Motorrijders "Kop van Noord Holland" Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag texel onveilig gemaakt, ik doop het om tot Isle of Texel, daar kan je nog gewoon ouderwets los.

@griff, afgelopen jaar keer heen geweest en het staan bij je glimmende motor doet me niet zoveel en zeker niet als de snorren er zijn en je dus ook niet ff kan spelen. Las overigens wel dat er wel gespeeld kon worden in amersfoort.
 
@griff, afgelopen jaar keer heen geweest en het staan bij je glimmende motor doet me niet zoveel en zeker niet als de snorren er zijn en je dus ook niet ff kan spelen. Las overigens wel dat er wel gespeeld kon worden in amersfoort.

In A'foort wordt idd 'even' gespeeld, totdat de snorren komen. Meestal binnen een half uur a 3 kwartier... Ook weinig aan dus B|
 
was net in amersfoort rond 12 uur kom ik daar aan met mijn vrouw helemaal geen 1 motor...

Dan ben je er ook veel te vroeg. :P Meestal gaat men pas rond 1 uur/half 2/2 uur daarheen.

Veenendaal was politie; 1 busje, paar undercover en nog wat coppers. In Amersfoort was helemaal geen politie en hebben ze gewoon anderhalf uur lopen stunten. Wheelies, burnouts, stoppies, alles. Toen kwam daarna idd de politie en was het afgelopen.

Was wel geslaagd. :)
 
Laatst bewerkt:
In A'foort wordt idd 'even' gespeeld, totdat de snorren komen. Meestal binnen een half uur a 3 kwartier... Ook weinig aan dus B|

Ik zag je net nog staan bij kruispunt provinciale weg/keern. Je stond voor rechtdoor en trok even een sprintje. Ik stond met Jw voor linksaf.
 
Dan ben je er ook veel te vroeg. :P Meestal gaat men pas rond 1 uur/half 2/2 uur daarheen.

Veenendaal was politie; 1 busje, paar undercover en nog wat coppers. In Amersfoort was helemaal geen politie en hebben ze gewoon anderhalf uur lopen stunten. Wheelies, burnouts, stoppies, alles. Toen kwam daarna idd de politie en was het afgelopen.

Was wel geslaagd. :)


Hmzzzz nou ja was toch wel ff een lekker ritje behalve dat de vrouw er constant afmoest omdat ze last had
 
vandaag texel onveilig gemaakt, ik doop het om tot Isle of Texel, daar kan je nog gewoon ouderwets los.

@griff, afgelopen jaar keer heen geweest en het staan bij je glimmende motor doet me niet zoveel en zeker niet als de snorren er zijn en je dus ook niet ff kan spelen. Las overigens wel dat er wel gespeeld kon worden in amersfoort.

Hmm... Inderdaad, in Veenendaal was niet zo heel veel te doen nee.. Toen hebben we besloten om maar weer naar huis te rijden. (Amersfoort niet meegepakt, was vorig jaar ook snel afgelopen daar) En nu lees ik hier dat het dit jaar wel raak was, godverdegodverde... :X

Ach geeft niet, op de terugweg nog een mooi ritje gereden met voornamelijk Riggard, Sharon (D-S) en Danny (Kawa_Boy). Nog ff lekker op een terrasje gezeten met zn 4ren, en via de dijkjes weer terug naar Alkmaar. Was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar :Y
 
Ik zag je net nog staan bij kruispunt provinciale weg/keern. Je stond voor rechtdoor en trok even een sprintje. Ik stond met Jw voor linksaf.

Ik heb je ook gezien idd, ik was alleen bezig met voorkruipen en kon niet goed zien wie jullie waren, ik zag wel een stickert. :W
 
@ Sharon

MFMM20090830806.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan