motorblok sv 650 2004

svjoep

Rookie
1 okt 2013
7
0
De Cocksdorp
Beste motormuizen
Ben een 2004 blok in mn 99 frame aan het bouwen maar kom voor een klein probeem te staan namelijk de twee slang aansluitingen op de kleppendeksels.
Ze zijn om te beluchten en zullen wel iets te maken hebben met de uitstoot of zo,
Maar aagezien ze in de weg zitten was mijn vraag of iemand weet of ik ze staffeloos kan afdoppen .
Voor de rest past het allemaal perfect.
Gr Eef
 
zullen vast voor de carterontluchting zijn of voor luchtinjectie in de uitlaat voor schonere uitlaatgassen.
in het eerste geval kan het alleen als er ergens op het carter ook een ontluchting zit.
in het 2e geval kan het zonder problemen afgesloten worden behalve als er injectie op zit die reageert op de samenstelling van de uitlaatgassen.
 
Bedankt mannen
En ja ik heb de oude kleppen deksels ook nog en dat past maar heb ik nog een beluchtings gaatje in mn cilinderkop zitten waardoor er olie in komt en dus dicht moet maken!!!
En op het 2004 blok heb ik gewoon de carbs van de 99er opgeschroefd past gewoon alleen de inlaat rubbers omgewisseld.
Dus ik denk dat ik die gaatjes gewoon dicht maak niks geen last hoop ik.
Dit nieuwere blok heeft dezelfde carter ontluchting als de ouwe dus dat is geen probleem!!!
Gr Eef
 
PAIR valve idd..
Kun je gewoon afsluiten..

Wel de elektrische besturing ervan intact laten anders krijg je een F1 foutcode..
Alhoewel dit op een 99 sv nergens op wordt aangesloten bedenk ik mij nu :]
 
Dank julli mannen hier kan ik wat mee.
Ga de boel afdoppen en weer verder sleutelen met de ouwe kleppendeksels.
Gr Eef
Ps als iemand nog onderdelen zoekt voor een sv blok heb ik nog een en ander liggen!!!
Laat maar horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan