motorhoes

cris-99

MF'er
25 jun 2010
75
0
Ik heb enige tijd een verheul motorhoes besteld type 900 voor mijn z750. Maar nu hangt de hele hoes behalve bij het voorwiel ongeveer 20cm boven grond. Is dit de bedoeling of hoort de hoes gewoon tot de grond aan te sluiten?
 
Het is wel de bedoeling dat de wind er onderdoor kan. Als de hoes compleet af zou sluiten krijg je last van vocht aan de binnenkant.
 
900 is ook wel een beetje aan de krappe kant voor de z750. Wordt aangeraden voor motoren 125cc tot 600cc zonder kuipruit. Had beter voor een 902 kunnen gaan. Er hoort wel wat aan rumte te zijn maar 20cm over de gehele lengte aan beide kanten vind ik teveel.
 
denk dat het niet veel kwaad kan, tenzij de boel eraf kan waaien zo

Die 20cm die nat wordt zullen toch alleen je wielen zijn denk ik, kan niet zoveel kwaad
 
Toch maar besloten om de hoes te retourneren en voor de 902 te gaan, de motor komt in de tuin te staan en in het zicht, dan heb ik liever een te grote hoes die ik wat kan inkorten dan een hoogwater hoes. En de motor zal het hele jaar door hier blijven staan dus de hoes moet wel goed afsluiten lijkt me(wind waait er toch wel onderdoor).
 
Beetje ruimte er onder kan geen kwaad hoor, het moet echt wel kunnen luchten.
Daarnaast moeten de buurtkatten er ook makkelijk onder kunnen om een tukje te doen op je zadel. Vooral in de zomer lekker warm onder de hoes. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan