Motorrijders Kop van Noord-Holland Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet nog steeds niet of ik er ben...geloof dat t weer wel redelijk word :) Binnenkort toch dbkiller plaatsen :') Zeker tijdens dat soort ritjes irri...

Taartschep gaat er overigens van t weekend ook waarschijnlijk af *O*

Mooi man!! Dan is die fiets van jou echt helemaal geniaal :9~

Ik stop nu met spammen want gaat alweer veel te hard! Pagina 3 :W

Truste :z
 
Laatst bewerkt:
quote:
Koeldude schreef op 28 april 2009 @ 20:04:
Degene die de eerste post in het volgende deel doet, moet gelijk maar ff een datum prikken voor een meeting, kunnen we tenminste rijden in plaats van er over ouwehoeren......


Nou nou nou nou nou nou nou nou????
 
Ik ben in de buurt van geweest met me vorige motor :')

Maar ik heb een beetje laag hangende kruis dus kan me been niet goed naar buiten steken B| had een lengtemaat pak moeten kopen -O-

21lvdzr.jpg
 
In die bocht :} :} :}
Moet je nog steeds een keer laten zien :Y

Je wilt ook niet weten hoevaak we geoefend hebben. :')

Hier nog een foto'tje in de periode dat we aan het "oefenen" waren;

dsc0147y.jpg


Julliet Whiskey (Jan Wolter) kijkt of ik de grond wel raak, en Alex (Lexus) nam de foto denk ik. Mooie tijden waren dat. :P
 
@Giel:

Zeker leuke plek daar, ga daar ook laatste tijd wat vaker heen.. rij je ook aan de andere kant vd snelweg ?
 
Volgens mij al KD-end een afrit van een snelweg nemend.


De foto in bovenstaand berichtje :P
Aah, idd, nu je het zegt..

Het is trouwens gewoon een soort van landweggetje met weinig verkeer. Bij een op- of afrit heb ik het nog nooit gedaan omdat ik ook geen zin heb om op hoge snelheid de snelweg op te glijden of een vangrail onder de schuiven :P
 
@Giel:

Zeker leuke plek daar, ga daar ook laatste tijd wat vaker heen.. rij je ook aan de andere kant vd snelweg ?

Hoe bedoel je? Bij die rotonde of zo? Dit is iig de enige bocht van dat speelplekje waar ik mn knie aan de grond rijd. Rest vind ik allemaal ff te riskant. Deze bocht is echt overzichtelijk, goed asfalt (altijd ff van te voren langsrijden en kijken of er bagger ligt ivm landbouwverkeer oid) etc..
 
Hoe bedoel je? Bij die rotonde of zo? Dit is iig de enige bocht van dat speelplekje waar ik mn knie aan de grond rijd. Rest vind ik allemaal ff te riskant. Deze bocht is echt overzichtelijk, goed asfalt (altijd ff van te voren langsrijden en kijken of er bagger ligt ivm landbouwverkeer oid) etc..

Als je de snelweg oversteekt en dan bij de rotonde naar rechts en dan voor het "busstation" langs, daar heb je een overzichtelijke weg met wat S bochten en normale bochten waar je leuk kan knallen, en het is redelijk schoon(verschilt wel eens) en rustig.
 
Laatst bewerkt:
Dag dames en heren, een :W uit Polen.

Ik ben hier paar daagjes met koekblik voor een begrafenis (andere vader :N). Als je graag eens een tyfus eind wil rijden: ga vanaf Berlijn naar Gdanks! Fucking mooie wegen en bochjes en knap weer en goedkoop, veel motoren en knappe meiden :Y

Zo, genoeg reisbureau gespeeld, morgen weer terugrijden voor Koninginnedag! *O*
vooral zo rond de grenzen staan er veel langs de weg he! :+ ;)
 
Dat gaat lekker Dondersteen!

Ja oke Dave, maar het is niet over naar huis te schrijven want ouders vinden het loko hahaha _O-

Die gekkegeit doe ik ook alleenmaar daar :Y (en heel af en toe dan op andere plekken).

Bandjes maken idd heel veel uit, ik heb een MPP voor en een MProad 2 achter, supercombi :Y

FF posen :+
[afbeelding]
ik schijn de grootste snotbanden te hebben die er bestaan, conti avenue's, dus zal eens kijken of het echt veel uit maakt als deze op zijn, dan gooi ik er sport demons onder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan