motorscooter honda sh-300 MT-FF-82 gejat Amsterdam

wyborowa

Rookie
24 dec 2007
8
0
Vannacht of gisterenavond is mijn scooter gejat in Amsterdam Geuzenbuurt (de Baarsjes), Honda sh300, bouwjaar 2008, Donkergrijs metallic. Ze hebben alles sleutels, kentekenbewijs etc. Daarvoor hebben ze eerst in mijn huis ingebroken, alles overhoop gehaald en die dingen bij elkaar gezocht.

Kenteken: MT-FF-82

Misschien wordt hij ergens te koop aangeboden. Be aware please.

Groeten, Patrick
 
is dat zoiets als dit?

honda-sh-300-2011_3.jpg
 
wtf, zelfs de kentekenpapieren erbij gezocht. En dat is het enige wat ze gejat hebben? Nogal gerichte actie voor iets met (relatief) lage waarde, dat zijn eerder streken die je zou verwachten bij een Mercedes of Audi...

Succes ermee...
 
ik woon ook in de baarsjes, ze hebben ook bij mij proberen in te breken vorige week, gelukkig is het ze niet gelukt om mijn woning in te komen, anders was mijn beessie misschien ook weg.
Succes en sterkte en ik hoop dat ze de f@ckers pakken...
 
Dank voor jullie medeleven.

Bij het opruimen van alle ellende blijken de papieren toch niet gestolen te zijn. Paspoort, rijbewijs en bankpas zijn inmiddels elders in de wijk gevonden.
Van motor helaas geen enkel spoor.

Ze hebben ook nog andere spullen meegenomen: video camera, fototoestel, telefoon...grotere spullen hebben ze gelukkig achtergelaten.
 
Laatst bewerkt:
Oeh komt wel dichtbij nu.

Zal schoonpaps morgen even bellen of ie mijn CBR in de garage kwijt kan.
en anders bij mams weer in de schuur want 4 maanden stil laten staan voor de deur zie ik even niet meer zitten.

Gelukkig heb je je personalia wel alweer terug.

Denk dat ze hebben ingebroken en er toen achter zijn gekomen dat je de eigenaar van die honda was.

Sterkte met de rest ik hou me oogjes open havengebied en Westerpark.

Roxio gaat ze sleutels morgenochtend vroeg even op zolder verstoppen
 
drijven er eens geen lijken in de buurt, doen ze dit..... wel heeeeel dicht in de buurt dit....
 
Terug
Bovenaan Onderaan