Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt wat jij zegt, anwb is zeker irritant! En dubbelen vragen! Ff kijken of ik vanavond nog wat op internet kan vinden van vekabest. Dat wat jij zegt van 2wielen of meer klopt ook ja. Alleen als je gevarenlichten heb is het weer niet verplicht!!! En dat hebben auto's ook.
 
Die vraag heb ik ook voor mijn autotheorie, tijdens theorieles toen, fout... Ik dacht dat je maar 1 bord had, maar je hebt er dus 2, welke ook allebei verschillend zijn.. :P Ene is voor op een vrachtwagen, de andere voor op de oplegger...

Deze dus:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ja, deze vraag dus :) Ik had alleen onthouden dat die twee borden bij een vrachtauto hoorden, maar niet voor welk onderdeel :P
 
Met diagonale strepen = vrachwaggel, rode rand, geel midden = oplegger.. Ezelsbruggetje: Die op de oplegger 'lijkt' ook op een oplegger ;)
 
Vanmorgen geslaagd voor mijn AVD. Wil de mensen uit dit topic even bedanken en Simon in het bijzonder, heb veel gehad aan alle reacties en nuttige tips!
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! *O* Geen dank hoor! Tips in de OP hebben we met z'n alle bij elkaar geschraapt hoor, komen niet alleen van mij :P Altijd leuk als je elkaar kan helpen en beetje kletsen toch, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! :P

Heb je ook al een motor (op het oog)? :)
 
Laatst bewerkt:
Breaking news :o

Uit een zeer uitgebreid onderzoek is aangetoond dat het eten van een banaan altijd zal leiden tot het slagen op een examen. Indien er geen banaan wordt gegeten zal er de mogelijkheid bestaan dat het examen niet wordt gehaald.

Bron: http://poll.pollcode.com/bazoca_result?v
 
Gefeliciteerd! *O* Geen dank hoor! Tips in de OP hebben we met z'n alle bij elkaar geschraapt hoor, komen niet alleen van mij :P Altijd leuk als je elkaar kan helpen en beetje kletsen toch, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! :P

Heb je ook al een motor (op het oog)? :)

Zit te denken aan een cbr 600 F. Vanmiddag gelijk naar het gemeentehuis gegaan, nog geen drie uur nadat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was kon ik het rijbewijs al aanvragen.

Bedankt voor de felicitaties!
 
Verassing is er een beetje af,
maar ik ben ge-fucking-slaagd! :+

ontbijt bestond overigens uit:
1 smoothie banaan sinaasappel,
1 bak muesli met banaan.
Voor het examen ook nog even een banaan gegeten.

0 fouten ! :D
 
Gister weer na een maand rijles gehad, was wel weer erg lekker :D naar utrecht toe geweest en daar wat examen stukjes gereden, ik heb nog 5 lessen in 3 weken en de 26ste moet ik afrijden, instructeur zegt dat wel moet lukken. maar ik vroeg me af hoeveel is ongv het gemiddelde qua lessen voor avd examen?
 
Gister weer na een maand rijles gehad, was wel weer erg lekker :D naar utrecht toe geweest en daar wat examen stukjes gereden, ik heb nog 5 lessen in 3 weken en de 26ste moet ik afrijden, instructeur zegt dat wel moet lukken. maar ik vroeg me af hoeveel is ongv het gemiddelde qua lessen voor avd examen?

daar is geen gemiddelde voor, de een rijdt zo weg, de ander is met een jaar nog bezig.
Kan je geen touw aan vastknopen. Als de instructeur zegt dat het moet lukken, moet het lukken.
 
Okee :D
ben daarstraks ook bij motoport uithoorn geweest, even een textiel broek gehaald dus qua kleding ben ik er ook klaar voor, motor ook gevonden denk ik een sv650n mooie naked weinig kilometers, kort kentekenplaathouder kleine knipper lichten :) prijs vind ook ook wel schappelijk, dus over 3 weken afrijden en gaan :D wel jammer van die 25kw regel. Dat je bijna nergens ook kan proef rijden... vind best lastig om iets te kopen waarmee je alleen even stukje op parkeerplaats mag rijden.
 
Verassing is er een beetje af,
maar ik ben ge-fucking-slaagd! :+

ontbijt bestond overigens uit:
1 smoothie banaan sinaasappel,
1 bak muesli met banaan.
Voor het examen ook nog even een banaan gegeten.

0 fouten ! :D

Gefeliciteerd! *O* Blij trouwens dat hooguit de verrassing er af was en dat het niet ging om een verassing :+
 
Gefeliciteerd! *O* Blij trouwens dat hooguit de verrassing er af was en dat het niet ging om een verassing :+

zat wel een beetje een verassing aan: langzame slalom die steeds fout gaat ging in 1x goed, en halve draai naar links en uitwijk die ik nooit fout heb gedaan gingen beide fout, en over.
 
Komt door de bananen :Y

Nu weet ik het zeker, vooral als het bewezen is. Deze jongen gaat gewoon met een halve tros bananen naar de CBR.
 
Zit te denken aan een cbr 600 F. Vanmiddag gelijk naar het gemeentehuis gegaan, nog geen drie uur nadat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was kon ik het rijbewijs al aanvragen.

Bedankt voor de felicitaties!

Zijn leuke motoren hoor, zegt iedereen.. Heb er dus zelf ook 1, kan je alleen nog niet vertellen hoe die rijdt... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan