motorijders in de buurt van gent

Volgens zijn profiel is het Gent in België

ir-fuel en WoKe zijn allebei van Gent. Ze rijden met een Ducati Monster
 
Ben regelmatig een weekendje in Ternat (zoals op dit eigenste moment :) ). Blijf dan logeren bij mijn vriendin :9 Vandaag nog lekker gaan eten in Gent. Is maar 25 minuten van Gent naar Ternat, van Ternat naar Gent hetzelfde (tiens.... :+ ).
 
jow, voor de moment zit ik tijdens de week in gent op kot en in de weekends in brugge, en k zou vree graag ook meer rondrijden, want meestal willek rijden maar weet ek totaal nie waar naartoe.

t probleem is dat ik dezer dagen vree weinig tijd heb (thesisdeadline en examens komen deraan, en mijn ontdekken van die site ier doet er ook nie veel goed aan) maar vanaf juni hebbek zeeën tijd dus als je mij dan nog herinnert en je zoekt nog volk laat zeker iets weten!
 
ik ben ook van wetteren dicht bij gent dus ben ook maar 24 jaar en rij wel met een gsxr 1000 dat zal het probleem wel een beetje zijn
 
Leuke wegen in Heusden??

zoveel hebben we er nu ook nie he

We hebben:
-Damvalleistraat met de brug over den E17 richting Destelbergen, en dan de Amando-bochtjes
-'t halve klaverblad

Als ik iets vergeten ben lees ik het graag :)
 
OK, dan nu ff concreet
Nu zaterdag in de buurt van Gent gaan toeren, uur en verzamelplaats nog te bepalen. Ikzelf rijd nog maar pas, dus het tempo zou niet echt hoog mogen liggen (ben motor ook nog maar aan het inrijden). Voeg je naam toe aan het lijstje als je erbij zal zijn.


WoKe
....
....
 
Terug
Bovenaan Onderaan