Motorstudenten Groningen (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet je je ook voor dit deel ff aanmelden

ah dit wou ik dus ook weten. waar meld je dan aan?




bye the way ik heb mijn route "rondje groningen" bijna af en heb mischien een testteam nodig! Ook wil ik 1 dag in het jaar de routedag organiseren, zodat motorrijders op een dag de route rijden en elkaar meet'en. Voor de route wil ik ook een speciale website organiseren. Mischien zijn er mensen die intresse hebben om te helpen bij testen, website en helpen op de speciale routedag (als die komt).
 
moet je je ook voor dit deel ff aanmelden


ah dit wou ik dus ook weten. waar meld je dan aan?








bye the way ik heb mijn route "rondje groningen" bijna af en heb mischien een testteam nodig! Ook wil ik 1 dag in het jaar de routedag organiseren, zodat motorrijders op een dag de route rijden en elkaar meet'en. Voor de route wil ik ook een speciale website organiseren. Mischien zijn er mensen die intresse hebben om te helpen bij testen, website en helpen op de speciale routedag (als die komt). :]
 
ah dit wou ik dus ook weten. waar meld je dan aan?








bye the way ik heb mijn route "rondje groningen" bijna af en heb mischien een testteam nodig! Ook wil ik 1 dag in het jaar de routedag organiseren, zodat motorrijders op een dag de route rijden en elkaar meet'en. Voor de route wil ik ook een speciale website organiseren. Mischien zijn er mensen die intresse hebben om te helpen bij testen, website en helpen op de speciale routedag (als die komt). :]


dat mag je straks bij het volgende deel doen.
enne UTFS enne FAQ
 
ik denk dat het tijd wordt voor een neue's teil en deze kan op
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan