Motorrijders "Kop van Noord Holland" Deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, oook weer thuis... Eerst dagje beursen, daarna nog even een bestuursvergadering. Kolere wat is het mistig, niet fijn op de brommer...

Gesproken: Richard (hij heeft me zelfs gelijk gegeven!!!! :+ ) en Sharon.
Gespot (hij liep erg hard voorbij): Lukas.

Hoe de beurs zelf was? Geen idee, in ieder geval niet heel druk, de rest ga ik morgen nog even bekijken. Daarna vanaf een uurtje of 18.00 nog te vinden bij het standje van Moto Sportivo.
 
Ik ben trouwens ook geslaagd. Otoplastieken aangemeten en een nieuwe helm. De Shoei die ik wilde zat prima. :Y

En die Marushin troep vind ik ook maar beetje fragiele meuk. -O- Vind er niet zoveel aan. Dan voelt een Shoei/Arai toch veel "beter" en sterker aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens ook geslaagd. Otoplastieken aangemeten en een nieuwe helm. De Shoei die ik wilde zat prima. :Y

En die Marushin troep vind ik ook maar beetje fragiele meuk. -O- Vind er niet zoveel aan. Dan voelt een Shoei/Arai toch veel "beter" en sterker aan.
Ze komen toch als een van de beste uit de testen en zijn vrij licht.
Maar wat vond jij er niet goed aan dan?
 
Ze komen toch als een van de beste uit de testen en zijn vrij licht.
Maar wat vond jij er niet goed aan dan?

Ze zullen qua veiligheid ook gerust goed zijn, maar het voelt kwalitatief gewoon minder aan dan een a-merk. Het ziet er fragieler uit. Wellicht zit het puur tussen de oren en komt het deels door het gewicht hoor :P Dat kan ook..
 
Zo, oook weer thuis... Eerst dagje beursen, daarna nog even een bestuursvergadering. Kolere wat is het mistig, niet fijn op de brommer...

Gesproken: Richard (hij heeft me zelfs gelijk gegeven!!!! :+ ) en Sharon.
Gespot (hij liep erg hard voorbij): Lukas.

Hoe de beurs zelf was? Geen idee, in ieder geval niet heel druk, de rest ga ik morgen nog even bekijken. Daarna vanaf een uurtje of 18.00 nog te vinden bij het standje van Moto Sportivo.

en dan roep je niet eens ff })

waarschijnlijk was ik op weg terug naar die pool die een leuk SBK kitje had liggen voor weinig *D helaas voor een VFR800, dus ken nu weer in de verkoop :+
full


voor de rest een hoop beursaanbiedingen gezien :') 10% korting enz :N :') wauwieee _O-
 
Ze zullen qua veiligheid ook gerust goed zijn, maar het voelt kwalitatief gewoon minder aan dan een a-merk. Het ziet er fragieler uit. Wellicht zit het puur tussen de oren en komt het deels door het gewicht hoor :P Dat kan ook..

m'n vriend z'n helm is ook een vrij onbekend merk, niet onthouden, dus dat zegt genoeg.
Maargoed wanneer hij eens achterop zit dat is ook zelden en tot nu toe eigenlijk ook niet voorgekomen, maarr mocht hij achterop zitten, heeft hij gewoon een helm die hém lekker zit.

Die BMW sand-kleur pakken heb ik inderdaad veel voorbij zien hobbelen op de beurs,

ik ben trouwens nog op de foto gezet toen ik even op de ducati hypermotard ging zitten :$
 
Ik heb van ongeveer elk merk de XS opgehad en allemaal te groot.
Wordt dus echt zoeken naar een merk met XXS. -O-
En dan ook nog naar een winkel waar ze op voorraad zijn..
Dat wordt dus weer een ritje naar Nijmegen..

Of een ritje naar Robert Schumacher.
 
en dan roep je niet eens ff })

waarschijnlijk was ik op weg terug naar die pool die een leuk SBK kitje had liggen voor weinig *D helaas voor een VFR800, dus ken nu weer in de verkoop :+
[afbeelding]

voor de rest een hoop beursaanbiedingen gezien :') 10% korting enz :N :') wauwieee _O-
Ik stond ondertussen met iemand te praten, dus om dan hard over de vloer te gaan staan schreeuwennn.. Nehhhh... :+
 
Den Helder krijgt eigen motorzaak
Gepubliceerd op 25 februari 11, 15:09 Laatst bijgewerkt op 25 februari 11, 15:13

DEN HELDER AAN ZEE - Den Helder heeft met ingang van aanstaande dinsdag haar eigen motorzaak. Aan de Blokmakersweg op Kooypunt openen Jarno en Jolanda Smit De Kust Motorservice. In eerste instantie bedoeld voor onderhoud en reparatie van motoren. ,,Binnenkort gaan we ook beginnen met de verkoop van jonge, tweedehands motoren. En in de toekomst willen we ook motoren gaan verhuren. Mensen die op de motor een dagje naar Texel willen bijvoorbeeld.'' Er is bewust voor Den Helder gekozen. ,,Zoiets is hier nog niet. De dichtstbijzijnde motorzaken zijn in 't Zand en Hippolytushoef.''

Bron: De Gooi- en Eemlander

Het zal mij benieuwen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan