Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er hier trouwens nog een loodgieter oid in de zaal? B|

stalen leiding van de CV is lek in de kruipruimte, ik heb 2 sokken en een stuk leiding nodig om een 1" leiding te repareren B| '( en er is weer niks meer open natuurlijk
nvm
 
Laatst bewerkt:
Zelf maken misschien :+ Water koken en dan de waterdamp weer opvangen en laten condenseren (refluxen)? :P

tjoh, de tip van Diekooi ter harte genomen en ff naar een Shell gereden, litertje voor E1,50, daar ga ik niet zelf voor lopen kloten ;)
verontrustend nieuws: net motorolie gepeilt: NIETS, peilstokje kwam schoon omhoog.... mmm...
Eerst maar eens kijken of ik uberhaupt de startmotor kan laten draaien, en dan verder kijken. to do list wordt langer en langer :P denk dat ik er maar een hobby bike van make, en een andere koop zodra ik mn A heb, om op te rijden
 
leeg peilstokje is niet zo erg die gs500 van me. heeft ook de 80 k gehaald. vaker droog dan nat. en je moet straks toch nog je olie+ filters vervangen. scheeld weer een liter aftappen.
 
dat dacht ik ook al Diekooi.

Net mn accu na 2uurtjes laden eens aan de motor gehangen... zelfs mn verlichting doet het niet, dus laat hem ff nachtje aan de lader liggen, en morgen maar met een multimeter aan de slag.
heb alweer zin in morgen, lekker sleutelen! ;)
 
dat dacht ik ook al Diekooi.

Net mn accu na 2uurtjes laden eens aan de motor gehangen... zelfs mn verlichting doet het niet, dus laat hem ff nachtje aan de lader liggen, en morgen maar met een multimeter aan de slag.
heb alweer zin in morgen, lekker sleutelen! ;)
dood is dood hoor :+

heb nog wel een simpel a123 accu'tje liggen van m'n DRZ, maar weet niet of die nog werkt.
 
mmm, als ik die voor een mooi prijsje zou kunnen overnemen van je, zou geweldig zijn... op mijn accu staat: 12V/12AH en type(?) 12N12A-4A-1

kan ik btw mn auto accu aansluiten zodat ik in ieder geval kan testen?( direct, of met startkabels) he weinig zin om 50 30euro aan een accu uit tegeven zonder dat ik verder kan kijken wat er aan die motor mankeert, ja ik ben gierig...
 
Laatst bewerkt:
@ Daan:
Hoe komt het dan MSN en Pidgin het niet meer doet op dit oude hok van mij?
Bij het downloaden van msn gaat het download balkje, als hij bijna klaar is, weer helemaal terug! Dan zie je zo dat balkje teruggaan. En bij Pidgin krijg ik errors!
En en... opnieuw erop zetten heeft geen zin, dan is het dito.
En een oude msn erop zetten doet het ook niet, want dan word ik verplicht om die nieuwe er weer op te zetten. Wat mijn pc dus niet pakt ofzo?

Ik denk, dat snap jij vast wel. B|
 
Laatst bewerkt:
@ Daan:
Hoe komt het dan MSN en Pidgin het niet meer doet op dit oude hok van mij?
Bij het downloaden van msn gaat het download balkje, als hij bijna klaar is, weer helemaal terug! Dan zie je zo dat balkje teruggaan. En bij Pidgin krijg ik errors!
En en... opnieuw erop zetten heeft geen zin, dan is het dito.
En een oude msn erop zetten doet het ook niet, want dan word ik verplicht om die nieuwe er weer op te zetten. Wat mijn pc dus niet pakt ofzo?

Ik denk, dat snap jij vast wel. B|
Mijn Pidgin doet het ook neit meer... Iets met certificaat fouten ofozo :?
 
hij's fijn... accu opgeladen, netjes 13volt. mooi! accu erin: niets. mmmmmm kijk onder mn contactslot en zie wat draadjes loshangen, jahoor, draden doorgeknipt! ok, kroonsteentjes gepakt, en alles weer verbonden, nog niets. geen stroom op de draden bij slot, nada. nu maar wachten tot mn broertje zn nes uit komt(en me wil helpen), want van die elektrische schema's word ik gek.
 
hij's fijn... accu opgeladen, netjes 13volt. mooi! accu erin: niets. mmmmmm kijk onder mn contactslot en zie wat draadjes loshangen, jahoor, draden doorgeknipt! ok, kroonsteentjes gepakt, en alles weer verbonden, nog niets. geen stroom op de draden bij slot, nada. nu maar wachten tot mn broertje zn nes uit komt(en me wil helpen), want van die elektrische schema's word ik gek.


Dat is toch tijdelijk mag ik hopen :?
 
ja Hansss heel erg tijdelijk. gewoon om te kunnen testen en uitsluiten. wordt netjes gesoldeerd en afgedekt met krimpkous, of zelfs helemaal vervangen. een beetje beunen vind ik niet erg, maar kroonsteentjes.... ;)
 
ut was heerlijk *O*

Robs-bike.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan