Motorprogramma op TV

ynnad

MF veteraan
24 feb 2009
1.070
18
Vanaf 29 Maart op rtl 7 vanaf 17:30 een programma genaamd Motoplus roadtrip :]
Waarin 2 presentatoren 1 man 1 vrouw samen met een bekende Nederlander(zal niet) :+
Op de motor door Nederland gaan touren. (de routes daarna down te loaden) :Y
Omdat Motoplus dit programma maakt zal er wel een hoog gehalte aan BMW promo inzitten O-) , Maar dat mag de pret niet drukken. :}
Voorlopig 8 uitzendingen.
Danny :W :]
 
Dat kennen we inmiddels, die motorprogramma's bij de commerciële omroep. Doorgaans is dat een aaneenschakeling van reclames. Ik las in de aankondiging dat het programma mede mogelijk wordt gemaakt door Yamaha, Kawasaki, BMW en Splash design (Macna, HJC). Drie keer raden op wat voor motoren ze gaan rijden en wat ze daarbij aan kleding dragen. Ik vrees dat ik een keer kijk en daarna teleurgesteld weer afhaak, maar wellicht weet men me positief te verrassen.
 
Zal de leeftijd wel zijn, maar ik vind de muziek altijd zo vreselijk die ze bij motorprogramma's gebruiken.

:)
 
Laten we afwachten. Ondertussen loopt op de belgische zender 4 ook nog een motorprogramma "Los easyriders"
 
Bedankt Dan,

Nieuw motorprogramma op RTL7: MotoPlus Roadtrip


Vanaf 29 maart 2014 zendt RTL7 om 17.30 uur het nieuwe programma MotoPlus Roadtrip uit. In acht aflevering van een half uur (later nog eens gevolgd door acht herhalingen) wil MotoPlus 'op tv laten zien hoe leuk motorrijden eigenlijk is'. In het programma komen de motoren ruim aan bod, net als de kleding, onderhoud- en rijtips, gadgets en accessoires, maar het doel is volgens de makers vooral om de leuke kant van het motorrijden in beeld te brengen. Daarvoor rijden presentatrice (en motorrijdster) Nadia Palesa, een MotoPlus-redacteur en een motorrijdende BN-er met drie motoren elke zaterdag een toerrit in Nederland. Zoals alle RTL-middagprogramma's zal ook dit nieuwe TV-programma gesponsorde onderdelen bevatten, op dit moment zorgen Yamaha, BMW, Kawasaki en Splash Design voor een bijdrage.

- See more at: Nieuw motorprogramma op RTL7: MotoPlus Roadtrip

http://brikkels.nl/index.php/view/215/Vanaf-29-maart-weer-een-motorprogramma-op-TV-MotoPlus-Roadtrip
 
Ach ja het is het proberen waard ;) Ben benieuwd of ze een beetje degelijke BN'ers weten te vinden...
 
Nou, dat was een goed motorprogramma zeg |(
Was er gewoon niet op :(
Na Googelen ben ik via de televizier en Kawasaki er achter gekomen dat het volgende week zondag om 17:30 of 18:30 uur op TV komt. Zal mij benieuwen. :Z
 
Laatst bewerkt:
Klopt ik las het vandaag ook in de Motoplus dat RTL het heeft verplaatst naar Zo 06 April.
De reden : Er waren zoveel positieve reacties op gekomen dat ze het een betere plek wilden geven omdat ze nu een grotere kijkdichtheid verwachten dan in 1e instantie was aangenomen.
Danny :W :]
 
Net gezien...wat een onzinprogramma. Motorrijden kunnen ze geen van allen, plaats op de weg was veeeeel te dicht op elkaar en continu over het fietspad heen. Levensgevaarlijke onervaren rijstijl!
 
Inderdaad, het ging echt nergens over en zoals ik al vreesde een aaneenschakeling van reclames. Al met al behoorlijk teleurstellend.
 
Info over de motoren was erg minimaal,hier had ik meer van verwacht.
Verder is het een keuvelprogrammatje met een centrale plaats voor een route.
Dit laatste vind ik wel aardig omdat je de route kunt downloaden.
Als cijfer geef ik het een 6je voor nu,misschien moeten ze nog wat inkomen.
 
Ja, het is beter als een programma waar ze over voetbal praten maar daar is alles mee gezegd.
Tips om na de winter te gaan rijden: ketting invetten, banden spanning en remblokken controleren. Tjonge jonge da's nog eens informatie waar je wat mee kunt. Maar het was een prachtige route van 110km en ze waren maar nét vóór het donker thuis?!??!?!?!?!?!
(pas om 18:00uur aangereden of zo?)
 
Route is zeker mooi, vooral de dijk naar deventer op het begin, al moet je hem dan wel helemaal pakken. Idd leuk dat je de route kan downloaden, dat stukje veluwe route ken ik niet.

Onervaren lijken ze zeker. En, wie gaat er in zn motorpak lekker picknicken? motoren midden op de weg. ff onder het rijden op je zadel ploffen en concluderen dat de vering goed is.... nee....

Iets meer in details en wat langer programma (dus geen extra reclames enzo) zou leuk zijn.
Maar ach het is een motor programma en iets is beter dan niets. Ik kijk wel hoor.

En idd beter dan alleen maar dat domme gelul over voetbal op tv.. de ene weet het nog beter als de ander en oohoho wat zijn ze grappig.
 
Laatst bewerkt:
Ja, het is beter als een programma waar ze over voetbal praten maar daar is alles mee gezegd.
Tips om na de winter te gaan rijden: ketting invetten, banden spanning en remblokken controleren. Tjonge jonge da's nog eens informatie waar je wat mee kunt. Maar het was een prachtige route van 110km en ze waren maar nét vóór het donker thuis?!??!?!?!?!?!
(pas om 18:00uur aangereden of zo?)


Ik vond het programma wederom weer een grote reclamefolder met commentaar waarbij ik denk :Z

Wat betreft mijn quote :

Jij hebt zeker nooit een filmpje gemaakt ;)

Voor een filmpje van ene half uur heb je heel wat uurtjes ruw materiaal nodig.... ;)
Daarnaast zullen er ook ongetwijfeld takes over gedaan zijn.

Er werd ook gezegd dat ze onervaren waren, vanwege hun positie op de weg.
Het kan natuurlijk zo zijn, dat de regisseur mooie plaatjes wil schieten met alle 3 de motoren in beeld. Dan kan ik me voorstellen dat ze niet meer echt de juiste lijnen rijden.

Niet alles wat op tv komt is echt waar ;)

:+


Om radio Kootwijk een keer aan te doen is wel echt een aanrader. Het mooist is het net voor zonsondergang als er verder niemand is. Je waant je gewoon in een andere wereld.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan