Motorshow Scheveningen

Ja Zut,

Je moet weten waar je prioriteiten liggen he! ;)
Terwijl jij gezellig met de visite zit, gaan wij ons wel
verlekkeren aan al het moois. |(

Ach, jij gaat zaterdag toch nog ff?
Misschien zie ik je dan nog wel.
 
Zut: heel misschien zie ik je dan nog.. hangt ervanaf of
ik dan al opgehaald ben door mijn \"chauffeur\" voor de rijles.

Ohjajoh: ik vind het prima, bij jou dan?
(meer ruimte) Wanneer hoelaat?
Tis wel een stukje fietsen voor me ;)
Ik woon namelijk in de Seinpoststraat.

Ga je zondag niet?
Dan kunnen degene die zondag gaan wel bij mij langskomen.

Jongens (en dames), zeg het maar.
 
Laatst bewerkt:
Mooi, dan kan men zondag bij mij komen.
U komt allen maar, ik merk het wel...

Seinpoststraat 12
Den Haag
Vanaf 13:00 welkom
Voorkamer
 
Ik ben er vanmiddag al geweest maar vind het een beetje tegenvallen. Geen SP2, geen Fireblade, geen R1, wel de nieuwe VFR :r .
 
Wat hadden ze wel staan dan ???????

Kan wel zien dan dat het door Promotor georganiseerd is, kutblad.
 
ok, d\'r is dus echt geen reden om naar de pier te gaan heren, echt bagger. Maximum, www.raul.nl en Unstable zijn gisteravond geweest, enne....geen R1, geen Fireblade.....en geen Duc 998!!! Alle 2002 modellen zijn er gewoon NIET!!

Promotor is echt wat vergeten te vragen aan de merken, of ze zijn te voorbarig geweest met het organiseren van dit evenement. Want GEEN nieuwe modellen.

Ik vond het echt ZWAAR tegenvallen!!! Of misschien dat yamaha vandaag en morgen alleen de R1 2002 heeft staan, want in NL is ie wel.....aldus Corne Klijn.
 
Ik ga vanavond(zaterdagavond) kijken en daarna naar de Crazy Piano\'s.

Lijkt tegen te vallen, maarja.

Er schijnt wel in december in Ahoy Rotterdam een beurs te komen met alle nieuwe modellen.
 
[plaagmode]
Alle modellen waren er vandaag!! De R1 is echt mooi hoor!!
[plaagmode]

NOT

realiteit:
niets aan. Ik had me verheugd op de nieuwe r1, maar die was er dus niet. Alleen de nieuwe zx636r stond er, maar die vond ik toch al niet mooi.

wel nog even op een goldwing gezeten. Ik ben gek van knopjes en die goldwing heeft ze allemaal. Die motor zit lekkerder als mijn bank!

Nog wel even op de terugweg een bijna ongeluk gehad toen ik vanaf een tankstation de snelweg weer op wilde. Ik reed 70 a 80 toen er een auto van de parkeerplaats ook invoegde op de invoegstrook. Ik had hem al gezien, maar hij draaide hem recht voor me (15 meter)ineens ook die strook op. Flinke remactie plus uitwijkmanouvre (met zijn tweeen op de R6) maar het ging maar net goed.

Ik was gelijk boos en na die uitwijkactie heb ik nog wel even zijn spiegel van zijn/haar auto eraf geslagen uit woede. Daarna snel weggereden en bij de volgende afslag gelijk eraf en een cigaret gerookt. Vriendin was niet zo geschrokken, maar ik wel. Klote koekblikken hebben gewoon niet door dat een auto ook een moordwapen is.
 
ik heb nu alleen wel pijn aan mijn vuist :) maar het was het helemaal waard.

Ik wilde eigenlijk een tikje geven, maar de auto draaide verder door (had me nog steeds niet gezien) en ik moest dus optrekken. Ipv tikken werd het dus slaan en ik voelde de spiegel gelijk losschieten en zag in mijn spiegel het ding op de grond slingeren.

Ik snap gewoon niet dat er zoveel onbenullen op de weg zitten. Ik probeer zoveel mogelijk te kijken en te anticiperen op het verkeer. Ga ook weleens te hard (regelmatig) maar probeer het altijd zonder risico te doen.
 
met je motor even de auto tot stoppen dwingen een praatje maken, leg de vrouw (Ja, dat zijn het toch de meeste keren.. ;) )
Met jou kan ik tenminste praten....iedereeen verklaarde mij voor gek dat ik met mn motor auto\'s klemreed...zelfs een paar keer op de snelweg...maar zie daar, i have found an allie :)
 
Ik denk ook dat dat de betere manier is, ff praten, dan leren ze er misschien van. Als je spiegels eraf gaat slaan, dan worden ze alleen nog maar aggressiever ten opzichte van motorrijders, het kan maar zo dat de volgende keer een motorrijder de dupe wordt omdat jij die spiegel erafsloeg. \ '(

Maar goed, ergens kan ik het me wel voorstellen hoor maar toch...
 
mja, ik vind het geen gepaste reactie die spiegel. :(
IEDEREEN kan in een moment van oplettendheid wel eens een motor missen. \'t Zijn nu eenmaal dingen die je niet zo makkelijk ziet als een auto/vrachtwagen/jumbojet.
Je bereikt er totaal niks mee, terwijl je toch maar weer eens iemand het idee hebt gegeven dat elke fietser uitschot is.
 
mja, ik vind het geen gepaste reactie die spiegel. :(
IEDEREEN kan in een moment van oplettendheid wel eens een motor missen. \'t Zijn nu eenmaal dingen die je niet zo makkelijk ziet als een auto/vrachtwagen/jumbojet.
Je bereikt er totaal niks mee, terwijl je toch maar weer eens iemand het idee hebt gegeven dat elke fietser uitschot is.
Missen ok, maar moedwillig proberen van de weg af te drukken... :(

Afgelopen week (dinsdag) heeft zo\'n maatje ook z\'n spiegel verloren... :} :
Ik rij, in de stromende regen, met 110 op de snelweg...
Zo\'n \'lieve\' Volvo-rijder, je kent ze wel, besluit even met 65 in te voegen (zonder richting), maar ik ben brave biker, dus ik vloek, eaas en tier niet, maar ga naar de linkerbaan...
Onze \'vriend\' zwabbert plotseling ook bijna volledig de linkerbaan op, want hij moest nog even naar een trut op het viaduct zwaaien... Ik kan niet meer remmen of uitwijken, dus vlieg gezellie met alle waarschuwingssignaaltjes (seinen, claxon, richtingaanwijzer) vlak langs hem af... Mannetje schijnbaar pissig... vliegt me voorbij, gooit z\'n \'edele\' brik vlak voor me en test z\'n remmen eens flink... Nadat meneer dit twee keer gedaan heeft en ik schijnbaar nog niet genoeg geschrokken was volgens dit fijne voorbeeld van de gemiddelde automobilist, besluit mannetje naast me te gaan rijden & langzaam naar rechts te drukken... |( Duidelijk een volvo-rijder met een motor-complex... :( Maar ikke heb een stukje (meter of 30) vrije baan voor me... (en een vrachtwagen daarvoor) Toen dus toch maar even voetje uitgestoken en gas gegeven... Wilde eigenlijk alleen maar een tikje geven, laten schrikken zodat mannetje effe op zou houden (hij drukte nl. langzaam en wilde duidelijk geen deukje in z\'n Volvo), maar die dingen knoepen toch wel snel af... :P Schrok wel wat v/d knoep, maar kon gelukkig redelijk goed wegkomen (invoegstrook afrit), anders was mannetje denk ik wel wat hardere acties gaan ondernemen...

Dus, gastje, rond de 45-50, rookt sigaar met een redelijk nieuwe groene S40 min een spiegel = :r

Voor puur over het hoofd zien spiegels slopen is iets anders, maar dingetjes zoals hierboven beschreven vraagt om een tegenactie... Of het de juiste actie is om een spiegel te mollen is vraag twee, maar je moet wel wat doen, anders drukt zo\'n l*l je wél v/d weg....
 
Hehe, in het geval van DeGroteMuis kan ik het me eigenlijk ook wel weer goed voorstellen. :P

Nou ja, ik weet niet hoe ik zelf zou reageren. Als het niet al teveel voorstelde, dan zou ik het er denk ik bij laten maar in zo\'n moedwillige moordaanslag als bij DGM (en misschien ook boom boom) zou ik misschien ook wel hetzelfde hebben gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan