Motorijders gezocht omg. Helmond..

Status
Niet open voor verdere reacties.
na 5 uur dan :]

en mensen waarom hebben jullie allemaal jullie mailadres verstopt :?
hm heb gekeken en volgens mij ben ikde enigste die het verstopt heeft hier maaroke zal het eens keertje gaan veranderen

en euh demeetingpoint lijktme de mac he die is erg favo bij motorrijders zeggen ze ;)

greetz het menneke
 
full
 
der zijn veel VIRUSSEN die PC's afzoeken naar emailadressen om te gebruiken als "nep-afzender"... sindsdien heb ik op fora altijd mijn email adres op "onbekend" staan. scheelt van 200 emailtjes "550 user unknown" of "virus found blablabla" PER DAG.. nu heb ik er zo weinig... (dat ik me maar aangemeld heb op emailnotificaties... ik krijg mail, dus ik besta)... ;)

ik zal eens kijken of ik morgen niet stiekem een hamburgertje ga halen
 
ik moet effe kijken of ik babysit heb voor mijn 2 meissies

mischien de donderdag op de grote rotonde richting bakel (moet nog effe mijn slider afteken daar zodat ik weet waar de titanium moet komen zitten)

maar weet niks zeker , ligt aan de ega of die weg moet of nie
 
nou ik heb tot 2 min geleden bij de mac gestaan. en ik heb niemand gezien maar dan ook helemaal niemand. als je zegt dat je komt kom dan ook gewoon en hou anders je mond dicht aub.
 
aargh altijd als ik niemand heb die op de kids kunnen passsen :-( , als moeders van huis is

how maar jij hebt ook niks toegezegt. je hebt gezegt dat als je een oppas kon vinden dat je dan waarschijnlijk wel zou komen. ik neem je niks kwalijk hoor. het was anders als je gezegt had ik ben om 18:30 bij de mac in helmond en dan vervolgens niet komt opdagen. dat is een heel ander verhaal. de groetjes
 
der moet toch een mogelijkheid zijn om een paar man/vrouw op een bepaald tijdstip bij elkaar te krijgen ?

anders op de zondagmorgen zo rond een uur of 10 om een uurtje samen te rijden
 
ehm.......beetje laat, maar volgend keer, wil ik wel mee, achteraf kon ik wel vanavond, ook weet ik wel een leuk rondje vanaf die Mac. Ander keer dus?
 
moest helaas werken tot 1845 uur, sorry was ook niet me bedoeling maar shit happens '( volgende keer beter :?
 
ik heb mijn brommer al uit elkaar liggen... :X
dus ik rij voorlopig effe niet.
 
hmm das erg vervelend rianneke en foei wimku hoe wilje het de volgende keer goed maken :(
maar euh is er nog steeds iemand in voor vrijdag??
persoonlijk vind ik zondag 10 uur beetje vroeg :X
en tja i moet zondag ook werken wel pas vom 3 uur maar toch
en euh chilli gewoon ene beetje druk erachter zetten ;) pf ene leen motor vragen :)

greetz het menneke
 
1)
maar euh is er nog steeds iemand in voor vrijdag??

2)
persoonlijk vind ik zondag 10 uur beetje vroeg :X

1)
Vrijdag kan ik wel. 18:00 uur haal ik wel vanaf me werk, naar huis en eten.
(Of we eten eerst wat bij de MAC, dan haal ik het zeker).

2)
Zondag ben ik een kijkje nemen in Veenendaal bij de MegaMeeting.
 
ik kan ook wel mee alleen heb ik een slome bike..

zoek cbr125

als dat geen probleem is ga ik wel een keer mee :]
Wittegaai wel de topsnelheid van een cb400n? Kan best wel dik 180kmu zijn. :P


Maar misschien een keertje met natas&ikke met de 400tjes een toertje doen? (en wie er verder zin he't :? )
 
cb400 leek me meer op 160 te liggen (en dan nog op de teller :+ )
anyway, je weet toch dat niet de CC's of de PK's (alleen) bepaald hoe snel iemand is, en gebrek aan CC's kan worden goedgemaakt door gebrek aan HC's O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan