Motorhandschoen met dikkere binnenkant gezocht

Robertehv

FM DONATEUR
3 sep 2009
3.818
633
Zuidoost Brabant
Ik heb nogal last van de hoogfrequente trillingen op mijn motor met als resultaat dat ik na een paar dagen sturen wekenlang een tintelende rechterhand heb.
Met mijn winter handschoenen heb ik hier weinig tot geen last van omdat de binnenkant van de handschoen daar gevoerd is.

Weet iemand zomer handschoenen die ook een iets dikkere binnenkant hebben, dus niet alleen op de palm, maar het hele handvlak.

Thx.
 
Ik heb nogal last van de hoogfrequente trillingen op mijn motor met als resultaat dat ik na een paar dagen sturen wekenlang een tintelende rechterhand heb.
Met mijn winter handschoenen heb ik hier weinig tot geen last van omdat de binnenkant van de handschoen daar gevoerd is.

Weet iemand zomer handschoenen die ook een iets dikkere binnenkant hebben, dus niet alleen op de palm, maar het hele handvlak.

Thx.

Ik zou voor handvatten gaan met meer demping, van die soort foam dingen ofzo.
 
Ik heb doorwaaihandschoenen van Held , die hebben een polstering op duim - en pinkmuis.type summertime II.
Held-Summertime-II-Motorradhandschuhe_b2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je al (zwaardere) stuurgewichten geprobeerd?

:^ :^

Ik ben een paar weken terug mijn linker stuurgewichtje kwijtgeraakt. Ik merkte het verschil niet meteen toen ik opstapte maar toen ik een langer tochtje deed merkte ik toch wat onstabiliteit in de bochten en beide handen doodmoe na een uurtje rijden... Ik linkte het niet meteen aan mijn ontbrekende gewichtje en ik begon al aan mijn voorband en vering te twijfelen, maar die leken goed. Gisteren eindelijk de tijd gehad om bij Roukama een nieuw oud gewichtje uit de sloop te scoren, meteen gemonteerd, WAT EEN VERSCHIL! Meteen weer alsof ik op rails reed, niet te geloven.

Kortom... goeie tip! :Y
 
Laatst bewerkt:
en wordt het in de winter te dik allemaal haal je ze er zo weer af. er wordt geen lijm of zo gebruikt je rekt ze wat uit om te monteren en de terugveerkracht is genoeg om ze zonder slip op hun plek te houden.
 
Bedankt maar ik heb toch liever handschoenen, zeker omdat het me anders weer een nieuwe set handvatverwarming kost.

Die Grip Puppies schuif je over je huidige handvatten heen,
en zijn luchtig genoeg om de warmte van de verwarming door te laten.
Dus geen wijzigingen nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan