motorgoedkoop betrouwbaar ???

sjwoops

MF veteraan
25 mrt 2006
11.371
0
heythuysen
titel is denk ik duidelijk is motorgoedkoop.nl een beetje betrouwbaar voor daar iets te bestellen hoe zijn jullij ervaringen hierin?

MVG Sjwoops
 
Speed demon: hij is sinds gisteren 18, dus gefeliciteerd, Sjwoops. Kneemaan dat je een pak wilt voor je lessen ;).... Succes ermee! En met je zoektocht naar de perfect 25 KW motor.
 
arie molenaar heeft een leuke outlet afdeling die geloof ik alleen op zaterdag open is.
maar da's niet echt om de hoek voor jou, limboland - utrecht = stukje rijden.

succes iig!
 
Goeie zaak........... ik had daar mijn AGV helm besteld, die toch iets te groot bleek.
Geen probleem.... ik had het maatje kleiner al in huis voordat ik de andere had terug gestuurd.......... service dus!
 
Wil ook bij deze zaak misschien ook een helm bestellen (als ze deze op de beurs niet hebben) dus ben wel benieuwd. :)
 
Even een kickje.

Ik heb 22 maart wat besteld en gelijk betaald. Sinds die dag staat mijn bestellingstatus op "betaald" . Inmiddels leven we al op 19 april en ik heb nog geen laarzen gezien. Eerste 2 mailtjes werden nog beantwoord. De derde (iets minder vriendelijk van toon) niet meer.

Begin mijn buik er aardig van vol te krijgen. Is het normaal dat je 5 weken op een bestelling moet wachten bij deze zaak?

Zet anders op de website "niet voorradig" of iets dergelijks, dan weten mensen waar ze aan toe zijn.

Tot zover mijn klaagzang :r
 
Even een kickje.

Ik heb 22 maart wat besteld en gelijk betaald. Sinds die dag staat mijn bestellingstatus op "betaald" . Inmiddels leven we al op 19 april en ik heb nog geen laarzen gezien. Eerste 2 mailtjes werden nog beantwoord. De derde (iets minder vriendelijk van toon) niet meer.

Begin mijn buik er aardig van vol te krijgen. Is het normaal dat je 5 weken op een bestelling moet wachten bij deze zaak?

Zet anders op de website "niet voorradig" of iets dergelijks, dan weten mensen waar ze aan toe zijn.

Tot zover mijn klaagzang :r

Ik heb al een stuk langer geleden mijn laarzen besteld (SIDI vertigo corsa air). Tot afgelopen week was de levertijd 'onbekend'. Reactie gehad op al mijn mails, behalve de laatste. Ik wilde vandaag weer even mailen waar alles bleef, maar......

Ze zijn vandaag endelijk aangekomen *O* *O*
full
 
Even een kickje.

Ik heb 22 maart wat besteld en gelijk betaald. Sinds die dag staat mijn bestellingstatus op "betaald" . Inmiddels leven we al op 19 april en ik heb nog geen laarzen gezien. Eerste 2 mailtjes werden nog beantwoord. De derde (iets minder vriendelijk van toon) niet meer.

Begin mijn buik er aardig van vol te krijgen. Is het normaal dat je 5 weken op een bestelling moet wachten bij deze zaak?

Zet anders op de website "niet voorradig" of iets dergelijks, dan weten mensen waar ze aan toe zijn.

Tot zover mijn klaagzang :r

Ik zou me niet te druk maken als ik jou was.
Is een betrouwbare zaak, die service levert.
Hoogstwaarschijnlijk zijn jouw laarzen nu onderweg en heeft ie daarom niet gereageerd op jouw mail.

Succes iig.
 
Laatst bewerkt:
Dan vind ik het niet echt service om niet te reageren.

Als de laarzen idd onderweg zijn laat dit dan gewoon even weten via de mail.

En als het langer duurt, zeg dit dan gewoon. Goede communicatie valt ook onder goed service
 
Dan vind ik het niet echt service om niet te reageren.

Als de laarzen idd onderweg zijn laat dit dan gewoon even weten via de mail.

En als het langer duurt, zeg dit dan gewoon. Goede communicatie valt ook onder goed service


Zo denk ik er dus ook over. In principe heb ik nu voor mijzelf ook de keuze gemaakt dat ik nooit meer via die shop bestel. Dan betaal ik in het vervolg liever 4 tientjes extra, zodat ik het gelijk mee kan nemen uit de winkel.
 
Er stonden er heel wat in bestelling bij SIDI importeur. Als de beste man iedereen moet gaan bellen, is hij de hele dag zoet. Ik denk dat je ze vandaag of morgen kunt verwachten. Overigens is SIDI laarzen altijd een probleem wat betreft levertijden...

Hopelijk zijn ze er snel want het weer is er in ieder geval naar om ze even uit te proberen!

Helaas moet ik nog wachten tot ik zaterdag mijn motor heb
 
Hmja, het is natuurlijk wel prettig om je klant ff te laten weten hoe het staat.
Aan de andere kant, als een verkoper alle mails moet beantwoorden, heeft ie er een dagtaak aan. Wie betaalt die extra tijd, denk je? Sommige bedrijven reageren zelfs helemaal niet meer op mails.
 
Oi..... dan zit je opeens in een héle andere prijsrange...... :X
 
Mijn laarzen komen van bij Motorgoedkoop. Goede zaak, alles vlot afgehandeld en geleverd, en dan nog veel goedkoper dan op een ander.
 
Prima zaak hoor! meerdere keren dingetjes besteld, tweemaal is er een foutje door motorgoedkoop gemaakt. Maar beide keren is het netjes opgelost.
Dat je spullen niet altijd snel hebt is logisch: hij heeft geen/weinig voorraad want dat kost geld.
Daar hou ik rekening mee bij bestellen...
 
Hmja. Ik kocht m'n helm daar. Werd ie afgeleverd in een ouwe (andere) doos en zonder de erbij horende helmzak, neuskapje en kingordijntje.
Uiteindelijk werd zonder enig commentaar (sorry oid) dat neuskapje en kingordijntje geleverd. De helmzak is nooit gekomen.

Hij moet érg goedkoop zijn wil ik daar nog een keer bestellen. Slecht, nee, maar......
 
Terug
Bovenaan Onderaan