerlijke patat kreeg. En het was echt heerlijke patat met her en der nog wat schil eraan. :9
 
Wij gingen op zaterdag, kwamen rond een uur of 12 aan maar konden zo doorrijden naar P2 van de jaarbeurs. Geen file gezien of iets.
 
Volgens mij hangt het ook heel erg van af met wat voor gevoel je naar de motorbeurs gaat. Er waren momenten bij dat ik dacht: Nou zo heel interessant is het ook weer niet.
Aan de andere kant heb ik heel veel dingen gezien en geleerd die ik anders niet had geweten en heb ik mij prima vermaakt.

Ook wat filmpjes gemaakt en verwerkt in een video. https://www.youtube.com/watch?v=1_EBRrvGk8g plus mijn bescheiden nietszeggende mening over een aantal motoren

Wat ik qua 'evenement' toch wel heeel gaaf vond was de stijle wal/ton waar ze rondjes in rijden.
 
Ik denk vrijwel elk jaar weer dat ik het wel heb gezien en maar eens paar jaar jaartjes over moet slaan. Toch begint het elk jaar tegen die tijd weer te kriebelen, als is het maar als symbolische opening van het nieuwe seizoen. Daarom ga ik elk jaar toch wel weer, gewoon omdat het leuk is om een beetje rond te lopen en motoren te kijken. Bij een motorzaak loop ik soms ook zomaar binnen zonder dat ik iets zoek, gewoon om even te kijken, dus dit zie ik maar als een motorzaak in het groot. Ik ga eigenlijk altijd zonder verwachtingen heen, maar ik vermaak me elk jaar wel weer.
 
Precies mijn gedachte. Als je zonder verwachtingen gaat, kan het ook niet tegenvallen. Sinds vorig jaar ga ik samen met mijn zoontje. Dit jaar was hij 4 jaar. Hij vind het geweldig om motoren te kijken, de stuntshow en de stand van one stop, waar hij zelf even mag rijden op een motortje.

Voor mij is het ieder jaar weer gewoon een leuk dagje uit en er blijft altijd wel weer iets aan mijn handen plakken. :)

Dit jaar heb ik mijn kaartje gekocht via spoordeelwinkel.nl. Was € 30,- voor de treinreis, Maastricht-Utrecht in mijn geval, inclusief toegangskaartje voor de beurs.
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer P+R Westraven proberen?
Volle dag is 10,-
avond is 5,-

P kaartje is goed voor 4 man met de tram naar CStation.
Vanaf daar heb je haast nooit file met wegrijden en sla je gelijk af de snelweg op.

Grt Dré

hoe kom jij aan 10 euro? Een dag parkeren is 5 euro, incl vervoer voor 4 personen per tram naar centrum/jaarbeurs/centraal station. Perfecte oplossing
 
Terug
Bovenaan Onderaan