Motorrijders "Kop van Noord Holland" Deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rijd ik vanmiddag ergens bij Driehuizen, valt er toch een bombardement van kastanjes uit de lucht bovenop mij :? .......écht pijnlijk! :Y
Geen deuken in mijn brommert, maar wel in mij. Heb er in ieder geval een flinke blauwe plek aan overgehouden.

The 'Miss' is lekker gepoetst dus nu eerst koffie en koekjes! :9
 
Rijd ik vanmiddag ergens bij Driehuizen, valt er toch een bombardement van kastanjes uit de lucht bovenop mij :? .......écht pijnlijk! :Y
Geen deuken in mijn brommert, maar wel in mij. Heb er in ieder geval een flinke blauwe plek aan overgehouden.

The 'Miss' is lekker gepoetst dus nu eerst koffie en koekjes! :9
Je moet ook langs die bomen rijden en niet er tegen aan! :o
 
Middag :W

Zo maar eens m´n tas inpakken voor een weekje Vlissingen :Z

Dat Jannemanz hier stond met z´n motor....damn! Waarom heb ik er nou geen een! '(
 
Rijd ik vanmiddag ergens bij Driehuizen, valt er toch een bombardement van kastanjes uit de lucht bovenop mij :? .......écht pijnlijk! :Y
Geen deuken in mijn brommert, maar wel in mij. Heb er in ieder geval een flinke blauwe plek aan overgehouden.

The 'Miss' is lekker gepoetst dus nu eerst koffie en koekjes! :9
_O- _O-
 
zo net terug van ritje texel heen ging goed terug wachten voor de boot laat ik me motor vallen dacht dat mijn standaard uitstond :$ :') gelukkig niks. In dh laat ik em paar keer uitvallen :$ en daarna wordt baka bijn frontaal voor ze flikker gereden door een of andere mafkees die aan het inhalen was en ff later knalt me linker demper van de uitlaatbocht af _O- . kon hem er zo weer op douwen maar moet wel ff wat beter vast gezet worden

Idd. Weer een paar ervaringen rijker. Was een leuk dagje!
 
zo net terug van ritje texel heen ging goed terug wachten voor de boot laat ik me motor vallen dacht dat mijn standaard uitstond :$ :') gelukkig niks. In dh laat ik em paar keer uitvallen :$ en daarna wordt baka bijn frontaal voor ze flikker gereden door een of andere mafkees die aan het inhalen was en ff later knalt me linker demper van de uitlaatbocht af _O- . kon hem er zo weer op douwen maar moet wel ff wat beter vast gezet worden


weer zo'n eikel die zijn Sjonnie Special 1000PK overschatte, en met die rij auto's kon ie nergens meer heen.gelukkig was de weg net breed genoeg, maar nu weet ik hoe een vlieg zich voelt als ie het kuipruitje ziet naderen :o

maarreh, ik dek dat dat uitvallen mss komt door die uitlaa bochten die niet goed vastzitten?
 


Jaja, lach maar '(

Kiek'es........... Blauw! -O-
full
 
Das een serieuze blauwe plek :Y . Hoe groot zijn die kastanjes bij jullie in de buurt wel niet? :+
 
Das een serieuze blauwe plek :Y . Hoe groot zijn die kastanjes bij jullie in de buurt wel niet? :+


Standaard formaat voorzover ik kon zien. Maar als ze al motorrijdend 'en masse' op je neerkomen, dan kan dit een gevolg zijn :o
 
platoon style:"shut up and take the pain!" :+ :P

still, je zal maar harley rijden met je blote armen en je leren hesje, danheb je pas echt "blue tatoos"

maar waar raakten ze je dan? wat voor kleding droeg je?
 
zo net terug van ritje texel heen ging goed terug wachten voor de boot laat ik me motor vallen dacht dat mijn standaard uitstond :$ :') gelukkig niks. In dh laat ik em paar keer uitvallen :$ en daarna wordt baka bijn frontaal voor ze flikker gereden door een of andere mafkees die aan het inhalen was en ff later knalt me linker demper van de uitlaatbocht af _O- . kon hem er zo weer op douwen maar moet wel ff wat beter vast gezet worden
Je begint nu wel echt op een brokkenpiloot te lijken hoor.. :P
 
platoon style:"shut up and take the pain!" :+ :P

still, je zal maar harley rijden met je blote armen en je leren hesje, danheb je pas echt "blue tatoos"

maar waar raakten ze je dan? wat voor kleding droeg je?



Indeed! Ben ook maar een beetje aan het dollen :P

Ik had gewoon een van mijn motorpakken aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan