Motorclubs voor of tegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobberDave

Rookie
28 jul 2019
2
0
Brunssum
Ben je van mening dat motorclubs moeten blijven bestaan of ben je er juist tegen. Laat weten hoe jij er over denkt.
 

Bijlagen

  • FCFB676F-788F-4F4C-BF42-5B3559894D27.jpeg
    FCFB676F-788F-4F4C-BF42-5B3559894D27.jpeg
    199,1 KB · Weergaven: 12
Ik ben voor, zelf ben ik lid en supporter van untouchables mc. Deze club Is alles andere dan een criminele organisatie zoals mc’s vaak worden beschreven.
 
Je hebt recht van vereniging, motorclubs mogen niet zomaar verboden worden. Dat wordt anders als bewezen kan worden dat het om een criminele organisatie gaat. Voor de clubs die tot nu toe zijn verboden vind ik dat ook terecht, motoren waren slechts een mantel. Of het ook effect heeft dat is weer een ander verhaal.
 
Zit je daarom bij die club? Ik bedoel je hier aanmelden om te vertellen dat je ergens bij (wil) horen?
 
Ik denk daar het mijne over, moet die gedachte wel even duidelijk formuleren daar ze anders open voor interpretatie zal zijn.
 
Wat mensen willen of niet willen moeten ze helemaal zelf weten. Zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen, hebben ze mijn zegen..
 
Zit je daarom bij die club? Ik bedoel je hier aanmelden om te vertellen dat je ergens bij (wil) horen?
Wat ik me wel kan voorstellen dat gezien de welhaast maniakaal overkomende jacht op “motorbendes” je zou kunnen doen besluiten om een opinie te peilen bij mede motorrijders. Waar kun je dan beter terecht dan op een forum als deze?
De kans dat je juist in je eigen voet schiet is ook heel groot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan