motorrit gsx-R rijders barneveld

homers

MF veteraan
9 aug 2002
2.768
0
Heerde
Beste suzuki gsx-R rijders.

Vanaf motor huis de Valkenier in barneveld is er zaterdag 1 maart 2003 een "begroetings-rit" ter ere van een gsx-r rijder die 50 jaar word.

09:30 - 10:00 uur , koffie drinken
10:00 - 12:00 uur , vertrek met zoveel mogelijk GSX-Ren om een GSX-R rijder die 50 jaar wordt te begroeten.

Misschien dat er onder jullie mensen zijn die hier aan mee willen doen.Hoe meer rijders hoe beter.vandaar deze topic.

Graag tot dan erik + john.
 
Klinkt leuk, ik heb een GSX-R, woon in de buurt van Barneveld en de Valkenier is mijn dealer. Dus... alle redenen om te gaan.
Count me in.


B.t.w. waar gaat de rit heen ?
 
Oei, ik zou Bianca daar nog over terug bellen helemaal vergeten. |(
Maar ik kan dan waarschijnlijk niet omdat ik m'n gixxer nog steeds niet af heb,
druk,druk,druk.
Oja, volgens mij zouden ze bij kasteel de schaffelaar een groepsfoto gaan maken.
 
:^ Da's altijd de goeie kant op :) Ik ben er iig bij. Wist trouwens niet dat het alleen om gixxers ging, maar des te beter 8-)
 
Afhankelijk van het weer en of mijn motor weer wil starten na 4 maanden, heb ik er wel zin in.
 
het zijn toch niet alleen de gsx-r soesjes die meerijden? ik rij namelijk op dat ouwe hok van een gs en heb me ook al ingeschreven bij bianca... maar dan moet ie natuurlijk wel gemaakt zijn, hij staat nu nog bij willem in de werkplaats en aangezien het errug druk is...

maar volgens mij hoeven het dus niet speciaal de gsx-r motoren te zijn.

tot zaterdag mensen!
 
Ik ben de organisator van het geheel en het is de bedoeling dat we 50 sportieve Suzuki's bij elkaar krijgen om mijn kameraad te verrassen op zijn 50 ste verjaardag.
Dus geen choppers, waterbakken zijn wel van harte welkom daar hij naast z'n GSX-R 1000 nog een waterorgel heeft.
We gaan een ritje door Barneveld maken en bij mooi weer zal Marco Fraanje ons een stukje Veluwe laten zien zodat je je banden alvast mooi rond kunt rijden.
Koffie en gebak en natuurlijk een bezoek aan de Suz. excl. dealer zijn geregeld.

Dus: 09.30 Koffie bij De Valkenier
 
ik weet het, hij rijd ook gs... toch? tenminste dat heb ik horen vertellen. ik dus ook. alleen de mijne staat meer bij willem dan bij mij in de garage. maar ik ben zaterdag zeker van de partij.

en voor de gene die er altijd op vrijdag avond zijn:

Tot morgen!
 
Ben net weer terug, was leuk. Toch nog een hoop gixxers bij elkaar (en een paar andere motoren).

Klein minpuntje, er viel iemand tegen me aan zodat ik mijn motor neer moest leggen. Gelukkig alleen carterdeksel beschadigd en die is al weer besteld. Volgende week wordt hij gemonteerd (samen met de 1000 km beurt).

Is er nog iemand die foto's heeft ?
 
Veel lulliger kan het geloof ik niet Hans '( . Maar ik vond t iig ook wel leuk, zelfs al die bejaarden (het feestvarken was bij zn moeder op bezoek) vonden het het leuk :P . En de taart smaakte ook best :9 .

Foto's zullen wel op www.de-valkenier.nl komen, aangezien Wim de hele tijd liep te klikken.
 
Er kwam zelfs een bejaarde naar me toe om me raad te geven, hoe ik die zwarte strepen van m'n laars van het kontje af kon krijgen :P
 
Laat maar Hans ik weet het al weer gezien de niet zo goed be(vallen) rit.
Ik was diegene die de motor rechtop zette, dacht trouwens even dat je een andere Hans was. Maar ja die andere was Hans Anders wie anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan