Motorday 2008 1 mei Zandvoort

Was al rond 14:30 terug gegaan, had het wel gehad met het banjeren in de regen. Overigens moet ik wel zeggen dat zo'n evenement leuker is als je al een motor hebt (ik ben nog A-loos :(). Wel veel opkomst, leuke dingen gezien etc.
 
ik hoorde dat die busa een kapotte leiding had en hoe het kwam weet ik niet maar ineens stond de onderkant in de fik. :(

Trouwens wel superfout dat er niet eens een brandblusser in de buurt was :N :N . Duurde minimaal 1 a 2 minuten voordat er iemand kwam met een blusser :X Die arme man probeerde nog met een handje zand of water het een beetje te blussen. Vond het echt niet tof voor hem ook al is/was het een busa, hoop dat het weer goed komt voor hem. :Y

Gekke is dat hij tijdens de jetbike sessie al stond warm te draaien en de eigenaar continue naar de onderkant stond te kijken (zat op ze hurken erbij) Kwam toen ook soms rook onder de kuip vandaan. Maar gewoon rijden dan????
 
Ik ben zelf maar 1 MF-er tegen gekomen. Een zwart/gele Suzuki GSX600R (al een wat ouder model) die klaar stond om het circuit op te gaan (of de keuring ofzo, iig in de rij bij de laatste pitbox)

ik neem aan dat je het over mijn motor hebt :+
 
Laatst bewerkt:
was een geslaagde dag vond ik, natuurlijk jammer van de regen.
Heb vandaag 600 km op de teller kunnen zetten.
Heen en terugweg geen spatje regen....
maar de tijd dat ik in Zandvoort was -O-
Hier mijn foto's van Motorday

[pictures=motorstek,547]
 
was een geslaagde dag vond ik, natuurlijk jammer van de regen.
Heb vandaag 600 km op de teller kunnen zetten.
Heen en terugweg geen spatje regen....
maar de tijd dat ik in Zandvoort was -O-
Hier mijn foto's van Motorday

[pictures=motorstek,547]

Thx man , sta ik gewoon ff op de foto bij je in mijn eerste verregende circuitsessie :}
(1 van die 4 figuren die rechtop door de hugenholz gaan :( )
 
Laatst bewerkt:
Thx man , sta ik gewoon ff op de foto bij je in mijn eerste verregende circuitsessie :}
(1 van die 4 figuren die rechtop door de hugenholz gaan :( )


welke van de vier ben jij dan..... wel toevallig idd....
als je wil stuur ik je de originele foto... is wat betere kwaliteit :Y
 
De FZR , dubbele koplamen .
Als m op zou willen sturen zou tof zijn :} , die andere FZR en de R1 zijn maatjes van me

(koosjebram@gmail.com)

Dat je trouwens nog zoveel fototjes hebt gemaakt zeg in de regen !? *D
 
De FZR , dubbele koplamen .
Als m op zou willen sturen zou tof zijn :} , die andere FZR en de R1 zijn maatjes van me

(koosjebram@gmail.com)

Dat je trouwens nog zoveel fototjes hebt gemaakt zeg in de regen !? *D



verstuurd.... en ja... je moet wat hé (ook al regent het) :9
 
Nog iemand foto's gemaakt van die Honda SP in "Laguna Seca" uitvoering?
(rood / wit / blauw met sterren)

Deze uitvoering: http://www.f1-power.nl/babe_bike_wallpaper/bb4.html

Stond achter de pitboxen.

yep ikke

maar dan een week ervoor...tijdens de buell day:


full
 
is geen lid van mf, en vertelde dat hij deze mooie kleurstelling aan een schuiver te danken had.
vondt hem zelf ook erg gaaf. ,maar helaas niet de centen voor eenzelfde kleurstelling op mijn es-peej
 
was een geslaagde dag vond ik, natuurlijk jammer van de regen.
Heb vandaag 600 km op de teller kunnen zetten.
Heen en terugweg geen spatje regen....
maar de tijd dat ik in Zandvoort was -O-
Hier mijn foto's van Motorday

[pictures=motorstek,547]

De fireblade van paulussie staat er op *O*

Je was zeker onder de indruk van zijn demper :X
 
Ik ben ook geweest met de Metal666 en de rest van de Delft topic luitjes. Het was heel leuk op de baan.
's ochtends was het super mooi en droog.
's middags was het nat maar wel spannender :P. Iemand in mijn regen groepje van drie achter de marshal, bij beginners, achter mij was gevallen. Wel jammer voor hem, ik zag hem nog lopen. Dus ik denk hij is OK. Maar het was best glad ja, ook al deden we best voorzichtig. Mijn achterwiel gleed wel eens met zacht bijremmen met mijn trommel rem achter. Ik was blij dat ik maar 15kW had in de regen. Ik kon makkelijker op de gas dan andere mensen. Wij hadden nog een groepje gelapped in de regen, na de herstart.

Ik had nog voor de regen een Deauville getest. Was heel makkelijk handelbaar. De vermogen was ook lekker uitgesmeerd over alle toerentallen. Net mijn CBtje.
IMG_7043.JPG

Met dank aan [[[Frenk]]] voor de foto! :}

Dus ja het was heel leuk en vermoeiend dag.
 
Laatst bewerkt:
De dag begon goed, alleen een tshirtje onder het leer en op naar Zandvoort, lekker zonnetje onderweg 8-)


Tot we in de buurt van Haarlem kwamen, onheilspellende wolken, optimistisch als we waren, ah... blijft wel droog :X

Ja, tot we werkelijk op het paddock aankwamen, gatverdamme regen -O-

De hele dag zagen we mooie blauwe lucht naast het circuit, maar op het circuit kwam het af en toe met bakken naar beneden.

Bibberend hebben we de hele dag rondgelopen :+ en toen het tijd was voor de keuring B|

full


bah, dat beloof niet veel goeds... dat wordt met een slakkegang toeren over het circuit...

De hele dag was het tempo er al uit...
 
maar toen stopte het met regenen om 16:00, het zonnetje brak door en je zag de baan opdrogen *O*

We begonnen er weer steeds meer zin in te krijgen *D
Toen om 17:00 we eindelijk aan de beurt waren konden we als een van de weinigen goed op het gas, want er waren nog maar enkele natte plekjes te bespeuren })

Wat een mazzel zeg :}

en nog beide op de foto genomen ook *O*

full

zie je d'r lachen door de helm heen :P
 
Laatst bewerkt:
full



Erg genoten dus van onze Tracktime, zal zeker nog een lange reeks circuitdagen volgen :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch nog wat foto's gevonden van mijzelf op de baan.
Droog
_MG_9507.JPG
_MG_9562.JPG

_MG_9932.JPG
_MG_9964.JPG
_MG_9990.JPG

Nat
De derde persoon in onze groepje is gevalen in de regen. Wij deden rustig maar het was nog steeds best glad hier en daar.
_MG_0435.JPG
_MG_9844.JPG

Ja in de regen gaat het wereldje minder schuin...
toch nog op de foto, met ducttape en al :P

Deze motorrijder zat achter mij in de regen, die is niet gevalen. Hij was ook goed bezig.
_MG_0419.JPG
_MG_9845.JPG

de reden waarom er zoveel foto's zijn van mij... slow target is easy.... :$

Maar het was op zich leuk. Veel van ons zaten niet op onze limit van dat moment. Maar eigenlijk beter zo. Geen schade op de motor en ons zelf. Kunnen we vandaag weer genieten van de zon.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan