Motorsloperij Eindhoven Info

zijn er echt druk mee bezig ben gisteren om 2 uur achter de laptop gaan zitten en ben er 10 uur aan bezig geweest dus vind het best goed wat we nu af hebben. je kan wel een kijkje nemen maar er staat nog niet veel op. http://need4speedfotos.webklik.nl we zijn aan het wachten op toestemming van wat meer mensen, en dan kan ik er meer op plaatsen :D

leuk idee, zolang er geen kentekens op komen zullen er weinig mensen moeite mee hebben.
wel eff zwaaien als je foto's staat te maken, weten we dat het geen boze buurtbewoner is :P
 
Is er net iemand van hier op FF gepakt of loop ik achter.
Kwam dit tegen via twitter via popo
 
http://yfrog.com/z/oezwlkaej

Die ken ik niet, wel eens zien rijden volgens mij.
Idem.. nooit gesproken wel gezien.
Tevens valt mij op dat er rechtvoor hem een zwarte golf staat... neem aan de undercover bak die hem heeft gepakt.. of niet?
 
Of ze speelden vals met hun lasergun.

No way dat ze hem met die golf op 150 geklokt hebben. Die skoda superb kwam maar tot 100 toen ik gepakt ben en ik denk niet dat ik toen veel langzamer rond ging dan die kerel op z'n R1.
 
Of ze speelden vals met hun lasergun.

No way dat ze hem met die golf op 150 geklokt hebben. Die skoda superb kwam maar tot 100 toen ik gepakt ben en ik denk niet dat ik toen veel langzamer rond ging dan die kerel op z'n R1.

Lasergun lijkt mij niet, als die gast er vaker komt weet ie dat een verkennings rondje nodig is.

Dus meneer de agent zal wel overdrijven :)
 
Volgens mij heb je toch een x aantal meters nodig om te kunnen kloken.
Lijkt mij met deze bochten dat een meting onmogelijk is omdat je steeds remt en de bocht in duikt. Laser is logischer denk ik.

Misschien was het een beginner die ze gewoon hebben ingehaald bij de pits, auto er voor en bordje aan.
 
Volgens mij heb je toch een x aantal meters nodig om te kunnen kloken.
Lijkt mij met deze bochten dat een meting onmogelijk is omdat je steeds remt en de bocht in duikt. Laser is logischer denk ik.
Ja, daarom kwamen ze bij mij met hun skoda ook niet hoger dan 102 voor correctie ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan