motorrijden en onvruchtbaarheid

Heh... motorpositiekleding (das dus bijna motorpolitiekleding haha). Nieuw gat in de markt, wie springt erin!

TS: verhaal lijkt me gigabullshit. Die hele zooi ligt ontzettend goed gedempt, daar dringt dat lichte trillen van de motor echt niet in door. Ik verwijs hem naar de categorie 'van rukken word je doof' - ingegeven door 'wishful thinking', in het ene geval door gristenen, in het andere geval door motorhaters.

(dat met die laptop lijkt me houdbaarder: ze hadden het in het onderzoek over uren per dag en daar wordt je kruis inderdaad knap warm van. Dat breng je niet in de sauna door, da's 2x tien minuten in de hitte, afkoelen, en dan de bar in toch? :P ))
 
ik vind dat trillen wel super irri, jeukt an je ballen en je kan er, met volledig pak aan, zo lastig bij om de boel recht te leggen B|
 
verhaal...
en de dames die verzot zijn op de tarzan....
...meer verhaaal...
[me]janice vraagt zich nu alleen wel af of dat trillen van de baarmoeder ook ontspant zodat de harde buiken verdwijnen :X [/me]

de tarzan krijg je nu gratis bij een jaar abbonnement op VIVA (ligt hier op tafel, de viva dan, van mijn vriendin) deze volledig nutteloze informatie is net zo volledig nutteloos als dat je van motorrijden onvruchtbaar kan worden, uitgezonderd die situaties waarbij inderdaad mannelijke onderdelen een bijzonder harde aanraking krijgen met de tank (denk ik...)
 
ik vind dat trillen wel super irri, jeukt an je ballen en je kan er, met volledig pak aan, zo lastig bij om de boel recht te leggen B|

hahahaha helemaal waar :}

Of dat er ineens een gat in de weg zit en je met je ballen tegen de tank aan knalt... |( |(

Dus maakt motorrijden onvruchtbaar??? :?
Ja maar dat geld alleen voor mannen :X :X
 
de tarzan krijg je nu gratis bij een jaar abbonnement op VIVA
*knip*


ohja O-)


[me]Cathje weet wel dat door zal rijden tot t niet meer gaat en meteen na de zwangerschap weer wil rijden[/me]

niet dat ik nu zwanger ben, voordat vriendje ineens schrikt bij t lezen van mijn post... :X

maar dat is mijn plan voor als t zover is...
 
Hooguit zou je jezelf de vraag moeten stellen of het slim is...Je moet dan ook aan de veiligheid van je kind denken, mocht je een of andere gratis vlieg- of 'glij'cursus krijgen
 
de tarzan krijg je nu gratis bij een jaar abbonnement op VIVA (ligt hier op tafel, de viva dan, van mijn vriendin) deze volledig nutteloze informatie is net zo volledig nutteloos als dat je van motorrijden onvruchtbaar kan worden, uitgezonderd die situaties waarbij inderdaad mannelijke onderdelen een bijzonder harde aanraking krijgen met de tank (denk ik...)

Hmm je hebt toch al wel hoop ik voor je de conclusie getroken he waarom ze nu VIVA leest :X .

Maar goed geen ervaring met de rest enzo, maar klingt als
full
 
hahahaha helemaal waar :}

Of dat er ineens een gat in de weg zit en je met je ballen tegen de tank aan knalt... |( |(

Dus maakt motorrijden onvruchtbaar??? :?
Ja maar dat geld alleen voor mannen :X :X
Dus een nieuw topic starten:

"Is wheelieën slecht voor je (manlijke) vruchtbaarheid?" :P :+
 
jammer dat het niet zo is,want dan had ik onze auto's meteen verkocht en werd er alleen nog maar motor gereden.zit niet echt te wachten op zo'n roze monstertje
 
toch is het niet goed om als zwangere vrouw te gaan motorrijden/achterop zitten

want dan krijg je van die motor freaks zoals ik ben,

mn ouders hebben het er nog regelmatig over dat ze niet op vakantie hadden moeten gaan toen mn moeder zwanger was van mij

@RaNk: idd ja das wel iets voor hun ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan