Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 55!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar kunnen we nog wel nu reageren dan..? :P


Goedemorgen noord-holland 8-)Hi Miss Beierische Motor Werke ;)
Ik kom eigenlijk uit Santpoort. Ik werk in Velserbroek en ik had tot voor kort 2 paarden die in Bakkum stonden. Ik wilde er een beetje tussenin gaan wonen.
Aangezien je in Heemskerk een vrijstaand huis hebt voor de prijs van een rijtjeshuis in Santpoort, was de keuze snel gemaakt.
Het wonen bevalt me ook prima, er is een oude dorpskern, compleet met dorpsfeesten, pleintje met kroegen etc.
Ook alle winkels zoals Hema, AH enzo zijn allemaal aanwezig en binnen loop afstand. Ook is er een nieubouw project waar betaalbare huizen worden gebouwd in amsterdamse stijl, compleet met trapgeveltjes, pleintjes en paaltjes.
Nadeel voor jou is wel dat hoe dichter je van jou uit richting de randstad komt, dat het steeds duurder wordt.
Overigens overweeg ik mn huis te verkopen als de markt iets beter is, aangezien het voor mij alleen een beetje aan de grote kant is.

(is het trouwens de gewoonte dat je hier na iedere post met "met vriendelijke groeten" afsluit? Dat maakt het wel erg formeel ;) )

Ow ik zie dat die vraag al gesteld was #lees blijkbaar niet alles goed :$
Aha, klinkt goed. Toch heb ik het idee dat je huis net wat boven mijn+vriends starters budget is. :+ Maar we staan altijd open voor een vrijstaande villa voor 200.000 . *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan