Motorbeursweer: koud, guur, winterse buien (+poll)

Hoe ga jij naar Utrecht?

  • Motor (altijd)

    Stemmen: 15 19,0%
  • auto (te koud)

    Stemmen: 11 13,9%
  • auto (heb grote spullen nodig)

    Stemmen: 26 32,9%
  • OV

    Stemmen: 21 26,6%
  • ik ga niet (bij mooi weer wel)

    Stemmen: 2 2,5%
  • ik zou sowieso niet gaan

    Stemmen: 4 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    79

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Het ziet er niet echt motorweer uit de komende dagen. Er wordt zelfs sneeuw verwacht.
Hoe ga jij naar Utrecht? Ben jij die bikkel die gewoon de motor pakt? Of je ja met het koekblik?
 
Trein. Ik woon tegenover het station en die trein gaat zonder overstappen binnen een half uur naar Utrecht CS. Dan ga ik niet moeilijk doen/zelf rijden. :z
 
Eveneens in principe op de motor...

Maar mocht het vrijdag echt zo winters worden als voorspeld, dan laat ik de motor staan en ga ik met de trein.

Ik zit niet eens zo met de doorgaande wegen; meer met de evt. gladde omstandigheden op de beurs zelf (parkeerterrein e.d.).
 
Ga niet ;(

Heb net een knie operatie achter de rug en heb sinds half december mijn motor onder het stof zien geraken. Ik zal jullie missen ! Tot volgend jaar !

Ik was anders zeker gegaan (tenzij sneeuw of ijsel. Veiligheid voor alles).

Vorig jaar was het een heerlijke rit in de koude. De thermische binnenhandschoen verkoper deed goede zaken.
 
Als het droog is, ga ik op de motor. Als het niet droog is, ga ik helemaal niet. Ik ga alleen maar als een soort seizoensopening en als ik dan met het koekblik moet...

Alleen moét ik er dit jaar waarschijnlijk naartoe vanwege mijn werk. Zit nu te twijfelen of ik een bikkel ben of niet
 
Als ik de m'n nieuwe uitlaatbochten op tijd binnen heb met de motor, anders wordt het toch met de auto '(
 
waarschijnlijk gaan wij met de trein,want ik heb geen zin om op zondag(ja ik weet het,ik was ook liever een andere dag gegaan)uren in de file te staan.
En grote aankopen passen ook in de trein :P
 
Ik (wij) gaan als het goed is op de motor, maar als het echt sneeuwt of te glad of koud is gaan we toch maar met de auto.
Maar in principe met de motor.
 
Ik ga met de auto samen met mijn pa, die heeft geen motorrijbewijs. Misschien kan ik hem overhalen om toch te gaan :]
Ik heb zelf een nieuwe helm nodig en kijken voor ander grut. Er wordt veel gladheid voorspeld en dan worden de wegen in Lelystad en omgeving wit van de pekel en dat vindt ik een beetje zonde van mijn chroom.
 
Trein. Ik woon tegenover het station en die trein gaat zonder overstappen binnen een half uur naar Utrecht CS. Dan ga ik niet moeilijk doen/zelf rijden. :z

:^

[me]Rema woont ook op kruipafstand van het station en Utrecht CS is weer op kruipafstand van de Jaarbeurs.[/me]

Bovendien duurt het hiervandaan slechts een kwartier... 8-)
 
de bedoeling is met de motor, want ik heb een hekel om in de file te staan.
moet het weer wel meewerken. donderdag wordt mijn dag
 
Terug
Bovenaan Onderaan