Motorsloperij Eindhoven deel:XLVI Alles moet/gaat kapot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
skon plaatje uit het lorenzo topic :9~

pedrosa ken nie eens een knee down :+
full
 
Laatst bewerkt:
denk dat ik jou er mooi heen stuur op de maandag, hele dag formule's 2 jaar lang :')
hoe je een bout loskapt met een hamer en een beitel da weten ze niet :N
Maar misschien kun je dan straks berekenen wat de meest efficiënte hoek is om dat onder te doen? :')
 
Dano, heb net ff zitten googlen en kwam op XDA forum een topic tegen van andere mensen die last hadden van het rebooten en ik zag ook nog iemand die een verband legde met touchscreen problemen waar ik ook last van had. Blijkbaar een hardware dingetje. Kwestie van alle connectors tussen de telefoon en de back cover even schoonmaken met alcohol, pinnetjes een klein beetje omhoog buigen en een klein stukje van een business card tussen telefoon en accu om deze beter op z'n plek te houden. Ik ben benieuwd :)
 
Dano, heb net ff zitten googlen en kwam op XDA forum een topic tegen van andere mensen die last hadden van het rebooten en ik zag ook nog iemand die een verband legde met touchscreen problemen waar ik ook last van had. Blijkbaar een hardware dingetje. Kwestie van alle connectors tussen de telefoon en de back cover even schoonmaken met alcohol, pinnetjes een klein beetje omhoog buigen en een klein stukje van een business card tussen telefoon en accu om deze beter op z'n plek te houden. Ik ben benieuwd :)
Tijdje terug ook nog naar gezocht, toen nog niets kunnen vinden...
Ik heb dat probleem gelukkig niet, alleen dat het geheugen soms ff vol is... Maar mag binnenkort toch een nieuwe uitzoeken, man deze MP weer op *D
 
Laatst bewerkt:
Dano, heb net ff zitten googlen en kwam op XDA forum een topic tegen van andere mensen die last hadden van het rebooten en ik zag ook nog iemand die een verband legde met touchscreen problemen waar ik ook last van had. Blijkbaar een hardware dingetje. Kwestie van alle connectors tussen de telefoon en de back cover even schoonmaken met alcohol, pinnetjes een klein beetje omhoog buigen en een klein stukje van een business card tussen telefoon en accu om deze beter op z'n plek te houden. Ik ben benieuwd :)

kon je beter een iphone kopen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan