Motorkleding? Waar is de beste en goedkoopste...?

Duitsland bij Polo en Louis...

Leren sportcombi's bij Polo voor nog geen 300 euro bijvoorbeeld :)

Louis in Aken is prima maar erg volle zaak. Polo is daar heel wat groter. En waarom engels spreken? Kan je niet zelf passen? ;)
 
Je kan ook steeds Ebay Duitsland eens volgen. Staan regelmatig nieuwe lederen pakken op voor veel minder geld. Houdt natuurlijk wel steeds een klein risico in...
 
hahaaaaaaa weer een discussie over motorkleding, ........goede spijkerbroek,kisten, lerenjack/legerjas,helm en rijden maar...........
 
goede spijkerbroek
Op de rest van je outfit geen commentaar, maar dit is wel een beetje een debiele opmerking imho. Helemaal in dit topic waar de TS om motorkleding vraagt. Iedere halve zool weet dat ze bij de wibra de goedkoopste spijkerbroeken hebben |( .

Niet iedereen wil zn halve onderstel kwijt zijn bij een eventuele val :X
 
Op de rest van je outfit geen commentaar, maar dit is wel een beetje een debiele opmerking imho. Helemaal in dit topic waar de TS om motorkleding vraagt. Iedere halve zool weet dat ze bij de wibra de goedkoopste spijkerbroeken hebben |( .

Niet iedereen wil zn halve onderstel kwijt zijn bij een eventuele val :X
Nee, dat zie je verkeerd. Ik heb inmiddels van djagia in dit topic: (budget) motorkleding begrepen, dat je eigenlijk een heaumeaux bent als je beschermende kleding aantrekt. ;)
 
Ik ga morgen ook naar Duitsland om kleren te kopen.

Eerst ff langs Louis in Essen en als ik daar niet slaag zit om de hoek Hein Gericke.

Denk wel dat ik wat leuks kan vinden voor een aardige prijsje.

Oftewel naar Duitsland jongens! haha

Polo zit er ook vlakbij...

En je hebt in Essen ook een Nameless shop van Louis. daar verkopen ze (overjarige) restanten.
 
Ik heb een leren broek en een leren jas bij Louis gekocht. De broek was € 75 (aanbieding) en de jas €70 (was €200, restposten).

Als je niet om een merk geeft dan is dat heel goed te doen.
 
bij Hein Gericke is het redelijk goedkoop.
hier een aantal adressen : NL
AE Almere - merkerkant 11-13
HR Breda - spinveld 33
DM eindhoven - tongelresestraat 84a
DW Leiden - pelikaanstraat 9

ikzelf woon in maastrich, dus ben ik naar duitsland geweest.

ook hebben ze een site : www.hein-gericke.de

EvilSoes.
 
Heb op de motorbeurs in Utrecht goed zaken gedaan. MQP lederen combi, 299 euri. Heb je normaal amper de jas voor.

Heb maat 62, dus hebben ze een aardige buffel voor moeten slachten ! :+
 
De Goedkoopste en meest betrouwbare motorkleding met 1 jaar garantie, is te verkrijgen bij de rechtstreekse fabrikant/ groothandel : Restyle Motorkleding in Aalsmeer.

Check voor meer info : www.restylewear.com

of bel : 0297-323273.

Zeer Ruime keuze aan Motor kleding is altijd voorradig voor hele aantrekkelijke prijzen !!!

Bijlage: COMBI SUITS 1.JPG
 
Bij de motorzaak waaw we de motor kochten, krijgen we 15% korting. Maar omdat ik alles nog moet kopen denk ik dit percentage bij elke dealer wel te kunnen krijgen toch?

iemand tips voor betaalbare motorkleding in Noord Holland (kop van)??? :?

Sailor
 
De Goedkoopste en meest betrouwbare motorkleding met 1 jaar garantie, is te verkrijgen bij de rechtstreekse fabrikant/ groothandel : Restyle Motorkleding in Aalsmeer.

Check voor meer info : www.restylewear.com

of bel : 0297-323273.

Zeer Ruime keuze aan Motor kleding is altijd voorradig voor hele aantrekkelijke prijzen !!!


Als de pakken net zo professioneel zijn als deze helmen:

http://www.eurointlgroup.com/helmets/helmet_01.html

Die "Skull Top" ziet eruit alsof m'n neefje van 5 jaar oud met z'n handen aan de airbrush heeft gezeten.....en dan die Tie & Dye _O-
 
Ik ben voor mijn kleding naar PoloMotorad in Kleve (Duitsland) gereden, is net over de grens bij nijmegen in de buurt... weet niet waar je vandaan komt maar voor mij was het een uurtje rijden en 100% de moeite waard, heb een MoHawk jas en broek gekocht, Airoh warrior helm + helmmuts, handschoenen, slot en brillenkoker :9 gekocht... scheelde me ongeveer 150 euro aan `t eind van de dag vergeleken met nederland, vond ik wel de moeite waard. Ze spreken ook gewoon nederlands enzow, alleen afdingen (paar procentjes korting die je hier weleens krijgt) kennen ze daar niet.

effe googlen op PoloMotorad en dat kijken naar die in kleve (zijn er meerdere)

Mzzl! JMG
 
Ik was vandaag bij de rook en waterschade in eindhoven en daar hadden ze enkele (leren) broeken en niet duur, ze hadden ook nog verschillende motor helemen die er nog mooi uitzagen en er ging 60% van de prijs af!
 
Ik was vandaag bij de rook en waterschade in eindhoven en daar hadden ze enkele (leren) broeken en niet duur, ze hadden ook nog verschillende motor helemen die er nog mooi uitzagen en er ging 60% van de prijs af!
welke winkel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan