Motorijders uit Eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rijden jullie ook wel eens langs die rotonde op het station dan vanaf de vestdijk. Op dat blinde stuk rotonde steken altijd nog fietsers en voetgangers door rood over.

Ik blokkeerde mijn voorwiel helemaal toen er een chinees plots met de fiets midden op mijn rijbaan stond. Ik schampte zijn voorwiel met mijn schoen.

Close call
 
Ik rij regelmatig met een groep.
Die rotonde is bekend ja, maar dat er mensen oversteken weet je bij voorbaat. Maar idd leuk is anders.
 
Ik vind dat stoplicht op de vestdijk voor de rotonde (op de hoogte van de pathe en automatiek de bus) eigenlijk wel erger wat overstekende fietsers en voetgangers betreft. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar nog nooit met de motor gereden heb, alleen met de fiets en de auto. En in zo'n rotonde is dat natuurlijk wel irritant..
 
Ik vind dat stoplicht op de vestdijk voor de rotonde (op de hoogte van de pathe en automatiek de bus) eigenlijk wel erger wat overstekende fietsers en voetgangers betreft. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar nog nooit met de motor gereden heb, alleen met de fiets en de auto. En in zo'n rotonde is dat natuurlijk wel irritant..

Bedoel je het tweede stoplicht voor die rotonde? Wat is daar mis mee dan, die is toch overzichtelijk
 
Gemiddelde leeftijd zal rond de 24 liggen. Rijden mensen mee van 21 tot 27. En af en toe de ouders van een maat.
 
Hoe meer ziel hoe meer vreugd. Laat maar eens wat weten!!
Zie dat je student bent. In Eindhoven, of niet?
 
Bedoel je het tweede stoplicht voor die rotonde? Wat is daar mis mee dan, die is toch overzichtelijk


Jawel.. heel overzichtelijk, maar voetgangers en fietsers zijn op dat punt ineens kleurenblind en steken over zonder op stoplichten of verkeer te letten..
 
Ja, commerciele economie ook aan fontys. Studeer vandaag en morgen nog en dan afstudeergesprek. Kon bij mij ook wat eerder gedaan zijn. Ach ja veel te veel leuke hobbies. Heb ik elk geval een leuke tijd gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind niet dat je in Eindhoven echt lekker kan rijden.
Ik ga altijd liever de kant op van Eersel, Borkel, Valkenswaard, Achel enz.

Ik heb ook een R6, kunnen altijd een keer die kant op gaan als het goed weer is !

Hoor het wel.

Groeten,

Barry
 
Lijkt me een goed plan P-Barry. Moet alleen eerst even m'n R6 laten maken want die wil niet meer naar z'n drie omdat ik hem heb laten vallen bij m'n garage gvd.
 
Het is gebeurd toen ik de standaard uitzette en eraf ging. Blijkbaar was de standaard teruggeveerd, maar dat besefte ik pas te laat. Ik was er al af en kon 'm maar een klein beetje weerhouden van hard op stenen neerploffen.

Het ging niet hard maar blijkbaar voldoende om niet meer vanaf z'n twee naar boven te gaan. Heel vreemd, het ziet er niet verbogen uit maar er komt geen beweging meer in. Van 1 naar 2 en andersom is geen probleem.
 
ik kom ook uit eindhoven en ga graageen keer mee .ben hier in de kempen opgegroeit. ik weet hier in de omgeving goed de weg dus ook waar de mooie bochten liggen.oja ik rij zelf bmw,en ben zeker geen 24 meer.als dat geen probleem is,spreken we wel een keertje af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan